63. kapitola

1.1K 36 2
                                    

Ahojte😊. Dnes taká trošku oddychová kapitola, ale sľubujem, že zajtra vám doprajem aj trochu "vzrúša"😂😘. Užite si kapitolu a ďakujem za krásne komentáre a votes🌹💕🌹.

Bozky _Amy_january 💋

Harry

Tentoraz to bola Emma, kto koho prvý zobudil. Malými bozkami ma prebúdzala do ešte krajšieho rána.

„Dobré ráno, miláčik." popriala mi a nenásytne sa mi prisala na pery. Rukami zo mňa sťahovala prikrývku a odhaľovala moje nahé telo. Jej ruky už boli dostatočne nízko, čo znamenalo, že je načase prebrať iniciatívu.

Nežne som jej ruky uchopil do svojich a obtočil ich okolo môjho krku. Aj cez tenkú látku jej trička som mohol pocítiť jej vzrušené bradavky, ako sa ku mne tlačili. Vychutnával som si jej pery, sladké ako med. Pootvorila ústa ešte viac, môj jazyk si našiel cestu k jej. Keď mi opäť vzdychla do úst a prilepila sa na mňa tesnejšie, zatemnila mi všetky zmysli a zdravý rozum.

Potreboval som sa zbaviť prebytočného oblečenia, ktoré nás ešte od seba delilo. Tričko som jej prevliekol cez hlavou tak rýchlo, že nestihla ani namietať. Túžba mnou lomcovala, aj keď som vedel, že by som ju mal ešte potlačiť.

Tričko dopadlo na zem, jej prsia sa konečne pritisli na moju hruď. Teplo, ktoré z nás vyžarovalo nás oboch prenieslo do inej sféry. Bozky už neboli iba bozkami, dotyky iba dotykmi.

„Harry !" skríkla, akonáhle som jej chytil zadok do svojich rúk. Mal som pocit, že už medzi nami nie je ani milimeter miesta. Celým telom sa na mňa tisla, ako keby som ju mal pred niečim zachrániť.

Zrazu som uvidel slzy v jej očiach, čo ma hneď vrátilo do reality.

„Em, si v poriadku ?" opýtal som sa so strachom a posadil som sa spolu s ňou.

„Ja...áno, len som si spomenula na Dominica." vzlykala, ale pritúlila sa bližšie.

„Psst, láska moja. Som tu s tebou a iba tvoj. Nedovolím, aby ti už nikto nič podobné nespravil." snažil som sa ju utešiť a ubezpečiť ju, že všetko bude v poriadku. Poutieral som jej slzy a natiahol sa po jej tričko.

„Prepáč, toto malo byť naše ráno." aj cez jej slová som sa na ňu usmial a pomohol jej obliecť si tričko.

Uložil som ju naspäť do postele a prikryl ju. Postavil som sa a zo zeme zodvihol moje boxerky. Ako som si ich obliekal, cítil som na sebe pohľad Emmy. Obzrel som sa za seba a uvidel jej oči, ktoré priam žiarili.

„Páči sa ti, čo vidíš ?" provokačne som sa spýtal, no odpoveďou mi boli iba jej ružové líca a hlava, ktorá sa skryla pod perinu. Musel som sa zasmiať. Neverím, že sa ešte stále hanbí, je to až príliš sexi.

Opäť som sa vrátil na posteľ a snažil sa ju vyhrabať spod periny.

„Láska, pozri sa na mňa." smial som sa a počul som, že sa smeje aj ona.

„Nie !" trucovala, aj keď neviem, či presviedčala seba alebo mňa.

Keď sa mi podarilo odhodiť paplón na druhú stranu izby, iba na mňa previnilo hľadela. Pohladil som ju po jej ružových líčkach a na obe som ju pobozkal.

O chvíľu nám doniesli raňajky a my sme sa do nich s chuťou pustili.

Emma

Chcela som sa ešte chvíľu váľať v posteli, ale Harry ma vytiahol na pláž, ktorú celú osvetľovalo slnko. Bolo tesne pred poludním, takže aj ľudí tu bolo dosť.

Rozložila som osušku na horúci piesok a ľahla si na ňu. Pozorovala som Harryho, ktorý išiel skúsiť vodu. Opatrne do nej vošiel a keď zistil, že je teplá, vhodná na kúpanie, celý sa do nej ponoril. Následne vyšiel von a kráčal rovno ku mne. Pozerala som sa priamo na neho, vychutnávala som si pohľad na jeho svaly, ktoré sa mu leskli na slnku od vody.

„Voda je akurát, poď so mnou." prosíkal, ale ja som sa nenechala presvedčiť.

„Chcem si chvíľu užiť teplé slnko na mojej pokožke." povedala som a zavrela som oči.

„Natrieš mi chrbát, prosím ?" skúsila som ho obmäkčiť.

Keď sa postavil a do rúk zobral opaľovací krém, vedela som, že ho mám v hrsti. Prevrátila som sa na brucho a zatiaľ, čo si Harry vytláčal krém na ruky, rozviazala som si horný diel plaviek.

Otočil sa a zostal nehybne sedieť. Potom však zmenil jeho myšlienky a opatrne si mi sadol na zadok.

Nežnými pohybmi mi masíroval chrbát, i keď jeho ruky boli studené. Úplne som sa uvoľnila a ruky položila pred seba. Keď prestal, pomrvila som zadočkom na znak nesúhlasu. Harry na to hneď reagoval a celým telom sa na mňa natlačil.

„Mám pocit, že sa na teba pozerá každý muž a to ma privádza do šialenstva." šepkal mi pri uchu, pričom rukami obkresľoval tvary mojich pŕs. Po tele mi prebehla triaška, keď sa Harry dotkol zubami môjho ucha.

„Chcem ťa mať iba pre seba. Nechcem, aby sa na teba pozeral niekto iný. Viem, je to sebecké, ale nemôžem si pomôcť. Dovoľ mi Em, aby som ti mohol opäť zaviazať tie prekliate plavky, ktoré aj tak nič nezakrývajú." hovoril to tónom, ktorý bol drsný, ale zároveň prosiaci. Prekvapil ma svojím priznaním, ale nakoniec som ustúpila a zamrmlala niečo, čo sa malo podobať kapitulácií.

„Mám však ešte jeden problém." povedal potichu a zasmial sa.

„Aký ?" spýtala som sa hlasom, ktorý bol viac roztúžený, ako som čakala.

„Práve teraz sa nemôžem pohnúť, pretože všetci by videli, ako veľmi ťa chcem."

„Tak to sme asi dvaja." pritakala som a obaja sme sa zasmiali.

*

„Harry, ja sa bojím !" skríkla som, keď sa ma Harry pokúšal dostať na ten obrovský surf.

„No ták, zlato, nič to nie je. Ver mi." hovoril nežne, ale v jeho hlase som mohla pobadať štipku zakrývaného smiechu.

„Nie, mňa tam nedostaneš." chcela som odplávať preč, no Harry bol rýchlejší ako ja. Zoskočil zo surfu a priplával ku mne. Chytil ma za boky a pritiahol si ma bližšie k sebe. Jeho ruky sa obkrútili okolo môjho pásu a nechceli ma pustiť.

Začal ma bozkávať tak dravo, že som si ani nevšimla, že sme opäť pri surfe.

„Skús to kvôli mne." pozrel mi do oči a venoval mi ešte jeden bozk.

Keď som konečne vyliezla na surf, ľahla som si naň.

„Už sa nepohnem. Bojím sa." priznala som a rukami som oblapila surf.

Odpoveďou mi bol iba Harryho smiech.

„Som rád, že si to skúsila."

Maličkými bozkami mi obsypával celé telo, ktoré sa mi pod jeho dotykom chvelo.

Slnečný lúč |DOKONČENÉ| ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora