Twoja przygoda z Draco

2.3K 74 7
                                    

Jak dzisiaj było w planach tak dzisiaj się stanie. Chodzi o drugie zadanie w Trójmagicznym turnieju i o rozmawie z Draco.
Trochę się boję co od niego usłyszę. Bo co nie wiem kim ona jest nikt nie chce mi wytłumaczyć więc mam prawo się denerwować.
Zajęłam czymś moje myśli, żebym chociaż na chwilę o wszystkim zapomniała. Zaczęłam czytać całkiem ciekawą książę inna niż wszystkie. Strasznie ciekawa tak się zaczytałam, że Pansy musiała we mnie rzucić poduszką żebym kontaktowała.
(Ja)- Ej nie wolno we mnie rzucać poduszką!
(Pansy)- No sory ale nie kontaktowałaś z rzeczywistością.- Powiedziała niby obrażona.
(Ja)- Oj no wybacz.- Przytuliłam ją.
(Pansy)- Dobra wybaczę ci.
(Ja)- Dzięki lala.-Po tych słowach dostałam lekko w ramie.
(Pansy)-Ja ci dam lala.- Zaczęłyśmy się jak głupie śmiać i opowiadać sobie żarty. Cieszę się, że ją mam mimo, że nie pytała o co chodzi potrafi rozweselić. A na pewno domyślała się, że coś mi po głowie chodzi.
Po dobrej zabawie poszłyśmy coś zjeść i się napić. Po jakiejś godzinie zaczynało się kolejne zadanie. Trochę się martwiłam przed zadaniem poszłam do Cedrika i do Harrego życzhć im powodzenia.
Usiadłam obok Pansy i Astori a chłopacy koło nas.
Zbytnio teraz z Draco nie rozmawiałam póki sprawa nie zostanie wyjaśniona.
Zapanowała cisza. Dumbledore tłumaczył zawodniką co mają robić. Tym razem mielim wskoczyć do wody na pewno bardzo głębokiej i coś wziąść - wyłowić.
Stresowałam się czy im się uda,bo nie wiadomo co jest pod wodą pewnie tak po prostu wziąść to coś nie musieli. Coś tak pewnie jest niebezpiecznego. Pierwsza wypłyneła jakaś dziewczyna - tak zapomniałam jej imienia. Niestety nic nie miała w ręku czyli nie udało jej się,alee dlaczego płakała? Było tak głośno,że nic nie usłyszałam więc pozostało mi czekać.
Minęło trochę czasu a Cedrik i Wiktor wyłowili uczniów. Czyli to był pomysł Dumbledora trochę szalony jak i niebezpieczny ale myślę,że Dumbledore wie co robi.
Ostatni wypłynął Harry z dwiem osobami i właśnie on zajął pierwsze miejsce.
Po zakończeniu drugiego zadania każdy trochę odpoczął i odbyła się impreza ja oczywiście musiałam najpierw się dowiedzidć od Draco kim jest ta dziewczyna!
Leżałam teraz na łóżku póki nie dostałam mały liścik. Otworzyłam go i było napisane: Teraz wierza astronomiczna.
Draco.
Po przeczytaniu liściku od razu popędziłam w daną lokalizację.
Na górze czekał Draco.
Nie wiedziałam co mam zrobić. Nie wiem co od niego usłyszę.
Strasznie się boję.
Podszedł do mnie i przytulił odwzajemniłam uścisk.
(Draco)-Cześć.
(Ja)- Hej.- Przywitałam się również.- Opowiesz mi w końcu o tej dziewczynie strasznie się boję.- Powiedziałam smutna na co blondyn mnie przytulił mocno i ucałował moją twarz.
(Draco)- Tak opowiem ci..ta dziewczyna którą widziałaś w dormitorium to moja kuzynka.- Co? Tyle czasu czekałam a on mi,że kuzynka? Ja tu prawie zawału dostałam, że mu się znudziłam. Z jednej strony mi ulżyło,że to tylko członek rodziny.
(Ja)- Co? To kuzynka..? To dlaczego wcześniej mi tego nie powiedziałeś i kazałem mi tyle czekać? O co tu chodzi?
(Draco)- Angela - tak się nazywa to kuzynka która mnie tutaj pilnuję.
(Ja)-Nie rozumiem?
(Draco)- Wiesz kim jestem i niedługo dostanę od niego jakieś zadanie, więc Angela jest tutaj po to aby mnie pilnowała abym nic nie popsuł bądź żeby nikt się niczego nie domyślał.- Po jego wypowiedzi trochę głupio mi się zrobiło.. mnco go przytuliłam i wbiłam się w jego usta. Musi teraz trudny okres przechodzić. Wie,że ma zostać śmierciożercą i dosgać jakieś zadanie. Zapewne bardzo trudne i niewukonalne dla niego. Mimo,że inni widzą go jako wrednego chamskiego dupka. Z innej perspektywy z na przykład mojej jest bardzo kochany, opiekuńczy i wrażliwy na niektóre rzeczy. Nie pozwolę mu,żeby sam był kiedy będzie miał do wykonania zadanie.
Nie myśląc już o tym poszliśmy na miły i spokojny spacer. Dużo rozmawialiśmy o przyszłości. Między innymi,że założymy rodzine i będziemy do końca życia szczęśliwi.
Nikt nie przeszkodzi nam,ponieważ bardzo go kocham i myślę,że to wieczna miłość.



Za błędy ortograficzne przepraszam. 🤷‍♀️
Mam nadzieję, że rozdział Wam się spodobał.💝
Jak spędzacie pierwsze dni wakacji? Odpowczywacie raczej w domu czy gdzieś wyjeżdżacie? ⛱🌡

Twoja przygoda z Draco Malfoyem.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz