7. kapitola

2K 65 0
                                    

Taak ahojteee💕

Viem, že tu nebola dlhšie časť, no pripravujem pre vás prekvapenie😉😊😍. 

Dnes teda taká dlhšia, a zajtra čakajte ešte jednu. Dúfam, že sa páči. 

Ďakujeeem za vašu podporu. Veľmi si to vážim💕. Tak užívajte a nenechajte sa rušiť. 

Bozky _Amy_january💋💋

„Neviem, kto z nás potrebuje doučovanie

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

„Neviem, kto z nás potrebuje doučovanie." zašepkal, uškrnul sa a spolu sme sa zasmiali.

„Dobrá poznámka." odpovedala som mu a v jeho očiach sa opäť objavili iskričky. Neviem, prečo som zrazu naňho bola taká milá, ale asi preto, že som ho vtedy zrušila.

*

Posledná hodina je úspešne za nami a ja idem s Taylor na nákupy. Povedala, že ma počká pred školou. Vyšla som von, no ona sa rozprávala s nejakým chalanom.

„Ehm....nechcem vás rušiť ale Taylor nepôjdeme už ?" opýtala som sa a čakala na jej odpoveď.

„Ale jasné." zasmiala sa.

„Ešte som vás zabudla predstaviť. Emma toto je Oliver. Oliver toto je Emma." zachechtala sa a ja som sa pozrela na Olivera.

„Ehm, ahoj." povedala som. Odzravil ma a usmial sa. Mal žiarivý úsmev.

„Tak Oliver, my už musíme ísť. Rada som ťa opäť videla po sto rokoch. Tak niekedy nabudúce. Ahoj" povedala a už ma ťahala za ruku. Oliver sa zasmial a zamával nám. Ešte som si stihla všimnúť, ako k nemu prišiel Harry. Keď som ho uvidela, odvrátila som zrak a pozerala na cestu pred nami.

*

Taylor ma ťahala od obchodu k obchodu. Mám Taylor rada, ale obchody s ňou musím raz za čas absolvovať. Nie je maniak na nákupy, ba by som povedala, že ich nemá rada, no niekedy to nezaškodí.

V rukách som mala jednu moju tašku a tri jej. Ja som si kúpila obtiahnuté šaty čiernej farby, po stranách boli krémové. Pekne tvarovali postavu. Taylor zase nakúpila plno, podľa mňa zbytočných vecí, no neodhovárala som ju. Predsa len, je to na nej.

Harry

Vyučovanie sa skončilo a ja som sa ponáhľal za Oliverom, ktorý ma čakal ako vždy pred školou. Keď som ale prišiel za ním, videl som, ako od neho odchádza Emma a ešte jedno dievča.

„Kto to bol ?" spýtal som sa a pristúpil bližšie.

„No predsa Emma a jej kamarátka Taylor." pri Emminom mene na mňa žmurkol, načo som sa uchechtol.

„Bola to moja dobrá kamarátka, lenže potom sme sa nejako prestali stretávať, no a už sme sa ani príliš nebavili. Čakala tu na Emmu, tak sme sa trochu rozprávali." povedal Oliver a ja som ho pozorne počúval. Iba som pokýval hlavou, že rozumiem a vydali sme sa na autobusovú zastávku.

Slnečný lúč |DOKONČENÉ| ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora