Neverím😍😍😍. 50. kapitola 💖!!!!! Sama tomu nemôžem uveriť, a tak dúfam, že sa vám táto kapitola bude páčiť. 💕
Venujem EmaPruincov, Magyna1234 za najkrajšie komentáre🌹💕. Súťaž pokračuje ďalej a ja vám ďakujem za každý votes, či komentár💕. Veľmi si to vážim a už ďalej nebudem otravovať😂. Užite si časť. Bozky _Amy_january 💋💋
Emma
Už dlhšiu dobu plánujeme pre Harryho oslavu jeho narodenín. Jeho mama a ja sme dnes boli nakúpiť posledné dekorácie, aby sme krásne vyzdobili dom. Harryho nám pomohol zabaviť Oliver, za čo som mu bola vďačná. Neviem, koho pozvali, no ja som zavolala Dylana a samozrejme Olivera. Prídu navečer, zatiaľ čo mi to tu parádne vyzdobíme.
Všade sme upevnili balóny, zavesili nápis HAPPY BIRTHDAY a tiež sme nemohli zabudnúť na tortu. Kúpili sme jednu maličkú a druhú takú, aká sa na poriadnu oslavu hodí. Mám s ňou také špeciálne úmysly.
Keď bolo všetko na svojom mieste, Harryho rodičia išli po tortu. Medzitým prišiel Dylan, ktorý si nemohol vynadívať. Vychválil ma do nebies a objal. O chvíľu prišli aj ostatní členovia rodiny, a tak sme sa zvítali a zoznámili.
Za chrbtom sa im skrývali rodičia aj s tortami. Hneď som sa na ne musela ísť pozrieť. Na tej väčšej bol ozdobný nápis a celkovo bola jednoduchá, no zato pekná a elegantná. Menšia ukrývala fotku Harryho ako malého chlapca, ktorému chýbali predné zuby. Pochytil ma záchvat smiechu, a tak tortu radšej odo mňa vzdialili.
Všetko bolo na svojom mieste, o chvíľu sme počuli známy hlas prichádzajúci z predsiene. Nakukol do kuchyne a keď nás uvidel, zostal zarazene stáť. Všetci skríkli vopred nacvičenú frázu a vrhli sa na Harryho. Za dobrých desať minút, keď mu všetci zagratulovali, dostala som sa na rad aj ja.
„Láska." povedal dojatým hlasom a ihneď obmotal svoje veľké ruky okolo mňa. Musela som sa pousmiať, pretože som bola šťastná, že sa všetko podarilo tak ako malo.
„Už ma pusti. Aj ja ti chcem zagratulovať." obaja sme sa zasmiali a pustil ma. Pozreli sme si do očí a ja som spustila.
„Všetko najlepšie, Harry. Všetko najlepšie k tvojím narodeninám. Veľa zdravia, šťastia, lásky, keďže tej sa vždy zíde. Rozumu, ktorí by už konečne mal prísť, keďže už si zas o rok starší. Nech si stále taký usmiaty a láskavý ako doteraz a ja dúfam, že budeme spolu ešte mnohokrát oslavovať tvoje narodeniny. Všetko najlepšie, zlato." po celý čas ako som hovorila, hľadel mi do očí a ja som mala pocit, že sa mi do nich o chvíľu vpije.
„Ďakujem a budem sa tváriť, že tú časť o mojom rozume som prepočul. Ľúbim ťa." zasmial sa, vydýchol a opäť ma silno objal.
„Aj ja teba, ale darček ti ešte nemôžem dať. Myslím, že sa to sem nehodí." nezbedne som sa usmiala, načo zodvihol jedno obočie a podozrivo si ma premeral očami. Horúčava mi vstúpila do líc, a tak som radšej odvrátila zrak.
Pohli sme sa k pohárom, kde bol naliaty slávnostný prípitok.
„Prečo sa tak červenáš ?" škodoradostne sa usmieval od ucha k uchu, pričom ma nežne pohladil po zadku.
Pre istotu som nereagovala a podala mu pohár so šampanským.
„Na tvoje zdravie." povedala som a štrngli sme si.
Navlhčila som svoje pery sladkým šampanským, lenže vôbec to nebolo treba. O chvíľu túto úlohu prebral s radosťou Harry.
„A teraz je čas na tortu !" vyhlásil Harryho otec, a ešte v tom momente ju priniesol na stôl. Bola to tá menšia, kde Harrymu chýbali zuby.
Keď ju uvidel, prepichol svojich rodičov pohľadom, na čom som sa výborne zabávala. Hlavu som zaborila do jeho hrude, aby som potlačila obrovský nával smiechu.
„To bol môj nápad." priznala som a pustila ostatných, aby si ju mohli lepšie obzrieť. Nebola som jediná, kto zadržiaval smiech.
„Tak to ti pekne ďakujem." povedal nadurdene a skrčil obočie.
„Počkaj ! Vidíš toto tu ?" spýtala som sa a ukázala na jeho kučeravé vlasy na torte.
„Čo ?" nechápavo pozeral na tortu a potom na mňa.
„Prizri sa bližšie." povzbudila som ho náročky úsmevom.
Priblížil sa k torte nebezpečne blízko a ja som ho potlačila úplne. Hlavu zaboril do jeho torty a vtom som prepukla v dlho zadržiavaný smiech. Smiali sa všetci, dokonca aj Harry.
Keď sa vrátil do jeho predošlej polohy, zobral kus torty a prešiel mi ním po tvári.
„Už to vidím." povedal, ale aj tak na mňa hľadel, pohľadom, z ktorého sa mi podlamovali kolená.
Zaskočená som na neho pozerala úplne bez slov. Nečakala som, že to spraví.
Doniesli druhú tortu, keď Harry vyhlásil.
„Ideme sa umyť. Dajte si torty, nečakajte na nás." povedal rýchlo a už ma ťahal do kúpeľne, kde za nami zamkol dvere.
Posadil ma na práčku, pri umývadlo a vtesnal sa čo najbližšie ku mne. Obaja sme mali tvár umazanú od torty, avšak Harrymu to očividne vôbec neprekážalo.
Zľahka prikryl moje pery tými svojimi a oblapil ma jeho mocnými rukami.
„Čokoládová." povedal priškrteným hlasom, no ja som sa zmohla iba na chabé prikývnutie.
Jazykom mi prechádzal po perách, brade, nošteku, sánke a potom sa opätovne vrátil naspäť k perám.
Pritúlila som sa k nemu čo najviac. Rukami som mu prechádzala po chrbáte, keď vtom začala hučať práčka a začala prať. Natriasala sa spolu so mnou, čo mi prišlo nesmierne vtipné.
Prepadli sme v hurónsky smiech, ktorý sa ozýval celou kúpeľňou.
Zliezla som z práčky a podišla k umývadlu. Harry ma chytil zozadu za boky, no ja som si aj tak začala umývať tvár. Nechtiac som sa na neho viac pritlačila, načo mu z úst vyšiel ťažký ston.
„Hups." povedala som nevinne, avšak odpoveďou mi bol iba silnejší stisk.
Niekto začal klopať na dvere tak, že som mala pocit, že o chvíľu vyletia z pántov, a tak som si osušila tvár a oznámila Harrymu.
„Počkám ťa na chodbe." na pery mi vtisol ešte jeden vášnivý bozk a potom ma pustil.
Harry
To dievča ma privádza do šialenstva. Ani si neuvedomuje, čo so mnou spraví aj jej plachý úsmev.
Vrátili sme sa do kuchyne, z kade sme sa potom presunuli do obývačky. Spoločne sme si dali tortu a neskôr sa venovali ostatným.
Dylan si ma doberal celý večer, a keď už odišli všetci domov, pobrali sme sa do izby. Emma chcela ešte upratovať, no s mamou sme ju presvedčili, aby to odložila do zajtra.
Nezabudol som sa poďakovať, no potom som sa venoval už iba Emme.
CZYTASZ
Slnečný lúč |DOKONČENÉ| ✔
FanfictionSklonil sa ku mne, no dal mi čas odtiahnuť sa. Nespravila som to. Nežne prikryl moje pery tými jeho a venoval mi bozk. Nebol to bozk, kedy mi strčil jazyk do úst, nebol to ani drsný bozk. Bol to láskyplný bozk. Krehký, jemný, zároveň nežný a plný ci...