8. kapitola

1.9K 57 0
                                    

Ahojteee, tak a máme tu sľúbenú časť💕. 

Dúfam, že sa páči aj vám, pretože mne celkom hej😂. Kedy by ste chceli ďalšiu?😎

Bozky _Amy_january 💋💋

„Pobozkaj dievča po tvojej pravici

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Pobozkaj dievča po tvojej pravici." povedal Dominic a ja som ho mal chuť zavraždiť.

Vedľa mňa sedela Emma.

Aj keby som veľmi chcel, ani si neviete predstaviť ako veľmi, nemohol som. Viem, že je opitá a potom by to ľutovala. Keď som na ňu pozrel, alkohol z môjho tela akoby ihneď vyprchal. Jej modré oči, ktoré upierala na mňa sa rozžiarili a akoby nabrali tmavší odtieň. No tak, Harry, mysli.

„Nie." povedal som pevným hlasom. Videl som, ako sa jej oči roztiahli od prekvapenia. Dokelu! Je tak neskutočne sexy. Dnes má na sebe čierne obtiahnuté šaty, čo jej siahajú do polky stehien. Na boku sú krémové, čo jej zužuje postavu, aj keď je chudá dosť.

Všetci na mňa zarazene hľadeli.

„Musíš, je to hra." povedal Dominic nahnevaným hlasom.

„Nie, a aj Emma má už dosť." povedal som nahnevane a zdvihol som sa zo zeme.

„Poď, vezmem ťa domov." zamrmlal som a zdvíhal som aj ju.

Nič nehovorila, iba sa postavila a upierala na mňa svoje žiarivé oči. Prehodila si cezo mňa ruku a ja som si ju pevne pridŕžal pri tele. Mám pocit, že zo mňa vyprchala aj posledná kvapka alkoholu. Emma však bola mimo. Kráčali sme domov, keďže to nebolo ďaleko. Mala topánky na vysokom podpätku, nohy sa jej plietli jedna cez druhú. Konečne sme prišli k nim domov. Zastavili sme pred dverami. Mali tam zvonček, ale nechcel som zvoniť, keďže malý Jake asi spal. Emma sa začala smiať na plné hrdlo.

„Pssst, Em, zobudíš Jakea." povedal som a výstražne som sa na ňu pozrel. Ona sa však na mňa iba usmiala a odhrnula mi z tváre kučery, ktoré mi padali do očí. Jej dotyk v mojom tele vyvolal chvenie. Musela to cítiť aj ona, keďže bola na mne priam nalepená, aby nespadla. Jej malé prsty odtiahla späť a usmiala sa. Hovorí sa, že každý chalan má úsmev, ktorým dokáže dievča dostať do kolien. No to potom neviem, čo je toto za úsmev. Mala krásny úsmev. Veľké plné pery, ktoré sú ako dva vankúšiky. Tak veľmi by som ich chcel ochutnať, že to nie je snáď ani možné. S radosťou som jej úsmev opätoval. Je tak krásna. Pokoj, Harry, zachovaj chladnú hlavu, aj keď ten dole si myslí presný opak.

Zaklopal som jemne na dvere. Za chvíľu otváral Dylan.

„Ahoj Dylan, pomôžeš mi s ňou?" povedal som mu s prosbou v očiach.

„Čau, vravela, že nebude piť. A ja hlupák som ju ešte čakal, či sa jej niečo nestalo." nahnevane zamrmlal, ale pomohol mi s ňou. Obaja sme ju podopreli z každej strany a vybrali sa na poschodie do jej izby.

Slnečný lúč |DOKONČENÉ| ✔Where stories live. Discover now