UPOZORNENIE: v kapitole sa vyskytujú scény nevhodné pre čitateľov mladších 18 rokov.
Harry
Do školy sme išli s Emmou spolu, čo Olivera trochu naštvalo. Vynahradil som mu to tým, že som ho dnes zavolal motokáry. Občas tam chodievame, aby sme si vyčistili hlavu.
„Prídeš dnes ?" spýtala sa ma Emma počas obedovej prestávky.
„Dnes už mám nejaké plány." povedal som jednoducho a Emma prikývla.
„Ja idem s Taylor do klubu." oznámila, no ja som nebol rád. Určite sa tam na ňu budú pozerať ostatní. Zamračil som sa, no nič som nepovedal.
„Už musím ísť na hodinu, tak zatiaľ." povedala a letmo ma pobozkala.
Emma
Takže on už má dnes nejaké plány. Fajn. Čo mu tak ukázať, o čo prišiel ?
Rýchlo som napísala Taylor a utekala na hodinu.
E: Musíš mi pomôcť. Po škole ťa čakám.
Odpísala do minúty.
T: Samozrejme. O čo ide ?😂😂
E : Potom sa o tom porozprávame.
Napísala som stručnú odpoveď a zrak upriamila na prichádzajúcu učiteľku.
*
Vyšla som z budovy, kde ma už čakala Taylor.
„Ahoj." pozdravili sme sa naraz, na čo sme sa aj hneď zasmiali.
„Že sa aj vôbec ozveš." vyčítala mi, avšak so smiechom.
„Prepáč. Mám toho akosi veľa." ospravedlnila som sa a vybrali sme sa ku mne domov.
„Bolo mi to hneď jasné, keď som ťa uvidela s Harrym." povedala a opäť sa zasmiala.
Začervenala som sa, no neodpovedala som.
Po ceste som jej porozprávala môj plán a zastavili sme sa ešte aj u nej. Vraj si potrebovala vziať niečo dôležité.
Doma boli všetci, tiež nechýbalo ani vrelé privítanie od Dylana.
Zavreli sme sa do mojej izby a ešte raz si prešli náš plán.
„Takže, ty chceš trošku vyprovokovať Harryho, je tak ?" spýtala sa prefíkane Taylor a žmurkla.
„Presne tak." pritakala som a pustili sme sa do roboty.
Obidve sme sa obliekli až príliš zvodne. Mala som obtiahnuté, bordové, sieťované šaty na dlhý rukáv, ktoré viac odkrývali, ako zakrývali. Boli do pol stehien, v zadu sa tiahol dlhý zips. Vlasy som si vyžehlila a nechala voľne rozpustené. Taylor mi spravila jemný mejkap, takisto ako aj sebe.
Dlho sa hrabala v šatníku, no napokon našla čierne kokteilové šaty. Skúsila si ich a padli jej skvelo.
„Idem zavolať Harrymu, kedy odchádza." oznámila som a vytočila ho.
*
„O desať minút je dole. Chce sa ešte rozlúčiť, čiže nám to pekne hrá do karát." potešila som sa a Taylor nadšene zatlieskala.
„Počkaj! Ešte som na niečo zabudla." povedala a rýchlo podišla k taške, ktorú si priniesla.
Vytiahla z nej čipkované spodné prádlo a samo-držky.
„Radšej nechcem vedieť, z kadiaľ to máš." zasmiala som sa.
„Toto si oblečieš." povedala úplne vážne, no ja som sa začala smiať ešte viac.
ESTÁS LEYENDO
Slnečný lúč |DOKONČENÉ| ✔
FanficSklonil sa ku mne, no dal mi čas odtiahnuť sa. Nespravila som to. Nežne prikryl moje pery tými jeho a venoval mi bozk. Nebol to bozk, kedy mi strčil jazyk do úst, nebol to ani drsný bozk. Bol to láskyplný bozk. Krehký, jemný, zároveň nežný a plný ci...