ولا في الاحلام . حبك
بعد مرور عامين علي وفاة حاتم.
في بيت محمد الجميعي
--------------------------------
ماجدة '' يلا يا حسناء ... علشان تفطري ''
حسناء '' انا كده حتأخر .. معلش لازم امشي ...خلي بالك من ألين..''
محمد '' صباح الخير يا حسناء ..تعالي اوصلك في سكتي ...''
حسناء '' لا يا بابا ..شكرا ..انا حشوف عمو حسن الأول .وبعد كده حروح الشغل مع أميرة''
تتدخل حسناء لغرفة حسن الذي يجلس عليها علي كرسيه المتحرك (فهو اصيب بشلل نصفي بعد موت ابنه بفترة)
حسناء بابتسامة '' صباح الخير يا عمو حسن... انا ماشية عايز حاجة ...''
حسن '' خلي بالك علي نفسك ... وعلي أشقر ''
حسناء '' متقلقش علينا ...مع السلامة ''
حسن بدموع '' حسناء .. الحمل تقل عليكي اوي يا بنتي ...ربنا يصبرك ويقويكي ''
حسناء ترجع له بعدما كانت تنوي الخروج.. جلست عند قدميه
وقالت'' ليه بس بتقول كده؟؟؟ انت عارف ومتأكد..اني مش تعبانة ..بالعكس انا مبسوطة في الشغل وأهي حاجة أشغل بيها وقتي ..''
حسن '' انا عايز أزور ناهد وحاتم ..''
حسناء بدموع '' وانا كمان وحشوني اوي ..الاجازة اللي جاية ..أنا وأنت والأولاد حنروح نزورهم ..
.بس لازم توعدني تأخد العلاج في ميعاده ..وتهتم بجلسات العلاج الطبيعي.. تمام..مش عايزة إعتراض .. مع السلامة بقي علشان أتأخرت ''
-------------------------------
حسناء '' صباح الخير يا ميرو ......صباح الخير يا عمر يا حبيبي ''
أميرة بغضب '' صباح الزفت والهباب ''
حسناء '' أستغفر الله العظيم ..ليه بس كده علي الصبح ''
أميرة '' بسبب سي الباشا الاستاذ أحمد ''
حسناء '' اهدي ..احنا في الشارع ..وبعدين عمر يسمع ''
عمر (إبن أميرة)'' لا يا خالتو ...انا عارف كل حاجة ..وكمان طنط نجاة اللي ساكنة جنبنا ...وطنط سهير اللي ساكنة تحتنا طلعوا عندنا الصبح علي صوت ماما ....وهي بتتخانق مع بابا علي الموبايل ''
حسناء '' ههههههههه. ...كل دول ..طاب يلا أنت وأشقر قدامي علي الحضانه... وبعد كده بقي أرجع لماما علشان موضوعها كبير ''
-----------------------------------
آدم '' بقولك إيه؟؟؟ في رحلة لشرم 3ايام بسعر تحفة .للطلاب والاساتذة ..... إيه رأيك؟"
أنت تقرأ
ولا في الاحلام. حبك
Fanfictionكلا منا لديه احلامه الخاصة ... منها أحلام نعيش من أجل تحقيقها ويسعي جاهدا لذلك .... أو أحلام لا يستطيع تحقيقها ولكن لديه أمل في ذلك ... ولكن هناك في قلب كل بشر حلم ..هدف ... فقط يتنفس من اجل تحقيقه ولا يتخيل حياته من غير هذا الحلم ...وقد يكون ال...