52. kapitola

1.3K 40 5
                                    

Ďakujem za všetky krásne komentáre, votes a podporu💖. Ste úžasní💕. Dúfam, že sa kapitola páči a užite si ju, dokedy sú ešte spolu😂. Bozky _Amy_january 💋💋

Emma

Je pondelok ráno a čas opäť vstávať ráno do školy. Rýchlosťou blesku som sa obliekla a naraňajkovala. Cestu som takisto zvládla za rekordne krátky čas. Až pred vchodom do triedy ma stiahol nabok Harry.

„Dobré ráno, kráska." vždy ma vedel obdarovať nejakým milým oslovením, čím mi dokázal vykúzliť úsmev na tvári.

„Aj tebe. Prepáč, ponáhľam sa za Taylor." vlepila som mu rýchlu pusu a snažila sa mu vytrhnúť z objatia.

„Počkaj. Dostal som skvelý nápad. Dnes po škole by sme sa mohli všetci stretnúť u mňa, aj Oliver by chcel prísť." navrhol, a tak som to rýchlo odsúhlasila.

„Fajn. Už musím letieť." povedala som a už ma nebolo.

Neskôr ma napadlo, či sa na mňa za to nenahneval. Viem, mohla som byť k nemu milšia, ale Taylor trvala na tom, aby som čo najrýchlejšie prišla za ňou, vraj je to veľmi súrne. Nakoniec z toho vysvitlo, že sa nevedela rozhodnúť, akú farbu vlasov má zvoliť tentoraz.

Premohla som svoje tvrdohlavé ja a napísala som mu správu.

E: Hneváš sa na mňa ?

H: Nie.

Odpoveď bola jednoduchá a pre svoj vlastný pokoj som sa rozhodla, že to nebudem viac riešiť.

Cez prestávku som išla opäť za Taylor, aby som jej objasnila dnešnú Harryho ponuku. S radosťou súhlasila, no vraj príde neskôr kvôli kaderníčke.

'To zas bude výtvor.' pomyslela som si, ale nepovedala som to nahlas.

„Uvidíme sa neskôr." zamávala mi a odišla.

Ešte musím vyriešiť jednu vec, kvôli ktorej som v nepokoji celý deň. Prišla som do Harryho triedy a vyhľadala ho pohľadom. Sedel v úplne zadnej lavici a rozprával sa s Oliverom. Podišla som k nemu a postavila sa za neho. Rukami som mu prikryla oči a čakala na jeho reakciu.

Stuhol, no potom zobral moje ruky a odkryl si oči. Keď ma uvidel, jemne sa usmial a posadil si ma na kolená. Oliver celú túto situáciu pozoroval smejúc sa na nás.

„Myslela som, že sa hneváš." povedala som Harrymu a otočila sa na neho. Pohladila som ho po líci a následne ho sladko pobozkala.

„Na teba sa hnevať neviem." usmial sa tiež a pritisol si ma k sebe bližšie. Až teraz som si všimla páry očí, ktoré nás sledovali. Je pravda, že som ešte v Harryho triede s ním nebola, avšak on si z toho očividne hlavu nerobil.

„Takže platí ?" skočil mi do myšlienok Oliver, pričom sa pozeral priamo na Harryho.

„Samozrejme. O štvrtej u mňa." upresnil informácie Harry a pozrel na mňa.

„Neskôr príde aj Taylor." povedala som a všimla som si, ako sa Oliverovi rozšírili oči od prekvapenia.

*

Harry ma čakal pred školou a rozhodli sme sa, že pôjdeme autobusom, pretože to je vraj rýchlejšie.

Nasadli sme do autobusu, približne do stredu a ja som vytiahla slúchadlá. Zastrčila som si jedno do ucha a druhé podala Harrymu.

„Hej, to sú moje slúchadlá !" pozrel na mňa podozrievavým pohľadom, no videla som skrytú radosť.

„Možno ?" išla som na to opatrne.

Slnečný lúč |DOKONČENÉ| ✔Where stories live. Discover now