Harry
V noci som sa zobudil sa to, že som v posteli sám. Zdvihol som hlavu a poobzeral som sa po izbe. Monica so Stuartom spali, no Emmu som nikde nevidel. Porozhliadol som sa lepšie. Uvidel som ju stáť pri sklených dverách na terasu. Vyšiel som z postele a podišiel som k nej. Postavil som sa za ňu a rukami som ju chytil za boky. Trhla sebou, pretože sa zľakla.
„Pokoj, to som ja." pošepkal som jej pri uchu. Vydýchla a ja som jej ruky obmotal okolo drieku.
„Stalo sa niečo ?" spýtal som sa so strachom o ňu.
„Nie, iba som myslela na Dylana." priznala.
„Bude v poriadku, neboj sa." opätovne som pošepkal. Neodpovedala, a tak som pokračoval ja. Nežne som ju pobozkal na rameno a pri uchu povedal.
„Poď si ľahnúť, zajtra skoro vstávame."
Otočila sa na mňa a ruky mi obmotala okolo krku. Silno ma objala a pošepkala pre zmenu ona.
„Ešte nechcem odísť. Chcem byť ešte tu, v Paríži." prosíkala.
„Viem." súcitil som s ňou. Je to jej sen. Jasné, že by tu chcela ešte zostať.
„Ale teraz poď, musíme sa vyspať. Zajtra nás čaká náročný deň." pošepkal som a ponúkol som jej ruku. Ochotne ju prijala a ja som ju ťahal k posteli. Ľahla si a ja som ju prikryl.
Venoval som jej ešte bozk na vrch ruky a narovnal som sa. Viem, koledujem si, ale ja si nemôžem pomôcť. Ľúbim ju.
„Dobrú noc, Em." vyslovil som sladko.
„Dobrú noc, Harry." vyslovia takisto a pomaly zatvárala oči.
Prešiel som k mojej posteli, kde som zaspal tým najsladším spánkom.
Emma
Zobudila som sa do posledného rána tu, v Paríži. Bolo mi ľúto, že už dnes musíme odísť, no nikdy nezabudnem na tento výlet a zážitky.
Ponaťahovala som sa po posteli, avšak neuvedomila som si, že som na kraji a už som padala z postele. Hups. Musím byť opatrnejšia.
„Em, si v poriadku ?" ozval sa rozospatý Harry chrapľavým hlasom.
„Uhm." na nič viac som sa nezmohla. Postavila som sa zo zeme a opäť si ľahla do postele. Schmatla som mobil zo stolíka a pozerala, čo je doma nové. Dylan sa vraj má lepšie, Taylor sa už na mňa teší. Dokelu! Nič som jej ešte nekúpila.
Chvíľu som ešte ležala, no potom sa začali zobúdzať aj ostatní, a tak som sa pobrala do kúpeľne. Spravila som si rannú hygienu a obliekla som sa. Keď som sa vrátila do izby, všetci už boli na nohách.
„Dnes musíme vypratať apartmán o 6, čiže navrhujem, aby sme išli na raňajky, potom sa pobalíme a nakoniec pôjdeme ešte von. Okolo pol šiestej sa vrátime a vezmeme si veci. Ja objednám taxík na letisko. Môže byť ?" spýtala sa Monica. Všetci sme prikývli a každý išiel po svojom.
Počkali sme sa pred apartmánom a išli sme na raňajky. Keď sme sa vrátili hore do apartmánu, začali sme sa pomaly baliť.
Ukladala som si veci do kufru, keď vtom sa ozvala Monica.
„Vieš Harry, myslela som si o tebe, že si milý a slušný chalan. Aspoň si tak vyzeral." spozornela som. Harry sa prestal baliť a obrátil sa na ňu.
„Rozprávala som sa s Jessicou a ona mi povedala, aký skutočne si. Prečo sa teda pretvaruješ ?" Harry sa zamračil, Monica však pokračovala. Kto je Jessica ?
„Teraz sa správaš ku všetkým milo, pomáhaš im. Prečo si sa tak nesprával k Jessice ? Prečo si bol na ňu hrubý a krutý ? Prečo Harry ? Ona ťa milovala a ty ? Čo si jej TY spravil ? Rozišiel si sa s ňou." dokončila svoj monológ Monica, Harrymu zmäkol pohľad a odišiel na terasu bez jediného slova.
Nedávalo mi to zmysel. Jessica očividne bola jeho bývalá priateľka. Harry mal byť k nej krutý ? Hrubý ? To mi na neho nesedí. Nikdy som ho nevidela naštvaného, nie ešte hrubého. Monica zrejme provokuje.
„Toto si prehnala Monica." povedala som nahnevane a išla za Harrym.
Stál na terase, pri zábradlí. Bola tu zima, fúkal vietor. Harry však bol opretý rukami o zábradlie a nič nevnímal.
Harry
Ako to mohla povedať ? Nikdy by som Jessice neskrivil ani vlások, nie to sa k nej správal hrubo. Ona milovala mňa ? Nie, to ja ju. Šialene moc. Všetko, čo rozprávala Monica bola lož. Nechcem, aby si toto o mne Emma myslela. Nedokázal som však nič povedať, pretože by som jej asi riadne vynadal. A to nechcem. Nie, odkedy poznám Emmu. Mení ma a ani o tom nevie.
Chcem byť k nej jemný, nežný a láskavý. Hladkať ju a objímať. Vychutnávať si každú jednu chvíľu strávenú s ňou. Nikam sa neponáhľať, iba ju pevne držať v náručí a nepustiť.
Emma
Podišla som k nemu a ruku mu opatrne položila na chrbát. Nemykol sa, iba potočil hlavou a pozrel sa, kto je za ním. Keď ma uvidel, nič nepovedal. Opäť sa pozrel dopredu.
Nechcem, aby bol smutný kvôli Monice. To, čo hovorila, bola lož. Som si tým na sto percent istá. Harry taký nie je.
„Harry." povedala som potichu.
Nič. Žiadna odpoveď. Skúsim teda niečo iné.
Rukami som ho oblapila okolo drieku a stisla. Hlavu som si položila na jeho chrbát.
„Neverím jej." šepkala som.
„Ty taký nie si. Si milý a pozorný. Pomáhaš mi. Chrániš ma......." hovorila som pomaly, aby si každé jedno slovo uvedomoval. Nakoniec som mu vtisla bozk doprostred chrbátu. Cítila som, ako sa mu naplo celé telo, všetky svaly pod mojimi rukami.
„Ani slovo, čo povedala, nebola pravda, preto si z nej nič nerob. Chcela ti ublížiť. Nahnevať ťa. Chcela aby si vybuchol, lenže to sa jej nepodarilo. Zachoval si chladnú hlavu....Harry si srdečný, priateľský, dobrotivý chalan, prosím, kašli na ňu a uži si ešte tento deň." prosila som ho.
Nato sa otočil a vzal ma do náručia. Boli to slzy v jeho očiach ?
Tuho ma objímal, nič nehovoril a ja som vedela, že už je všetko v poriadku.
Ďakujem za krásne komentáre na predošlej časti Majka987, andrejka155❤️❤️.
Ahojteee, ďalšia kapitola je tuuu😍. Dúfam, že sa páči 😅. Ďakujem za všetky votes, či komentáre, ste skvelí 😍😍❤️.
PS.: Tešte sa na najbližšiu kapitolu 🤤😍😉.
Bozky _Amy_january❤️
CZYTASZ
Slnečný lúč |DOKONČENÉ| ✔
FanfictionSklonil sa ku mne, no dal mi čas odtiahnuť sa. Nespravila som to. Nežne prikryl moje pery tými jeho a venoval mi bozk. Nebol to bozk, kedy mi strčil jazyk do úst, nebol to ani drsný bozk. Bol to láskyplný bozk. Krehký, jemný, zároveň nežný a plný ci...