Pov Rosalie
Ik open mijn ogen en glimlach als een idioot als ik naast me een glas water en twee broodjes ei zie liggen. ''Waar ben je?'' Hoor ik Ashton zuchten en ik frons. ''Kom hier dan'' Bromt hij en ik ga rechtop zitten. ''Roosje alsjeblieft!'' Hoor ik hem gillen en daarna hoor ik hem hoesten. ''Ash?'' Lach ik en hij bromt. ''Moet ik helpen?'' Vraag ik en ik wil uit bed stappen maar dan gaat de deur open en zie ik Ashton met een warhoofd naar me glimlachen. ''Moment'' Glimlacht hij en dan sluit hij de deur weer. Ik haal mijn schouders op en begin met het eten aan mijn ontbijt. ''Luister nou is man'' Bromt Ashton en ik vraag me af wat hij aan het doen is. ''Auw! Serieus in de winkel was je een stuk leuker'' De deur gaat open en Ashton's krullen verschijnen weer. ''Ehm Rose, ik heb een verrassing voor je, je moet het alleen zelf vangen'' Mompelt Ashton. ''Ik moet wat?'' Lach ik en hij rolt met zijn ogen. ''Kom nou maar'' Bromt hij en ik prop het laatste stukje brood in mijn mond en stap uit bed. ''Ehm Ashton, wat heb je gedaa-'' Als de deur open gaat stop ik met praten en ik kijk naar het kleine grijze katje dat in een hoekje staat te blazen. ''Ashton, wat moet jij met een kat?'' Vraag ik en hij glimlacht scheef. ''Ik vond haar zo schattig dat ik haar heb mee genomen maar toen liet ik haar even los en toen krabte ze me en- nouja, hier je kado'' Mompelt Ashton en hij zucht. ''Hoe vang je een kat?'' Vraagt Ashton. ''Waarom koop je in vredesnaam een kat als je zelf allergisch bent?'' Vraag ik lachend. ''Vind je het niet leuk? Ik ben de bon kwijt'' Mompelt Ashton. ''Nee Ash, dit is super lief!'' Glimlach ik en ik sla mijn armen om hem heen en geef hem een kus. ''Ik hou ook van jou Rose, maar die kleine kat is eng'' Mompelt Ashton zacht. ''Geen een kat is eng, als je ze goed opvoed komt het goed'' Grinnik ik. ''Dan doe ik iets niet goed'' Bromt Ashton en ik grinnik. ''Dankje Ash, echt heel lief'' Mompel ik en hij glimlacht en geeft me een knuffel. ''Nu moeten we haar nog vangen'' Mompelt Ashton. ''Dat is niet zo moeilijk'' Lach ik en ik loop zijn kamer in, pak een stukje kaas van mijn broodje ei en hou het vast terwijl ik wacht tot het beestje naar me toe komt. ''Done'' Lach ik als ik het katje vast heb en Ashtons ogen worden groot. ''Je lokt een kat altijd met eten Ash'' Lach ik. ''Laten we het Niall noemen'' Grijnst Ashton. ''Hoezo?'' Lach ik. ''Ik lok hem ook altijd hier heen met eten'' Lacht Ashton en ik grinnik. ''En videogames''
-
''Home!'' Roep ik en Marlee verschijnt vanuit het niets voor me. ''Rose! I missed you!'' Roept Marlee en ik grinnik en geef haar en Michael een knuffel. ''Adam en Elena zijn hier ook'' Zegt Marlee en ik zet mijn schoenen in het rek en hang mijn jas op. ''Hee'' Mompel ik en Adam en Elena staan op en geven me een knuffel. ''Waar was jij allemaal heen?'' Lacht Adam. ''Naar Ashton'' Grinnik ik. ''Nog wat gebeurt in Sydney?'' Vraagt Marlee en ik schud mijn hoofd. ''Helemaal niks?'' Vraagt Marlee en ik knik. ''Oja, we hebben een nieuwe huis genoot Mar'' Glimlach ik. ''Wie?'' Vraagt Marlee. ''Ashton, dan zijn ze vaker bij elkaar, duh'' Mompel Michael en ik rol met mijn ogen. ''Nee, hij heeft zijn eigen huis'' Lach ik en ik plof in een grote stoel. ''Kijk maar in de hal'' Grijns ik. ''Is het een kitten?!'' Gilt Michael en ik frons. ''Hoe weet jij dat?'' Vraag ik en Michael haald zijn schouders op. ''Ik hou van kittens'' Mompelt hij. ''Je bent een kitten'' Mompelt Marlee. ''Maar ga kijken dan!'' Lach ik en Michael en Marlee lopen meteen naar de hal. ''Het is echt een kitten!'' Gilt Michael en hij komt met het kleine katje de woonkamer binnen. ''Heb je al een naam voor hem?'' Vraagt Michael met een big smile. ''Nee, en het is een vrouwtje'' Glimlach ik. ''Je gaat naar Sydney met Lynn en Ashton, en komt terug met een kat'' Fronst Marlee. ''Kijk, ik werd wakker en toen lag er een ontbijt en hoorde ik Ashton vanalles mompelen over Roos, dus ik dacht dat hij mij bedoelde maar hij bedoelde-''
''Dit cutie'' Glimlacht Michael. ''Het is geen baby Michael doe normaal'' Lacht Marlee. ''Nee, maar wel een van mijn baby's'' Lacht Michael en ik rol met mijn ogen. ''Ze heet dus Rose?'' Vraagt Michael erna en ik haal mijn schouders op. ''Zo noemde Ashton haar'' Grinnik ik. ''Eigenlijk is ze wel nog een baby'' Grinnikt Elena en Marlee zucht. ''Oke, een baby kat'' Lacht ze en ze zet een aantal glazen neer en ploft naast me neer in de stoel. ''Wie is Ashton eigenlijk?'' Vraagt Elena. ''Ik weet niet of ik dat vaker heb gevraagt, maar euhm, ja'' Mompelt ze erna. ''Mijn euhm, vriend'' Grinnik ik. ''Oh'' Mompelt ze. ''Heb je een foto van hem?'' Vraagt Elena en Michael staat op. ''Jazeker!'' Roept hij en Adam en Elena fronzen. ''Michael zit samen met Ashton, Luke en Calum in een band'' Grinnik ik. ''Oh'' Mompelt Elena. ''Dat was ik even vergeten'' Lachen ze. ''Kijk, Luke, Ashton, Calum en ik'' Zegt Michael en hij duwt zijn telefoon in Elena's gezicht. ''Die zijn niet verkeerd'' Lacht Elena. ''Rustig aan hé, ik zit naast je'' Zegt Adam lachend. ''Wat?'' Lacht Elena en ik grinnik. ''Awh, je zusje word groot Adam'' Lach ik. ''Dat moet je toch toestaan'' Maakt Marlee het af. ''Nee hoor, er word helemaal niet opgegroeit'' Lacht Adam. ''Je blijft mijn kleine zus'' Grinnikt hij en Elena rolt met haar ogen. ''Je kleine zus die helemaal in New York woont en al een jongen date terwijl haar 'grote broer' in Melbourne verliefd word op een meisje die al bezet is, jup ik ben de kleine hier'' Zegt Elena en we lachen allemaal behalve Adam. ''Burn'' Lacht Michael en hij rolt met zijn ogen. ''Wacht maar zus, ik pak je terug''
Vote = Opdraging
Rosalie's Kleding; http://www.polyvore.com/cgi/set?id=143721365&.locale=nl
JE LEEST
Amnesia ~ Dutch
FanfictionI remember the day you told me you were leaving. I remember the make-up running down your face. And the dreams you left behind you didn't need them, Like every single wish we ever made. I wish that I could wake up with Amnesia. And forget about the...