Poďakovanie

1.1K 27 6
                                    

Ahojteee.

Vítam Vás pri oficiálne poslednej pridanej „časti" tohto príbehu.

Ako ste si v názve určite prečítali, táto časť patrí vám. Vám všetkým, ktorí ste si tento príbeh prečítali, zanechali votes, komentár.

Strávili sme spolu šesť a pol mesiaca a ja nemôžem uveriť, že je to tu.

Máme tu koniec tohto príbehu, ktorý mi popravde bude chýbať.

Veľké ďakujem patrí práve vám, pretože nebyť vás, vašej podpory, nepísala by som. Správy či komentáre, ktoré ma vždy potešili, vyčarovali úsmev na tvári mi budú chýbať, no najviac mi budete chýbať vy.

Tento príbeh som písala pre vás a ešte pred pár mesiacmi keby mi niekto povedal, že ho naozaj dokončím, neverila by som mu.

Pri písaní som zažila aj ťažšie obdobie, kedy som považovala tento príbeh za....dá sa povedať, že zlý.

Nebavil ma jeho obsah ani dej, no podarilo sa mi to neskôr vyriešiť.

Vy ste mi pomohli !

Uvedomujem si, že tento príbeh ma veľa chýb, no je to môj príbeh a ja dúfam, že ak sa ešte nejaký odhodlám napísať (čo mám v pláne :)), bude už oveľa lepší.

Keď som si včera čítala prvé kapitoly tohto príbehu, prepukla som v obrovský smiech. Samozrejme, že časti prejdu úpravou, pretože predsa len mám viac skúseností s písaním, ako keď som napísala prvú kapitolu.

Uložím si tento príbeh však aj v pôvodnej verzií, aby som sa mohla zasmiať, poprípade porovnať si štýl písania a vedieť, v čom som sa zlepšila.

Možno mi nebudete veriť, no písaním sa mi perfektne zlepšila gramatika !

Už som trošku odbočila od témy, čiže späť k poďakovaniu.😂

Neviem, komu všetkému sa mám poďakovať, no najväčšia vďaka patrí vám, môjmu okoliu, že mi poskytlo možnosť čerpať z neho nápady, aby som vám prinášala zaujímavý dej a zápletky. S odstupom času vidím, že ich tam je málo, že som málo zapájala rodinu, no ja sa zlepším! Sľubujem !

Príbeh má práve teraz 5,4k prečítaní a okolo 500 votes, za čo som vám veľmi vďačná.

Ľúbim vás a som tu vždy pre vás.

Vidíme sa pri mojom ďalšom príbehu, ktorý keď sa rozhodnem napísať, určite vám dám vedieť.

Možno to bude za mesiac, možno za rok....neviem.

Posledné ďakujem a vidíme sa o chvíľu.

Bozky _Amy_january💋💋

Slnečný lúč |DOKONČENÉ| ✔Where stories live. Discover now