Hoofdstuk 82

287 16 0
                                    

Pov Rosalie

Ik open mijn ogen en kijk om me heen. Ik duw Marlee's armen weg en ga rechtop zitten. "Ugh" Brom ik en ik kijk om me heen. Luke ligt op de bank en naast mij liggen Marlee en Ashton. Michael heeft zijn armen om Marlee heen en Calum en Lynn liggen samen op een matras, met hun armen om elkaar heen. "Awh" Mompel ik en ik wrijf in mijn ogen. Ik pak mijn telefoon uit mijn joggingsbroek en maak een foto van de twee voor ik opsta. Ik frons als ik Elena niet zie en haal mijn schouders op. Gister waren we best dronken, ik kan me niet herinneren dat we beneden sliepen, met zijn alle. En ik kan me ook niet herinneren dat ik Elena weg heb zie gaan. "Morning babe" Mompelt iemand achter me en ik glimlach naar Luke. "Morning" Mompel ik en ik geef hem een knuffel. "Heb je Elena gezien?" Vraagt Luke en ik schud mijn hoofd. Ik pak wat drinken uit de koelkast en geef de fles aan Luke. "Er hangt wat op de koelkast" Mompelt Luke en ik knik. "Onze kalender" Grinnik ik. "Nee ernaast" Hij haald het briefje van de koelkast en fronst. "Wat staat erop?" Vraag ik en Luke slaat zijn handen voor zijn mond. "Nee" Fluistert hij en ik pak het briefje van hem af.

Het spijt me maar ik haat afscheid nemen, geen domme dingen doen (Michael en Luke kuch) ik hou van jullie. Ik moest een eerdere vlucht nemen, xxx Elena.

Ik bijt op mijn lip en Luke's ogen worden waterig. "We hadden net een dag" Fluistert hij en ik knik. "Luke, je kan naar haar toe vliegen" Mompel ik. "Nu?" Vraagt hij en ik zucht. "Ik weet het niet Luke" De keuken deur gaat open en Ashton komt naar binnen. "Ash" Mompelt Luke en hij geeft hem het briefje. Hij leest het en bromt. Ik neem Luke mee naar de woonkamer en we gaan met zijn drieën op de matrassen zitten. "Ze is nu vast al onderweg, ik kan haar vast niet meer stoppen" Mompelt Luke en ik zucht. "Dat is het!" Roept Ashton en ik frons. "We gaan naar het vliegtuig, nu" Zegt Ashton en ik sta op en ren naar boven. Ik doe mijn haar in een knot en pak een ander shirt. Dan pak ik mijn sleutels en als ik beneden kom pakt Ashton mijn armen vast. "Ik heb een idee"

-

We lopen over het vliegveld en zoeken tussen de mensen naar een bali. "Daar!" Roept Luke en Ashton, Luke en ik rennen er heen. "Elena Wright!" Roept Luke en de vrouw schrikt op. "Luke, chil" Zegt Ashton en ik ga naast Luke staan. "Kan u Elena Wright zoeken? Welk vliegtuig ze heeft?" Vraag ik en de vrouw fronst. "Dat is privé" Zegt ze en ze knikt tevreden met haar antwoord. "Alstubliefd, ze is-" Ashton houd Luke weg van de bali en ik zucht. "Ze was ineens weg, hij is haar vriend snapt u? We willen gedag zeggen" Mompel ik. "Hier is de plattengrond" Zegt de vrouw. "Ik mag dit niet doen maar ik vertrouw jullie, voral die jongens daar" Zegt ze, doelend op Luke die vanalles aan het roepen is. "Dank u wel" Mompel ik. Ze legt me uit waar we heen moeten en we rennen het vliegveld over. "Please" Mompel ik in mezelf en dan zie ik haar en staan we alle drie stil. "Luke, ren" Fluister ik en hij komt in beweging. "Elena!" Roept hij en ik zie haar schrikken, maar niet omdraaien. "Elena!" Roept hij nog een keer en ze schud haar hoofd maar draaid zich niet om. "Draai verdomme om! You little shit!" En natuurlijk draaid ze om bij die woorden. Ze laat haar spullen vallen en ik trek Ashton mee. "Elena, je kan niet zomaar weg gaan" Mompelt Luke. "Ik haat afscheid nemen, waarom kwam je?" Vraagt ze en ik zorg ervoor dat we op een afstand blijven, zodat ze alleen kunnen zijn.

Pov Luke

Ik pak haar vast en voel tranen overhaar wangen stromen. "Ik hou van je" Mompel ik en ze knikt in mijn schouder. "Ik hou ook van jou, dipshit" Mompelt ze en ik glimlach en trek terug, zodat ik haar prachtige gezicht kan zien. Ze veegt haar tranen weg maar het heeft weinig zin, aangezien ze maar blijven stromen. "Ben je hier helemaal heen gekomen voor mij?" Vraagt ze en ik knik. "Ik hou van je Elena, meer dan van wie dan ook" Mompel ik. "Ik huil niet" Zegt Elena ineens. "Wat?" Lach ik en ze bromt. "Ik huil niet, dat zie je toch" Zegt ze terwijl haar tranen blijven stromen en ik geef haar een kus. "Ik geloof je Elena, ik geloof je" Mompel ik en ze haald een hand door mijn haar. "Ik ga je missen Luke" Mompelt ze en ik zucht. Haar vlucht word omgeroepen en ik bijt op mijn lip. "Ik zoek je snel op" Beloof ik en ik sla mijn handen om haar heupen en leun in. Ze leunt ook in en dan voel ik haar zachte, mooie, roze lippen tegen die van mij. Ze zet haar handen in mijn jaar en ik hoor dat haar vliegtuig nog een keer omgeroepen word. "Ik moet gaan Luke" Mompelt ze en dan laten we langzaam los. "Je betekend heel veel voor me, voor een dick" Zegt Elena ineens en ik glimlach. "En jij betekend alles voor mij" Ze pakt haar spullen vast en ik haal mijn hand nog een keer over haar wang. "Ik hou van je" Mompel ik. "Ik hou ook van jou" Ze bijt op haar lip en dan loopt ze weg. "Luke" Zegt Ashton maar ik reageer niet en zucht. "Luke, we moeten gaan" Zegt Ashton en ik draai me langzaam om. "Luke" Zegt Rose dan ook en ik rol in mijn ogen. "Wat?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrouwen en dan zie ik Marlee, Michael, Calum, Lynn en Adam achter Rosalie en Ashton staan. "We moeten ons vliegtuig halen" Zegt Adam en mijn ogen worden groot. "Hoe hebben jullie zo snel?" Vraag ik en ze grijnzen. "Elena weet hier niks van, en ik heb de laatste en slechtste tickets naar New York maar we zitten in haar vliegtuig" Zegt Adam en ik bijt op mijn lip. "D-dankje" Stotter ik en hi geeft ons allemaal een ticket. "Als je maar op mijn zusje past, dan vind ik het goed" Zegt Adam met een knipoog en ik glimlach. "Met heel mijn leven"

Pov Rosalie

Luke kan niet stoppen met zijn bedankjes aan Adam en we gaan allemaal zitten. Ik zie vooraan Luke en Michael samen zitten en Ashton is aan het lachen met Marlee. Ik zie Lynn en Calum naast elkaar zitten en glimlach. Adam komt naast me zitten waarom ik knik. Het is oké, omdat we nu allemaal weer vrienden zijn, en allemaal onderweg naar New York. "Hee" Mompelt Adam en ik glimlach. "Bedankt dat je dit doet" Mompel ik en hij geeft me een kus op mijn wang. "Graaggedaan, ik heb Elena nognooit zo verliefd gezien. En Luke is een goede jongen" Zegt Adam en ik knik. "Ik heb gezegt dat na mij hij ooit aan een vriendin zou komen maar ik verwachtte niet dat het zo snel al zou zijn" Mompel ik en hij glimlacht. "Ik wist niet dat ik problemen zou krijgen door iemand te zoenen" Lacht hij en ik rol met mijn ogen. "Player" Lach ik en hij knikt. "Wat is je plan, pas naar Elena als het oudjaarsdag is of vanavond al?" Vraag ik en Adam knikt. "Ze viert het met twee vriendinnen, en ik weet wie dus het word leuk" Zegt Adam en ik knik. "Leuk voor jou of leuk voor ons allemaal?" Grijns ik en hij haald zijn schouders op. "Allebei denk ik" Mompelt hij en ik grinnik. "Nogmaals bedankt Adam, Luke is je eeuwig dankbaar" Grinnik ik en hij knikt. "Geen probleem, voor Elena, doe ik alles"

Rosalie's Kleding; http://www.polyvore.com/cgi/set?id=144883781&.locale=nl

Amnesia ~ DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu