Hellooo theeere.❤️
Vítam vás opäť pri mojom príbehu. Ďakujem za všetky komentáre a votes, ktorými ste ma obdarili. Veľmi ma teší, že sa vám môj príbeh páči.
Ďakujem ešte raz a užite si kapitolu💖.
Bozky _Amy_january 💋💋
Harry
„Milí žiaci, tento rok sa naša škola zapojila do projektu s názvom SPOZNAJ SVET. Cieľom tohto projektu je, aby sme vás motivovali k učeniu, a preto výhra bude honosná. Každý z vás sa môže zapísať na papier, ktorý bude visieť dolu na nástenke pri zborovni. Pravidlá sú jednoduché, preto pevne verím, že ich každý z vás pochopí. Vašou úlohou je mať čo najlepšie výsledky. To sa netýka iba prospechu, ale aj správania." triedou sa ozvalo hlasné bučanie.
„Ale no ták, nebuďte ihneď takí znechutení. Je to pre vás skvelá príležitosť zažiť niečo nové. Takže budem pokračovať. Ako som už vravela, musíte mať čo najlepšie výsledky a dúfam, že to pre vás nebude žiadny problém. Problém je však, že počet žiakov je limitovaný. Súťaže sa môže zúčastniť iba tridsať žiakov. Z nich sa následne spraví jedna trieda a budú sa spoločne učiť. Keďže žiaci budú pomiešaní z rôznych ročníkov, dúfame, že sa vymyslí nejaký systém a aj vy sa naučíte niečo naviac, čo vás zaujme. Zapísať sa môžete už zajtra po prvej vyučovacej hodine. To je všetko. Má niekto nejaké otázky ?" spýtala sa profesorka a milo sa usmiala.
„Aká je vlastne výhra ?" spýtal som sa nesmelo.
„Ó, Harry, dobre, že sa pýtaš. Úplne som na to zabudla. Výhrou je týždeň strávený v Paríži a program si môžete vybrať podľa vlastného výberu. A ešte jedna vec. Vyhrať môžu iba štyria, čo znamená, že z každého ročníka je iba jeden najlepší."
Nečakal som, že to bude také ťažké. Ale myslím si, že Emme sa to bude páčiť a určite bude bojovať, keďže jej snom je cestovať po rôznych krajinách a najradšej by navštívila všetky. No a keby som to vyhral, mohol by som stráviť celý týždeň s ňou v najromantickejšej krajine sveta. Myslím, že toto ma bude stáť veľa síl.
Emma
Počula som dobre? Učiteľka nám práve povedala o skvelej súťaži, v ktorej môžeme vyhrať výlet na týždeň do Paríža.
Ó, môj bože. Mne sa snáď sníva. Je to ako nesplnený sen, ktorý sa môže konečne uskutočniť. Bude to ťažké ,v to verím, ale akože sa volám Emma Nicolsonová tak sľubujem, že tú súťaž vyhrám! A nikto mi v tom nezabráni!
Takže krok číslo jeden. Nezabudnúť sa ísť hneď ráno zapísať.
Harry
Konečne odzvonilo a všetci sa vyrútili z tried. Musím sa spýtať Emmy, či sa zapojí do súťaže. Nemusím sa ponáhľať a predierať davom, pretože viem, že Emma nemá rada, keď sa musí predierať stovkami ľuďmi, čiže si radšej počká, a potom v pokoji odíde.
YOU ARE READING
Slnečný lúč |DOKONČENÉ| ✔
FanfictionSklonil sa ku mne, no dal mi čas odtiahnuť sa. Nespravila som to. Nežne prikryl moje pery tými jeho a venoval mi bozk. Nebol to bozk, kedy mi strčil jazyk do úst, nebol to ani drsný bozk. Bol to láskyplný bozk. Krehký, jemný, zároveň nežný a plný ci...