UPOZORNENIE: v kapitole sa nachádzajú scény nevhodné pre čitateľov mladších 18 rokov
Ahojteee😊. Želám prekrásnu nedeľu. Nová kapitola je na svete a mňa začína pomaly mrzieť, že ostávajú už iba posledné tri kapitoly dokonca😢. Ste moje slnečné lúče a nikdy na vás nezabudnem💖. Ďakujem za vaše komentáre a votes💕. Rozhodla som sa, že do najbližšej časti zakomponujem aj niekoho z vás. Preto vás vyzývam. Napíšte mi dolu do komentárov o čom by mala byť najbližšia časť a najlepší komentár zakomponujem do najbližšej časti😍😍. Ďakujem za veľkú podporu.
Bozky _Amy_january 💋💋
Emma
Harry ma kučierkami šteklí na tvári a ja sa snažím ešte stále trochu spať. Nedarí sa mi to však, pretože jeho jemné vlásky sú všade, a to doslova.
„Harry." mrmlem ospalým tónom, no on si zjavne užíva moju rannú neprítomnosť.
„Áno, láska ? Deje sa niečo ?" smeje sa, pričom si jemne hryzká moju citlivú kožu na krku.
„Chcem ešte spať." prosila som, lenže márne.
„Veď si spala celú noc." namietal.
„A to ty ako môžeš vedieť ?" začudovane som sa na neho pozrela a zdvihla sa na lakte.
„Pretože ja som ten, kto z nás dvoch nemohol spať." venoval mi jeden drzý úškrn a pokračoval ďalej.
Až keď som vzdychla, presvedčila som ho, že už som naozaj hore.
„Ty si fakt otravný budíček." povedala som mu, keď sa nosom obtrel o ten môj.
„Ale má to aj nejaké výhody." oponoval mi, načo som sa vzdala.
„Napríklad ?" smiala som sa tentoraz ja.
Rukami skúmal celé moje telo, akoby ho už aj tak dosť dobre nepoznal. Jeho dotyky ma privádzali do šialenstva, rozlievali mi po tele horúčavu. Keď chytil okraj môjho, vlastne jeho trička, ruky som zaplietla do jeho neposlušných vlasov. Prevliekol mi ho cez hlavu rýchlosťou blesku, ostala som iba v nohavičkách. Chcela som si ruky automaticky pritisnúť k prsiam, ale on bol rýchlejší. Chytil mi ich do svojich a držal nad hlavou. Jazykom pohládzal každú moju ladnú krivku.
„Si tak sladká." hovoril pomedzi bozky.
Postavil sa a prešiel pri kufre, ktoré sme ešte stále nestihli vybaliť. Otvoril ten môj a vybral z neho dvojdielne plavky, ktoré viac odkrývali, ako zakrývali.
Pochybovačne na mňa pozrel, ale akonáhle zistil, že som si iné nezobrala, povzdychol si a vrátil sa naspäť ku mne.
Posadil si ma do lona a pomaličky mi zaväzoval všetky šnúrky. Keď bol hotový, vtisol mi ešte jeden vášnivý bozk a oboch nás postavil z postele. Mlčky som ho nasledovala až na terasu. Povieval teplý vetrík, ktorý tomuto miestu dodal to správne čaro. Keďže bolo ešte skoré ráno, na pláži nebol skoro nik. Harrymu sa to veľmi páčilo, vraj sa na mňa aspoň nebude nikto pozerať. Zagúľala som očami a ďalej si ho nevšímala.
Stúpila som do piesku, ktorý bol napočudovanie už horúci. Pribehla som k brehu a nohou opáčila vodu. Tá nebola až tak teplá, a tak som sa rozhodla, že sa vrátim naspäť k Harrymu.
Otočila som sa a uvidela ho, ako mi kráča naproti. Úsmev mu zdobil tvár a robil ho ešte neodolateľnejším. Na sebe mal čierne plavky. Rozbehla som sa jeho smerom a keď už som bola blízko, skočila som mu do náruče a nohy si obmotala okolo jeho pása. Jeho ruky sa automaticky premiestnili na môj zadok. Stlačil ho, načo som skríkla.
CZYTASZ
Slnečný lúč |DOKONČENÉ| ✔
FanfictionSklonil sa ku mne, no dal mi čas odtiahnuť sa. Nespravila som to. Nežne prikryl moje pery tými jeho a venoval mi bozk. Nebol to bozk, kedy mi strčil jazyk do úst, nebol to ani drsný bozk. Bol to láskyplný bozk. Krehký, jemný, zároveň nežný a plný ci...