Hoofdstuk 31

380 20 7
                                    

Pov Rosalie

You call me up,

It's like a broken record,

Saying that your heart hurts,

That you never get over him getting over you.

And you end up crying,

And I end up lying,

'Cause I'm just a sucker for anything that you do.

And when the phone call finally ends,

You say, "Thanks for being a friend,"

And we're going in circles again and again.

--

I bite my tongue but I wanna scream out

You could be with me now

But I end up telling you what you wanna hear,

But you're not ready and it's so frustrating

He treats you so bad and I'm so good to you it's not fair.

Ik scrol een paar keer met mijn ogen over de stukken blauwe tekst en bijt op mijn lip. Hij heeft nog geen refrein, en hij mist nog een paar stukken. Ik zucht en staar naar de ringen om Luke's hand. Zou het niet fijner slapen zonder al die ringen? Zou hij dit nummer over iemand schrijven? I bite my tongue but I wanna scream out. Het past wel bij hem, maar wie is diegene die als een puzzelstuk bij hem en het liedje past? Ik zucht en mompel wat voor ik de rode pen weer op het papier zet.

I dedicate this song to you,

The one who never sees the truth,

That I can take away your hurt, heartbreak girl.

Hold you tight straight through the day light,

I'm right here. When you gonna realize

That I'm your cure, heartbreak girl?

I know someday it's gonna happen

And you'll finally forget the day you met him

Sometimes you're so close to your confession,

I gotta get it through your head

That you belong with me instead.

Ik zucht en schrik voor de zoveelste keer op als Luke zich om draaid. Ik zit inmiddels al een uur te schrijven en ik voel mijn maag al enkele geluiden maken terwijl het pas vijf uur is. ''Wat ben je aan het doen?'' Hoor ik naast me en ik leg het schriftje snel weer weg. ''Ehm, niks'' Mompel ik. ''Ben je al lang wakker?'' Vraagt Luke met een schorre sexy stem en ik haal mijn schouders op. ''Niet zo heel lang'' Mompel ik.

Maar een uur of drie

Hij gaat rechtop zitten en wrijft in zijn ogen. ''Praat ik in mijn slaap?'' Vraagt Luke en ik grinnik en knik. ''Over peperoni pizza'' Hij lacht en haalt zijn handen door zijn warrige haar. ''Mag ik mijn lyric boekje?'' Vraagt Luke en ik bijt op mijn lip en geef hem het kleine boekje. Hij slaat het meteen open op de bladzijde die ik heb bewerkt en ik slik. ''Heb je het serieus verbetert?'' Vraagt hij en ik haal mijn schouders op. ''Ik dacht, het is niet af en als het niet goed is da-'' Hij onderbreekt me door op te springen en hij pak een paar pennen en krast de titel door. ''Wat doe je?'' Vraag ik en hij zet heel groot 'Heartbreak Girl' bovenaan. ''Het nummer is echt perfect, bedankt voor de hulp'' Zegt Luke en ik grinnik en haal mijn schouders op. ''Graag gedaan, denk ik?'' Vraag ik aan mezelf en hij grinnikt en drukt een kus op mijn wang. ''Ik wist niet dat jij met muziek bezig was, die verslagen die je maakt zijn goed maar de nummers die je schrijft zijn beter!'' Ratelt Luke. ''Nah'' Grinnik ik. ''Ik blijf werken bij Advence hoor'' Lach ik. ''Ja blijf maar verslagen schrijven'' Grinnikt Luke. ''Maar hoelang ben je hiermee bezig geweest?'' Vraagt Luke en ik kijk op de klok. ''Drie uur'' Mompel ik. ''Heb je geen slaap nodig?'' Lacht Luke. ''Jawel, maar ik kon niet slapen'' Mompel ik zacht. ''Kom'' Zegt Luke en zijn entousiasme heeft plaats gemaakt voor, de echte en zorgzame Luke. ''Ik kan ook wakker blijven'' Mompel ik. ''Nee dat kan je niet'' Grinnikt Luke. Ik zucht en leg mijn hoofd op zijn borst en luister naar zijn snel kloppende hartslag. ''Je hart gaat wel snel'' Mompel ik half in slaap. ''Komt door jou''

-

Ik word langzaam wakker van een zonnestraal die net tussen de gordijnen door komt en ik gaap lang voor ik mijn ogen open. Ik lig nogsteeds tegen Luke aan en ik stap zo zachtjes mogenlijk uit bed. Meteen overvalt een koude wind me en ik pak een shirt van Luke die ik over mijn topje heen trek en loop naar beneden. Ik vind al snel een keuken en besluit een eitje te maken voor Luke en mezelf. Na veel geklungel heb ik twee gebakken eieren gemaakt en zet ik vast coffee. ''Hee'' Hoor ik schor en ik draai me geschrokken om en mijn klungelige ik valt tegen Luke waardoor we allebei op de grond vallen. ''Hi'' Mompel ik terwijl ik van zijn borst kruip en ik voel mezelf helemaal rood worden. ''Goedemorgen Rose'' Grinnikt Luke. Ik mompel wat en we ploffen met ons ontbijt op de bank.

''Moet je morgen werken?'' Vraagt Luke en ik knik en slik mijn laatste stukje brood door. ''Ik ben pas vier uur klaar'' Mompel ik. ''Vier uur is best vroeg hoor'' Grinnikt Luke. ''Wat doe jij eigenlijk voor werk?'' Vraag ik en Luke mompelt wat onverstaanbaars. ''Vertel me niet dat je nog op school zit'' Lach ik en Luke schud lachend zijn hoofd. ''Liam zit wel nog op school, en Harry ook trouwens'' Zegt Luke en mijn ogen worden groot. ''Niet waar'' Lach ik. ''Jawel, vraag het ze maar'' Zegt Luke en ik grinnik en pak zijn telefoon aan.

Rose hier! Zit je serieus nog op school? Whoa suc6 dan met je cariére! x

Stuur ik naar Liam en Harry en ik lach en geef Luke's telefoon weer terug. ''Maar serieus, waar werk je, daar heb je het nog nooit over gehad'' Mompel ik nog lachend. "Ik zit in een band remember?" Grinnikt Luke. "Maar niemand kent jullie" Mompel ik bijtend op mijn lip. "I know, maar dat komt nog" Zegt Luke en ik grinnik en knik. "Je geloofd me niet hé, maar we hebben nu een geweldige drummer" Zegt Luke trots. "Maar ik werk bij een café hier verderop, vlakbij Advence" Zegt Luke dan en ik knik en ga in kleermakers zit voor hem zitten. "Hoelang?" Vraag ik en Luke denkt na. "Ehm, nu bijna drie jaar, ik hoop dat onze band het echt gaat maken want ik blijf anders vast zitten aan dat café" Lacht Luke. "Ik hoop inderdaad dat dat gebeurt, je moet meer dingen op youtube plaatsen en dat liedje uitwerken" Ratel ik entousiast. "Bedoel je Heartbreak girl?" Vraagt Luke en ik knik. "Hij is echt goed" Bedruk ik zijn vraag en hij lacht. "Omdat jij hem hebt geschreven" Mijn lach verdwijnt en ik sla Luke op zijn schouder. "Wij samen, daarom is hij zo perfect"

Vote = Opdraging

Rosalie's Kleding; http://www.polyvore.com/cgi/set?id=142855555&.locale=nl

Amnesia ~ DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu