51. kapitola

1.2K 46 6
                                    

Dnes venujem všetkým vám, ktorý ste komentovali predošlú časť💕. Nevedela som sa rozhodnúť, ktorý komentár je najlepší, pretože všetky boli krásne😍. Ďakujem veľmi pekne za každý vote, či komentár🌹. Dúfam, že sa kapitolka páči.

Máte niekto problém s takýmito časťami ? Myslím obsahom scén..🤔

A ešte mám dve otázky😜. Chceli by ste giveaway 😁? A bol by záujem aj o knižnú podobu (samozrejme po prerobení) tohto príbehu 😊? Ak by sa vás našlo viac, rozmýšľam, že by som ju "vydala". Vopred ďakujem za odpoveď💖. Je to pre mňa veľmi dôležité. 🤔Bozky _Amy_january💋💋

Harry

Zobudil som sa na jemné šteklenie na tvári. Otvoril som sťažka oči a uvidel som neposlušné vlásky Emmy, ako mi behajú po tvári. Emma už bola dávno hore a obsypávala mi hrdlo malými bozkami.

„Dobré ráno." ponaťahoval som sa, pričom som skoro spadol z postele.

„Konečne si hore." Emma na mňa šibalsky vyskočila.

„Vidím, že si sa ma nemohla dočkať." zasmial som sa.

Rukami mi behala po tele, nakoniec sa aj tak zastavila pri mojej tvári. Láskala mi sánku jazykom, zatiaľ čo ja som sa ju snažil zbaviť prebytočného oblečenia. Jedným pohybom som jej stiahol moje obrovské tričko a hodil ho vedľa postele.

„Si krásna." povedal som, keď som sa na ňu pozrel. Jej útle telo sedelo obkročmo na mne, zatiaľ čo ja som si užíval tento výhľad. Ruky som premiestnil na jej boky, ktoré som začal jemne masírovať. Červeň jej stúpla do líc, tak ako vždy.

„Na čo myslíš ?" spýtal som sa, keď som uvidel jej zasnený pohľad upriamený na mne.

Zohla sa ku mne a pri uchu mi zašepkala.

„To je tajné."

Vracala sa do spätnej polohy, keď vtom sa o mňa obtrela. Silno som jej stlačil boky a stiahol ju pod seba.

„Viem, čo robíš." povedal som a skúmavo sa zahľadel do jej previnilých očí.

Odvrátila pohľad a rukami si opäť razila cestu ku mne. Pevne som jej ich chytil a držal za hlavou.

„Harry." vzdychla, keď som sa presunul do medzierky medzi jej prsiami. Mala na sebe posledné dva kusy oblečenia.

Ruky som jej povolil a presunul sa nižšie. Vnútornú stranu stehien som jej obsypával bozkami, keď vtom niekto zaklopal.

Emme som hodil prikrývku a ja som rýchlo vliezol do teplákov. Prešiel som pri dvere a otvoril ich.

„Dobré ráno, priniesla som vám raňajky." povedala mama a chcela vstúpiť do izby s táckou v rukách.

„Ďakujeme, to už zvládnem." zobral som jej tácku z rúk trochu nahnevane, pričom som ju nepustil dnu.

„Pani Andrewsová, nechceli by ste si dnes spraviť pekný deň v meste, zatiaľ čo my by sme tu s Harrym upratali ?" navrhla Emma, hneď ako na seba natiahla moje veľké tričko. Zjavila sa vo dverách a žiarivo sa usmiala na moju mamu.

„Och, Emma, to je od teba milé, no neviem, či to môžem nechať celé na vás." hovorila presladeným hlasom.

„My si s tým už nejako poradíme." zahlásil som.

„A nezabudni so sebou zobrať aj otca." dohovoril som a zatvoril dvere.

Emma mi zobrala tácku z rúk a položila ju na stôl.

„Pokazil si to. Ja som začala pekne a ty si jej doslova povedal, že majú obaja odísť." durdila sa, pričom sa hrabala v jedle. Na tácke bol tanier so zeleninou a opečenou slaninou a k tomu dva poháre s čajom.

„Ale Emma. Nie je blbá. Musí si domyslieť, že aj my chceme chvíľu pre nás dvoch." zobral som ju do objatia, čím som ju odtrhol od jedla. Nesúhlasne zakňučala, a tak som ju opätovne pustil.

„Fajn, tak sa na mňa ešte naštvi." rozhodil som rukami a rezignovane sa hodil do postele tvárou nadol. Cítil som, ako sa pri mne prehla posteľ.

„Si hladný ?" spýtala sa Emma tichým hláskom, čo ma prinútilo na ňu upriamiť svoj zrak. Sedela na rohu postele s tanierom v ruke. Smutný výraz jej tváre mi naznačoval, že som to asi prehnal. Mala pravdu, nemusel som na mamu tak vyletieť.

„Hladný po tebe." zúfalo som povedal a sadol si takisto ako ona. Položila tanier predo mňa a zobrala si kúsok slaninky. Prešla pri mňa a posadila sa mi do lona. Rukami som ju chytil za jej pevný zadoček a úpenlivo jej hľadel do očí.

Spoločne sme sa najedli, pričom sme si vymenili zopár sladkých bozkov a pobrali sme sa upratovať. Naši už doma neboli, čiže sme mali sami úplne prázdny dom.

Emma začala zbierať špinavé poháre a ja všetko ostatné. Vyniesol som pred dom dve vrecia odpadkov a keď som sa vracal, Emma stála pri chladničke s tanierom, na ktorom bol položený veľký kus torty.

„Mňam." hlavu zaklonila dozadu a labužnícky vzdychla.

Prišiel som ku nej a oblízal jej prst od čokoládovej polevy. Vložila mi lyžičku s tortou do úst a sebe tiež. Dojedli sme tortu a ja som tanier odložil do dresu. Emma ma nasledovala a začala umývať riad.

Všetko bolo upratané, no Emma ešte stále umývala špinavé poháre. Prešiel som za ňu a pevne sa k nej pritisol. Pobozkal som ju na odhalené plece, pričom so sebou mykla.

„Šteklí to." jemne sa zasmiala.

Zubami som jej prešiel po tom istom mieste a nakoniec som ju nežne uhryzol. Zadkom ma chcela odtlačiť, avšak malo to opačný efekt. Neodtiahol som sa od nej, aby zistila, čo so mnou robí a ako na ňu reaguje moje telo.

Cítil som, ako sa snaží zadržať vzdych, ktorý si aj tak našiel cestu von. Ruku som presunul na jej odhalené stehno a začal jej prechádzať svojimi chladnými prstami po jej mäkkej pokožke. Hlavu zaklonila dozadu a oprela sa o mňa.

„Horíš po mojich dotykoch, Emma." šepkal som jej do ucha.

„Ha-Harry." snažila sa dosiahnuť na vodovodný kohútiť, aby ho zastavila.

Akonáhle sa jej to podarilo, ruku som posunul vyššie na jej citlivé miesto. V tom istom momente sa otočila a vrhla sa mi na pery.

Nadvihol som ju zo zeme a položil na okraj drezu.

„Harry !" zvýskla.

„Budem mokrá." protestovala, no ja som ju aj tak nepočúval.

„To už si aj tak." zamrmlal som jej do úst, za čo ma pohrýzla do spodnej pery. Na dôkaz svojej pravdy som svoju ruku opäť presunul na miesto pod jej hebkým bruškom.

„Ako dlho budú preč tvoji rodičia ?" spýtala sa, keď v tom momente sa ozval zvonček. Odpoveď sme obaja poznali.  

Slnečný lúč |DOKONČENÉ| ✔Where stories live. Discover now