Hoofdstuk 52

317 19 17
                                    

Pov Rosalie

"Hee, zullen we vanavond iets leuks gaan doen?" Vraagt Marlee en ik haal mijn schouders op. "Met zijn tweeën?" Vraag ik en ze haalt haar schouders nog een keer op. "Dat hebben we lang niet meer gedaan" Grinnik ik en ze knikt. "Misschien kunnen we uit, of bowlen" Zegt Marlee en ik frons. "Altijd als we ergens heen gaan wil je óf bowlen óf naar een club, heb je niks anders?" Vraag ik grinnikend. "We kunnen gaan schaatsen" Zegt Marlee en daarna lacht ze awkward. "Schaatsen? In augustus?" Lach ik en ze knikt. "Het is maandag, ik kom net van mijn werk en jij wil vanavond gaan schaatsen?" Marlee grinnikt en knikt. "Als date!" Glimlacht ze en ik rol met mijn ogen. "Tuurlijk Marlee, wij gaan op date" Mompel ik en ze knikt. "Laten we vragen aan Michael wat we moeten doen" Zegt Marlee en ik grinnik. "We kunnen ook met zijn alle wat gaan doen, echt zijn alle" Mompel ik en ze trekt een wenkbrauw op. "Dan gaan we bowlen met Michael, Luke, Melanie, Niall, Trevor, een grote groep" Stel ik voor en Marlee knikt. "Dan nodig ik ook klasgenoten van mij en Michael uit" Zegt Marlee en ik knik. "Als jij de mensen belt, bel ik Ashton" Glimlach ik en Marlee grinnikt. "Oke" Mompelt ze en ik pak mijn telefoon en ren naar boven. Ik plof op mijn bed en tik zijn nummer in. "Ashton" Hoor ik hem brommen en ik frons. "Hey met mij" Mompel ik. "Wie" Zegt hij bot en ik bijt op mijn lip. "Rosalie" Komt er bijna onhoorbaar uit en ik hoor hem zachtjes vloeken. "Heyy" Mompelt hij en ik trek mijn knieën op. "Hoe gaat het?" Vraagt hij en ik zucht. "Ik was gister nog bij je" Mompel ik. "Ja sorry, ik ben, afgeleid" Mompelt Ashton. "Afgeleid?" Vraag ik en ik hoor hem zuchten. "Baby, ik moet gaan, maar ik ben er morgen" Mompelt hij en ik frons. "Ik wou vragen of je vanavond komt" Mompel ik. "Vanavond?" Hoor ik Ashton en ik knik, al kan hij dat niet zien. "Ik kan vanavond opzich wel komen"

-

Ik lach en open de deur. "Hee Luke" Glimlach ik en ik geef hem een knuffel. "Rose!" Roept Michael en van hem krijg ik ook een knuffel. "We eten pannenkoeken" Glimlach ik en de jongens knikken. "Ik zie het" Lacht Luke en hij haalt zijn hand door mijn haar. "We hadden een bloem gevecht, de keuken zit ook onder" Mompel ik beschamend en Luke glimlacht. "Het zal ook weer eens niet hè" Grinnikt hij. "We zijn allebei onhandig, en als iemand bloem op me gooit, dan gooi ik terug" Grinnik ik. "Sukkel" Mompelt Luke en hij slaat zijn armen om me heen. "Ik hou nogsteeds ziels veel van je, dat weet je toch?" Vraagt Luke en ik glimlach en knik. "Iknow" Mompel ik en hij geeft me een kus op mijn wang. "Het is alleen niet wederzijds" Mompel ik en hij knikt. "Ik weet het" Mompelt hij. "Je vind ooit een meisje, veel knapper dan mij. Je gaat van haar houden en je vergeet me, dat beloof ik" Mompel ik. "Vast" Mompelt Luke en ik glimlach. "I promise"

-

"Luke!" Lach ik en we stappen uit mijn auto en ik sla hem tegen zijn hoofd. "Ik was serieus" Lacht Luke en ik grinnik en knik. "Waarom staan we helemaal hier?" Vraagt Marlee. "Omdat lopen gezond is" Mompelt Michael "Wanneer komt de rest?" Vraagt Luke en ik haal mijn schouders op. "Ik heb gebeld en ik zei dat ze er rond acht uur moesten zijn" Mompel ik. "Oke" Zegt Luke en we lopen met zijn vieren naar de bowlingsbaan. "Ik weet de weg niet" Mompelt Marlee die vooraan loopt en Luke bromt. "Hier rechts, ik loop wel vooraan" Mompelt Luke en ik grinnik en Luke loopt geirriteerd iets harder dan wij. "Komt Ashton nog?" Vraagt Michael en ik haal mijn schouders op. "Hij zou misschien-" Mijn zin word afgekapt door een harde schreeuw en ik draai me geschrokken van Michael naar Luke. Ik zie Luke op de straat liggen en iets verder ligt nog iemand. Ik zie een telefoon oplichten en harde muziek komt uit de telefoon die naast het andere lichaam ligt. "Godverdomme" Hoor ik iemand vloeken en Luke kreunt en probeert op te staan. "What the hell?!" Wordt er gezegt en ik frons. Luke staat op en Marlee, Michael en ik lopen naar de twee toe. "Wat gebeurde er?" Vraagt Marlee geschrokken en ik zie het meisje nu pas. Ze heeft licht en donker blond haar waar een capuchon overheen is getrokken. Ze probeert op te staan en Luke loopt met pijn en moeite naar het meisje toe. "Kon je niet uit kijken?" Gilt ze als ze op is gestaan. Nog steeds dreunt haar telefoon muziek wat ik herken als Greenday en Michael pakt de telefoon en zet het uit. Ook pakt hij haar oordoppen en skateboard en Marlee staat nog bevroren op de zelfde plek als ik naar Luke en het meisje toe loop. "Oh damn" Mompelt ze en ze blijft maar in zichzelf vloeken tegen Luke. "Mijn pols is gebroken" Mompelt ze. "Allemaal jou schuld!" roept ze vervolgens. "Hoe moet ik nu verder?!" Schreeuwt ze tegen Luke en hij staat vast aan de grond. "Fuck you" Mompelt ze. "Like really, go to Hell" Mompelt ze. De tranen staan in haar ogen maar ze is te sterk om ze te laten vallen. "Laat je pols eens zien" Komt er zacht uit Luke's mond maar ze schudt haar hoofd. "Onee, straks breek je het" Mompelt ze. "Het is al gebroken! Straks breek je het voor de tweede keer?!" Gilt ze hysterisch. "Dat kan niet eens" Lacht Michael en hij krijgt een vernietegende blik van het meisje. "Toch?" Fluistert hij zacht tegen Marlee maar die geeft geen antwoord. "Hoe heet je?" Vraag ik dan maar en ze bekijkt me van top tot teen. "Elena" Mompelt ze. "Ehm, sorry voor je pols, en telefoon, en skateboard, Elena" Zegt Luke langzaam. "Mijn pols, telefoon en misschien skateboard zijn stuk, en je zegt sorry?" Vraagt ze ongelovig en Luke knikt en haalt zijn schouders op tegelijkertijd. "Asshole" Mompelt ze. "Sorry" Zegt Luke nog een keer en Elena bijt op haar lip. "Stop met sorry zeggen" Sist ze en ze pakt haar telefoon en spullen van Michael over. "Idioot" Mompelt ze en ze draait zich om. "Sorry" Zegt Luke nog een keer en dan draait Elena zich om en slaat ze Luke hard tegen zijn schouder. "Fuck!" Gilt ze en ze pakt haar pols vast. "Fuck you! Verkeerde pols! Damn!" Gilt ze en ik pak haar schouders vast en ze vloekt binnesmonds. "We gaan naar het ziekenhuis" Mompel ik en ze duwt me weg met haar schouder. "Ga weg, ik ga zelf wel" Mompelt ze. "Wij gaan mee, Luke moet ook gecontroleerd worden" Beveel ik en Elena trekt een wenkbrauw op en stemt uit eindelijk in. "Ik ken jullie niet eens" Mompelt ze bot. "Luke Hemmings, Marlee Moon, Michael Clifford, Rosalie Hemmson" Mompel ik en we lopen terug naar mijn auto. "Is het niet beter als we naar de mensen gaan bij het bowlings centrum?" Vraagt Marlee. "Ja is goed, dan ga ik met Luke en Elena mee" Mompel ik en Michael knikt. "See ya" Mompelt hij en ik help Elena in mijn auto en leg haar spullen bij haar neer. "Luke was je naam toch?" Vraagt Elena en Luke knikt. "Fuck you Luke"

Vote = Opdraging

Rosalie's Kleding; http://www.polyvore.com/cgi/set?id=143691292&.locale=nl

Amnesia ~ DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu