Venované Kurokawai, domik5353 ❤️
1. Páči sa ti postava Harryho ? Brala by si ho aj v skutočnom živote takého ?
- Hmm. Toto je naozaj ťažká otázka. Určite niektoré vlastnosti sa mi na ňom páčia, predsa len som mu ich vymyslela ja 😂, no v niektorých veciach by som určite nekonala tak ako on a aj by som sa inak zachovala. Do knihy sa mi však hodí 😂 a postupne sa vyvíja, takže áno, ako postava sa mi páči, no iba v tom knižnom svete.
2. Už máš nápad na novú knihu ?
- Samozrejme, veď ktorý autor nemá . Problém je, že viac rozmýšľam o novej knihe ako o Slnečnom lúči. Snažím sa venovať obom a samozrejme chcem, aby sa príbehy odlišovali od všetkých ostatných (môžete mi napísať, či sa mi to darí 😂, pretože to je môj hlavný cieľ). Nová kniha, ktorú určite plánujem napísať je úplne nový príbeh, ktorí som vymyslela ani neviem ako 😂. Prezradím vám ešte to, že som nič takého doposiaľ nečítala a nevidela. Nepochybne je to taký istý žáner ako tento.
3. Akú knihu by si mi odporučila prečítať ?
- Ak myslíš tu na Wattpade tak určite Som tvoj anjel strážny, V tvojich očiach, Anna, Ak budeš môj a Tak trochu môj, Bodyguard a Caleb Strong...to sú také srdcovky na Wattpade (nie, nie je to propagácia) a z normálnych kníh 😂 by som ti odporučila Pre ňu všetko a knižnú sériu Love story (ktorú už asi ani nenájdeš, pretože sú to staré knihy 😂)...to je všetko z podobného žánru, čo píšem ja, no ak máš záujem o iný žáner, píš do správy, rada sa o tom s tebou pozhováram.
4. Aký je tvoj cieľ na Wattpade ?
- Fuu. Tak zozačiatku to bolo mať sto prečítaní, čo som už pokorila 😂😂 a momentálne nemám nič také, čo by som chcela dosiahnuť. Chcem iba, aby sa vám moja tvorba páčila a aby ste sa k nej radi vracali. A to k tým sto prečítaniam... neviem, či to bolo šťastie začiatočníka, že som našla takých skvelých čitateľov, respektíve, že vy ste našli mňa, alebo to má Wattpad naozaj skvelo vymyslené a propaguje/podporuje aj začiatočných autorov.
5. Venuješ sa ešte aj nejakej inej činnosti spojenej s písaním ?
- Áno, keďže písať ma veľmi baví. Píšem rôzne príspevky na blog; ak poznáte, volá sa Úlomky ženy; choďte si prečítať, určite odporúčam.
6. Najobľúbenejší film za posledné obdobie ?
- Posledný film, ktorý som videla bol A star is born, ktorý bol fakt pekný, no viac ma upútal už ocenený Freddie Mercury. Ten film je bombastický a hlavne, keď sa naň rozhodnete ísť, choďte naň do kina. Tam sú poriadne reproduktory, ktoré vám nedovolia iba tak sedieť na mieste.
7. Hnevá ťa niečo na Wattpade ?
- Moc toho nie je, ale niečo sa nájde 😂. Napríklad, že ho aktualizujú iba raz za čas, takisto aj poradie príbehov. A ešte jedna vec, počítanie videní. To tiež nie je v poriadku, no snáď sa to zlepší. Wattpad je sám o sebe výborná aplikácia.
Ak máte nejaké otázky ohľadom príbehu, pokojne mi napíšte, rada sa s vami o tom porozprávam a aj o hocičom inom.💖😊
Bozky _Amy_january 💋💋
YOU ARE READING
Slnečný lúč |DOKONČENÉ| ✔
FanfictionSklonil sa ku mne, no dal mi čas odtiahnuť sa. Nespravila som to. Nežne prikryl moje pery tými jeho a venoval mi bozk. Nebol to bozk, kedy mi strčil jazyk do úst, nebol to ani drsný bozk. Bol to láskyplný bozk. Krehký, jemný, zároveň nežný a plný ci...