Hoofdstuk 56

337 22 0
                                    

Pov Rosalie

Hikkend van het lachen lopen Trevor, Sam en ik door de stad. We hadden besloten om in een restaurant te eten en gewoon eens bij te kletsen. Maar Sam had bedacht om na het etentje bij mij thuis een film te kijken. Dus we zijn nu onderweg naar mijn auto, en we weten niet meer welke verdieping hij staat. "Ik weet zeker dat je zei, verdieping een" Mompelt Sam. "Nee, vier" Zegt Trevor. "Ik ga gewoon op mijn gevoel af, begaande grond" Lach ik en Trevor rolt met zijn ogen. We lopen wat rondjes maar na een paar minuten zie ik mijn vertrouwde rode autotje al. "Mag ik rijden?" Vraagt Trevor en ik schud mijn hoofd. "Ik laat niemand in mijn auto rijden" Lach ik en we stappen in. "Je lijkt mijn pa wel" Lacht Sam en ik rol met mijn ogen. "Tuurlijk" Mompel ik en ik start de motor maar dan gaat mijn telefoon af. "Rose" Mompel ik zuchtend en Trevor grijnst en seint om van plek te ruilen. "Ja met Adam" Hoor ik aan de andere kant en ik frons. "Adam wie?" Grinnik ik en met tegenzin ruil ik van plek met Trevor. "Elena's broer" Mompelt hij en ik knik. "Ooh, ja tuurlijk, hey" Mompel ik en Sam kijkt me bedenkelijk aan. "Je belt voor die telefoon? Ik zou dat met Luke regelen alleen heb ik hem al een paar dagen niet gesproken sorry ik ga-"

"Rustig aan, ik wou alleen even laten weten dat ik het was vergeten en Elena word niet vrolijk van haar scherm" Lacht Adam. "Ja snap ik, ik regel het, zou ik morgen langs kunnen komen?" Mompel ik. "Dan sleep ik Luke ook wel mee" Grinnik ik. Adam stemt in en we spreken af voor morgen. Ik was het al helemaal vergeten. "Wat is er met Luke?" Vraagt Sam en Trevor knikt. "Inderdaad Rose" Grijnst hij en hij wiebelt met zijn wenkbrouwen. "Ik heb jullie vertelt over het ongeluk, haar broer belde net, niets bijzonders" Mompel ik. "En niet zo eng kijken, ik heb Ashton" Mompel ik en mijn ogen worden groot. "Hoe bedoel je?" Vraagt Sam. "Ashton is die leuke drummer toch?" Vraagt Trevor en ik giegel. "Ashton en ik zijn zegmaar, niet zo lang hoor maar ehm, we zijn samen, een soort van" Mompel ik. "Oh my god" Zegt Trevor en hij slaat zijn hand voor zijn mond. "Dat meen je niet, waar is hij? Ik wil die hottie ontmoeten!" Roept Trevor en ik zucht. "Hij is naar Sydney, hij moet ook gewoon werken" Mompel ik lachend. "Dus jij en hij zijn eindelijk, oh my god" Zegt Trevor. "Ik had Kyra wat dingen vertelt, en ze zei al dat jullie bij elkaar zouden komen" Zegt Sam en ik grinnik. "Iedereen wist het! Op jou verjaardag heb ik gepraat met een vage jongen, hij vertelde over jou en Ashton en hij vond jullie zo schattig maar hij kon dat niet zeggen omdat hij ook met Luke om ging enzo" Zegt Trevor. "Wat?" Vraag ik en Trevor knikt. "Iedereen had het door, behalve jullie" Zegt Sam. "Oh" Mompel ik en ik kijk naar mijn handen. "Maar hoe gaan jullie dat doen? Ik bedoel jullie wonen wel drie uur van elkaar vandaan" Zegt Trevor. "Daar heb ik nog geen eens over na gedacht" Mompel ik. "Het is nu zomer, maar als het straks winter word dan pak je minder snel de auto" Daar heb ik nieteens over nagedacht. Ik heb vanochtend gewoon gedoucht, en Ashton is met Michael mee naar Sydney gereden. Het voelt helemaal niet als een relatie, we sliepen al samen, we waren al onafschijdelijk, nouja vanaf dat ik terug kwam. Waarom hebben we het nooit gehad over de afstand? We hebben net een dag, maar dan had hij ook wel kunnen opmerken dat Sydney en Melbourne geen buren zijn. "Rose" Hoor ik naast me en ik bijt op mijn lip. "Rosalie" Er word voor mijn ogen geknipt en ik kijk opzij. "We zijn er" Grinnikt Sam en ik knik en stap uit. Trevor geeft me grijnzend mijn autosleutels terug en ik open de voordeur. "Yello" Roept Marlee en ik grinnik en geef haar een knuffel. "Hoe was de spaghetti?" Vraagt Marlee en ik grinnik. "Geweldig" Mompel ik en ik gooi mijn pumps in de hoek en hang mijn jas op. "Dus, welke film word het?"

-

Ik open een oog en zie Trevor nog in spanning naar de tv kijken terwijl Sam tegen me aanligt te slapen. Marlee en Michael zijn er niet meer en ik zucht zachtjes. "Trevor" Fluister ik maar hij blijft in de film. "Hee" Mompel ik maar hij reageert nogsteeds niet dus gooi ik een kussen tegen zijn hoofd. "Hee!" Roept Trevor en Sam schrikt op en mompelt wat onverstaanbaars. "Jullie zijn wakker, yay" Glimlacht Trevor en ik rek me uit en rol met mijn ogen. "Je benf gebelt net, Marlee zij dat ik het maar moest laten, ze is trouwens boven met Michael" Ratelt Trevor en ik knik. "Hoe laat is het?" Mompel ik en ik kijk om me heen. "Bijna elf uur" Grinnikg Trevor. "Morgen moet ik vroeg op" Kreunt Sam en ik grinnik. "Je kan hier slapen, we hebben een super mooie bank" Grinnik ik en Sam schud zijn hoofd. "Dan krijg ik ruzie met Kyra" Bromt hij. "Oke, vraag of ze ook hier slaapt" Zegt Trevor en Sam schud zijn hoofd. "Ik ga maar eens, het was gezellig" Zegt Sam. "Je sliep" Lacht Trevor en Sam trekt een neutraal gezicht. "Mijn droom was anders gezellig, later" Zegt Sam en ik geef hem een knuffel en hij loopt slaperig naar de deur. "Dus ik kan slapen?" Zegt Trevor en ik knik. Ik pak mijn telefoon en frons als ik een gemiste oproep heb van Ashton.

I miss youuu bby ❤ Ash :)x

Ik glimlach en gooi mijn telefoon naar Trevor. "Auw" Mompelt hij en ik rol met mijn ogen en wijs naar mij telefoon en bijt op mijn lip. "Wat?" Lacht Trevor en hij pakt mijn telefoon op en grijnst. Ik sta op en zet de tv uit terwijl ik de kussens weer goed leg. "Ik pak even een deken voor je" Mompel ik en ik loop naar boven en pak een deken em groot kussen voor Trevor.

"Ashton is wel een schatje hoor, hij zegt dat ik een leuke meid ben" Zegt Trevor grijnzend. "Wat?" Frons ik en ik krijg mijn telefoon terug.

Miss u too, ben net wakker van een film marathon en Trevor is geweldig :)

Wie is Trevor?? Ga slapen bby

Een vriend, geen zorgen hij valt niet op meisjes zoals ik, eigenlijk op geen een haha

Ohh, dat geloof ik niet, je bent het leukste meisje die ik ken :)x

"Oh my god" Mompel ik lachend. "Jaja, ik ben ook zo hot" Lacht Trevor en ik knik. "Ja tuurlijk, niemand kan je weerstaan" Lach ik. Trevor grinnikt en ik doe mijn telefoon in mijn zak. "Nou, ik zie je morgen weer" Mompel ik. "Truste Rose" Mompelt Trevor en ik geef hem een knuffel en loop naar boven. "Marlee" Mompel ik en ik hoor gemompel uit haar kamer komen. ''Marlee'' Roep ik wat harder. "Waar is pancake?" Vraag ik en haar deur gaat open en Michael loopt er slaperig uit. "Marlee slaapt, wat is er?" Mompelt hij en ik grinnik. "Niks, ga slapen" Mompel ik en hij knikt en loopt weer terug zijn- "Fuck" Mompelt hij en hij wrijft over zijn hoofd.

Jup, hij is net tegen de deur post aan gelopen.

Vote = Opdraging

Rosalie's Kleding; http://www.polyvore.com/amnesia_wattpad_rimonsterr/set?id=143692677

Amnesia ~ DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu