Pov. Nathasa
Zgodnie z ich planem udaliśmy się w nieznane mi miejsce. Powiem szczerze, że bardzo ciekawa jestem tej drugiej niespodzianki. Tyle dla mnie robią.. uważam, że nic więcej do szczęści mi nie trzeba. Bardzo się cieszę, że ich spotkałam i bardzo ich kocham.
Idziemy cały czas prosto. Udajemy się do jakiegoś pobliskiego lasu. Dzisiejsza pogoda jest bardzo przyjemna. Słońce lekko opala moją twarz a lekki wiatr daje orzeźwienie.[Nathasa] - Powiecie czy jeszcze daleko? - Zapytałam po dłuższej chwilii rozmowy.
[Astoria] - Nie do końca. Wytrzymaj jeszcze. - Powiedziała dziewczyna a ja cierpliwie szłam.
W końcu wyszliśmy z lasu i zauważyłam piękny wodospad. Koło wodospadu siedziały dwie postacie. Na początku nie wiedziałam kto to jest.
[Pansy] - Natasha, chcielibyśmy abyś porozmawiała z bliskimi osobami kiedy mieszkałaś w Rosji. - Powiedziała uśmiechnięta a ja nie wierzyłam, że spotkam moje dobre przyjaciółki.
Pobiegłam do nich i mocno się przytuliłam. Dziewczyny od razu odwzajemniły mój uścisk.
[Nathasa] - Анна, Камила tak się ciesze, że was widzę. Tyle czasu się nie widziałyśmy.
[Камила] - Też się bardzo cieszymy, że możemy znowu ciebie zobaczyć Nathasa. - Powiedziała już płakając ze szczęścia.
Po paru minutach odkleiłyśmy się od siebie a ja zaprowadziłam je do moich przyjaciół aby się poznali.[Blaise] - Nathasa, my już się poznaliśmy! Zaplanowaliśmy wasze spotkanie abyście mogły znowu się spotkać i spędzić razem trochę czasu.
[Draco] - Wiemy, że bardzo tęskniłaś za dziewczynami a one za tobą. Chcieliśmy abyście ponownie się spotkały. - Powiedział Draco i dał całusa w usta.
[Nathasa] - Dziękuję za to wszystko co zrobiliście. Pamiętajcie, że również jesteście moimi przyjaciółmi i bardzo was kocham. - Zrobiliśmy grupowy tulas.
[Pansy] - Zostawimy was same abyście mogły spędzić trochę czasu. Za jakiś czas przyjdziemy! - Uśmiechnęła się a ja się z nimi pożegnałam.
Z dziewczynami rozmawiało mi się świetnie!
Wspominałyśmy historie jak jeszcze mieszkałam w Rosji. Po wspomnieniach wygupiałyśmy się a potem udałyśmy się na przyjemny spacer i dalej roznawiałyśmy. Tematy nam się nie kończyły.
Zaczynałyśmy jeden a jak już kończyłyśmy znalazł się kolejny temat do rozmowy.
Bardzo za nimi tęskniłam. Mam nadzieję, że to nie jest nasze ostatnie spotkanie.[Камила] - Wiesz, na początku nie wiedziałyśmy kim są Pansy, Blaise, Draco i Astoria.
[Анна] - Jednak opowiedzieli nam o wszystkim, że się z tobą przyjaźnią i, że przeżywasz ciężkie chwile.
[Камила] - Wtedy zaproponowali abyśmy się spotkały. Bardzo się z tego powodu cieszyłyśmy, bo nie będziemy ukrywać tęskniłyśmy bardzo za tobą.
[Nathasa] - Ja za wami też bardzo teskniłam. - Uśmiechnęłam się. - To prawda. Wiele się tutaj działo. Mama zachorowała jest w śpiączce i nie wiadomo kiedy się wybudzi. Jakiś czas temu widziałam wraz z Harrym i Cedrikiem jak Czarny Pan się odrodził. - Spojrzałam się na chmury i mówiłam dalej. - Przerasta mnie to wszystko. Boje się, że będzie wojna, zginie dużo niewinnych osób, nie damy rade go pokonać. Nie wiem co mam o tym myśleć. Nie wiadomo czy mama się wybudzi. Ja już nie wytrzymuję. - Rozpłakałam się. Przyjaciółki przytuliły mnie lecz widziałam w ich oczach, że są przerażone.
Fakt nie wspomniałam im, że mama jest w śpiączce. Nie miałam kiedy o tym napisać. O tym, że Czarny Pan odrodził się też pewnie w jakiś sposób się dowiedziały.[Анна] - Spokojnie, uspokój się. Nathasa, jeżeli Czarny Pan się odrodził musi najpierw odbudować swoją armię. On jest teraz za słaby aby zrobić armię. Nie bój się, będziemy walczyć. Nie pozwolimy aby coś złego się stało. - Przytuliła mnie mocniej.
[Камила] - Twoja mama napewno się wybudzi. Musisz dać jej trochę czasu. Napewno by nie chciała abyś się tak mocno martwiła. Twoja mama jest dzielna i się wybudzi. Zaufaj nam. - Przytuliły mnie a ja się poczułam trochę lepiej. Ciesze się, że je mam.
Po rozmowie o problemach. Zaczęłyśmy się ponownie wygupiać i dobrze się bawić.
Jakiś czas temu dołączyli do nas moi przyjaciele i razem zaczeliśmy śmiać się z żartów Balise. Pansy, Astoria, Bliase i Draco bardzo się polubili z Анна i Камила z czego bardzo się cieszę. Widzę, że szybko złapali wspólny język.To był mój najlepszy dzień w moim życiu. Z bliskimi moimi przyjaciółmi.
Za błędy ortograficzne przepraszam.
*Камила - Kamila
*Анна - Anna
Podoba Wam się rozdział? 🙆♀️
Wybaczcie, że tak późno go publikuję! Postaram się wrzucać nowe rozdziały jak najczęściej 💗
CZYTASZ
Twoja przygoda z Draco Malfoyem.
FantasiaZapewne znasz Harrego Pottera i jego przygody. Zatem teraz poznasz Natashe która wcieli się w główną bohaterkę tego opowiadania i przeżyje w Hogwarcie wiele przygód tych wesołych i smutnych. Czy jej wróg może być jej kimś bliskim? Czy stanie po sil...