Udana niespodzianka?

1.7K 63 8
                                    

Pov. Pansy

Nathasa co chwile pyta mnie gdzie ją ciągne i dlaczego. Muszę się powstrzymać aby jej nie zdradzić naszego sekretu. Chcę aby moja przyjaciółka spędziła super dzień!
Razem z Draco, Blaisem oraz Astorią zaplanowaliśmy jej dzień.
Mamy nadzieję, że jej się spodoba i będzie mogła zapomnieć choć przez chwilę o problemach. Bardzo to przeżywa tak jak my więc myślę, że to dobra okazja aby się trochę zrelaksować i odpocząć a na dodatek dobrze się bawić.

[Nathasa] - Pansy.. gdzie mnie ciągniesz? Idziemy już chyba z 30 minut, jak nie więcej! - Oburzyła się przez co wyglądała uroczo. Zaśmiałam się a ona dała mi z łokcia.
[Pansy] - Nie mogę ci powiedzieć, bo to nie będzie już niespodzianka! - Powiedziałam na szybko.

[Nathasa] - Czyli wiem już, że planujesz niespodziankę
[Pansy] - MY planujemy. - Dałam mocny nacisk na my. Za dużo mówie. Zdecydowanie!

[Pansy] - Już o nic nie pytaj! To ma być niespodzianka!

Nathasa zrobiła lekki grymas i już więcej nie poruszała tematu prze co odetchnęłam z lekką ulgą. Przez całą drogę rozmawiałyśmy o wszystkim i o niczym. Oczywiście nie rozmawiałyśmy o niespodziance!
Kiedy zbliżałyśmy się blisko celu założyłam przyjaciółce szal na oczy aby nie podglądała i prowadziłam ją aby się nie przewróciła. Tak bardzo się cieszę a zarazem denerwuje czy napewno jej się to spodoba..

Pov. Nathasa

Szłam z Pansy za rękę, gdyż oczy mam związane. Nie mam bladego pojęcia co oni kombinują! Wiem tyle, że to niespodzianka i nie przygotowała tego sama.

[Pansy] - Dobra puść moją rękę. - Puściłam. - Jak policzę do 3 zdejmujesz szal. - Pokiwałam głową na znak, że rozumiem.

[Pansy] - Uwaga! 1.. 2.. 3! -Powoli a zarazem energicznie zdjęłam ten przeklęty szal. Otworzyłam oczy i zobaczyłam Pansy, Draco, Blaise oraz Astorię. A za nimi Zaczarowane Miasteczko. Byłam w pozytywnym szoku, ponieważ od dziecka nie byłam w zaczarowanym miasteczku tylko w wieku 5 lat. Bardzo chciałam udać się tam jeszcze aby dobrze się bawić.
Pobiegłam uśmiechnięta od ucha do ucha do moich przyjaciół i mocno się przytuliliśmy.
Byłam w tym momencie bardzo szczęśliwa i nic innego się dla mnie nie liczyło. Tylko to, że ten dzień będę mogła spędzić w miasteczku razem z przyjaciółmi.

[Draco] - Nathasa! - Pocałował mnie w usta. - Dzisiaj spędzisz z nami dzień w miasteczku, gdzie mamy nadzieję, że będziesz się dobrze bawiła a potem zabierzemy ciebie w jeszcze jedne miejsce. - Powiedział Draco a reszta się uśmiechnęła.

                                  **
W Zaczarowanym Miasteczku jest niesamowicie! Mimo, że większość atrakcji jest zaczarowanych to naprawdę wszystko jest takie piękne, gdybym była mugolem byłabym 10 razy w szoku, że magia istnieję.
Tyle tutaj atrakcji, jest bardzo kolorowo, że nie wiem czy jeden dzień starczy na wypróbowanie wszystkiego. 
Po jakimś czasie poszliśmy coś zjeść, gdyż każdy z nas był potwornie głodny! Kiedy jedliśmy wszyscy się wygupialiśmy przez co inni dziwnie się odrobinę na nas patrzyli ale mniejsza o innych.

[Pansy] - Dobra, w takim razie możemy ciebie teraz zabrać w następne miejsce. Wiemy, że to miejsce jest w pewnym sensie ważne. - Powiedziała dziewczyna. Mogłam jedynie się domyślać o co im chodzi. Jednak wole mieć w 100% pewność.

[Astoria] - Jednak zanim się tam udamy powiedz nam czy pierwsza niespodzianka tobie się podobała?

[Blaise] - Nie wiedzieliśmy do końca czy ci się bardzo ale bardzo spodoba.

[Nathasa] - Jeszcze pytacie czy mi się podobało? Słuchajcie.. ta niespodzianka to coś najlepszego na świecie - naprawdę. Tego właśnie potrzebowałam dobrze się bawić. Wszystkie myśli zostawić gdzieś daleko. Chciałam abyście byli ze mną i mogli dobrze się bawić. Bardzo wam dziękuję za udany dzień. Niespodziewałam się tego naprawdę. Szczerze nie wiem co dla mnie jeszcze przygotowaliście ale myślę, że również mi się spodoba. Jesteście bardzo kochani. - Przytuliłam każdego a Draconowi dałam namiętnego całusa w usta. Chłopak natychmiast oddał i pogłębił. Całowaliśmy się przez jakiś czas póki przyjaciele nie powiedzieli, że już najwyższy czas ruszyć w drogę.

Za wszelkie błędy ortograficzne przepraszam.
Oto nowy rozdział! ❤
Jak Wam się podoba?

Twoja przygoda z Draco Malfoyem.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz