Hoofdstuk 49

475 22 24
                                    

Pov Rosalie

"Wat ga jij vanavond doen?" Vraagt Melanie en ik haal mijn schouders op. "Luke vroeg nog aan me of je mee ging naar de club, maar ik weet niet of je met hem wil dansen" Grinnikt Melanie en ik rol met mijn ogen. "Ik ga vanavond naar Sydney en blijf daar het hele weekend, mijn ouders weetjewel" Mompel ik en Melanie knikt. "Mag ik mee?" Vraagt ze en ik verslik me bijna in mijn water. "Wat?" Lach ik en ze grinnikt. "Of ik mee mag naar Sydney, lijkt me gezellig" Zegt Melanie. "Jij wilt gewoon naar Niall, niet verbergen" Lach ik en ze word rood en haalt haar schouders op. "Maar ik wil je wel naar Niall brengen" Vervolg ik mijn zin en ze grinnikt en knikt dan. "Dankje" Hoor ik zacht en ik drink mijn glas water leeg en sta op. "Maar eerst moet ik nog een paar uurtjes, en jij ook" Grinnik ik. Ze knikt en ik geef haar nog een knuffel voor ik mijn kantoor inloop en op mijn stoel plof. "Hallo slome laptop" Mompel ik en ik zet hem weer aan. "Schiet op, ik heb geen zin om-"

"Je praat tegen een laptop, dat weet je toch?" Vraagt Sam en ik rol met mijn ogen. "En je weet dat een laptop niet terug praat?" Vraagt Trevor en ik grinnik en prik hem in zijn zij. "Laat me even ja, dat ding werkt niet mee" Sam lacht en trekt een wenkbrauw op, ik doe hem na waarna ik juig en Sam nog harder lacht. "Hij doet het!" Roep ik en Trevor gilt en rolt met zijn ogen. "Hee, ogen rollen is mijn ding" Lach ik en daarna draait Sam ook met zijn ogen. Ik zucht en ga maar aan het werk voordat ik moet overwerken omdat ik het niet af heb.

-

"Weekend!" Roept Melanie en ik grinnik en draai mijn stoel naar de deur. "Bijna klaar" Grinnik ik en ze gaat op Trevor's stoel zitten terwijl ik verder type en mijn laptop afsluit. "Weetje, jij en Luke zijn totaal verschillend" Begint Melanie opeens en ik rol met mijn ogen. "En ik geef toe, Ashton is een leuke jongen" Zegt Melanie. "Maar?" Vraag ik en ze fronst. "Er is geen maar" Grinnikt ze. "Dus je komt me alleen even melden dat je Ashton een leuke jongen vindt en dat ik en Luke veel verschillen?" Vraag ik en ze knikt. "Oke" Lach ik en we lopen naar beneden en ik rij met Melanie naar huis.

"Home!" Roep ik en ik kijk op de klok en zie half vijf staan. "Melanie! Missed you!" Roept Michael en hij geeft mij en Melanie een knuffel. "I missed you too!" Lacht Melanie en ik loop naar de keuken en zie Marlee druk bezig met het snijden van groente terwijl iemand naast haar met wat vlees bezig is. "Wie is dat?" Vraag ik en ze schrikken allebei op en dan herken ik het meisje waar Marlee altijd heen gaat om wiskunde te geven. "Terry!" Lach ik en ik geef haar een knuffel. "Hee Rose" Grinnikt ze. "Mar, ik eet niet mee" Mompel ik. "Waar ga je heen dan?" Vraagt ze en ik sla mezelf tegen mijn voorhoofd. "Sydney, dingen regelen met mijn ouders" Mompel ik. "Aha" Grinnikt Marlee en ze drukt een paar papieren in mijn handen. "Wil je dit even ondertekenen?" Vraagt ze en ik kijk het snel na en barst in lachen uit. "Een nablijf formulier? Je moet elke dag nakomen?!" Lach ik en ze rolt met haar ogen. "Mijn school is gek bij zijn hoofd" Mompelt ze. "Maar dit moet ondertekend worden door je ouders" Grinnik ik. "Vandaag ben je even mijn vader én moeder" Zegt Marlee en ze drukt ook een pen in mijn handen terwijl ze verder gaat met de groente. "Oh, nou, dan moet ik jongens wegsturen en zeggen dat je je kamer moet opruimen" Lach ik. "Nee!" Roept Marlee en ik rol met mijn ogen. "Michael mag blijven rustig, geen dingen doen die ik ook niet zou doen dan komt het goed" Glimlach ik en ik steek mijn tong uit. "Jaja" Zegt Marlee en ik grinnik en trek Melanie mee naar boven om mijn tas in te pakken. "Wow jij hebt veel kleding" Zegt Melanie en ik grinnik. "Valt wel mee, de helft is van Marlee" Mompel ik en ik pak wat kleding en gooi het in een tas. "Wat is ons plan eigenlijk, naar mijn huis voor mijn kleding en dan ergens langs de weg snel eten halen?" Vraagt Melanie en ik knik. "De Macdonalds vlakbij Sydney pak ik meestal" Mompel ik. "Okay, dan doen we dat" Grinnikt Melanie en ik knik en gooi mijn tas rond mijn schouders. "Leggo"

-

Ik geef Melanie een knuffel en zwaai als ze Niall's huis in verdwijnt. Ik rij weg en bijt op mijn lip als het druk is op de weg. Ik ben zenuwachtig, niet door alle auto's hier maar omdat ik onderweg naar Ashton ben. Niemand behalve Trevor weet van de kus. En ik weet niet hoe ik me voel tegenover hem. Ik weet niet wat hij voor mij voelt, wat ik voor hem beteken. En dat vind ik belangrijker dan wat ik voor hem voel, want dat weet ik diep van binnen wel. Alleen twijfel ik overal over.

Amnesia ~ DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu