Pov Rosalie
Ik open mijn ogen en ga meteen rechtop zitten. De gordijnen staan op een kier open en mijn ogen worden groot. "Ash!" Mompel ik als een klein kind en ik schud hem wakker. "Wat" Mompelt hij lachend en ik wijs naar buiten. "Het sneeuwt" Glimlach ik. "Oh" Lacht hij en hij rilt een keer van de kou. "Ik wil de warmte van Australië terug" Bromt hij en ik rol met mijn ogen. "Morgen gaan we weer naar huis, maak je maar geen zorgen" Glimlach ik en hij trekt me tegen zich aan. "Je bent warm" Mompelt Ashton en ik grinnik. "Ik ben altijd hot, dat weet je toch" Grijns ik en hij knikt. "Ik weet het" Lacht hij en ik rol met mijn ogen. ''Het was een grap'' Lach ik en ik stap uit bed. ''Brr, koud'' Mompel ik en ik pak mijn koffer en grinnik. ''Marlee heeft zo snel ingepakt dat ze zelfs mijn bikini in mijn koffer heeft gedaan'' Lach ik. ''Dat mag je van mij ook wel aan doen'' Lacht Ashton. ''Ash!'' Lach ik en hij haald zijn schouders op. ''Maar we moeten ons aankleden, het is al bijna avond'' Lach ik en hij rolt met zijn ogen. ''Ik heb last van een jatlag'' Mompelt hij. ''Ashton, we zijn hier nou al een paar dagen'' Lach ik. ''Ja, ik heb er nog steeds last van'' Zegt Ashton en ik rol met mijn ogen. ''Over een uur moeten we het hotel uit en dan gaan we naar Elena'' Lach ik en hij komt ons bed uit. ''Oke, ik kom al'' Lacht hij en ik grinnik. ''Wat zal ik aandoen?'' Vraag ik terwijl ik twee broeken en mijn schoenen omhoog hou en hij wijst naar mijn grijze broek. ''Weetje waar mijn horloge is?'' Vraagt hij en ik frons. ''Jij draagt geen horloges'' Lach ik. ''Echt wel'' Zegt Ashton en hij laat een bruin horloge zien. Er word op onze deur gebonst en ik pak mijn kleding. ''Jij doet open, ik ga douchen!'' Roep ik nog en dan spring ik de badkamer in.
-
''Ashton heb je je portomoneé en telefoon?'' Vraag ik voor de laatste keer en hij knikt. Hij zet onze koffers bij de deur en ik zie Luke naar zichzelf in de spiegel staren. ''Niet nerveus zijn Luke, het komt goed'' Mompel ik terwijl ik naar hem toe loop en hij zucht. ''Zou ze het wel waarderen? Wat als ze met haar vriendinnen alleen wilt zijn en zich schaamt voor- voor mij'' Vraagt Luke en ik grinnik. ''Kom op zeg, je bent een goede jongen en haar vriendinnen zullen je maar gewoon moeten accepteren'' Mompel ik en hij knikt. ''Ik draag een blouse'' Grijnst hij dan en ik lach. ''Ja, heel goed van je, maar dan moet je wel je kraag goed doen'' Lach ik en ik help hem terwijl Ashton naast ons komt staan en knikt. ''Je ziet er goed uit mate, laten we gaan'' Knikt hij en ik check nog een keer ons hotel en dan vertrekken we. Als we beneden zijn staat iedereen daar al en we roepen een taxi. ''Ik denk dat haar vriendinnen je wel accepteren Luke'' Zegt Adam dan ook, die ons blijkbaar heeft gehoord net en hij knikt. ''Het zijn wel de grootste diva's van de stad, Elena valt nog mee vergeleken met die twee'' Zegt hij lachend en Luke knikt. ''Dus jongens, hou je vriendin goed vast als we daar zijn, ze flirten nogal'' Lacht Adam, maar niemand vind het grappig waarop ik grinnik. ''Dus er zijn twee vriendinnen, hoe heten die?'' Vraagt Michael en Marlee slaat hem tegen zijn achterhoofd. ''Emma en ehm, nog een'' Zegt Adam. ''En ze zijn dus net als Elena?'' Vraagt Ashton en Adam knikt. ''Alleen nog een tikkeltje erger'' Lacht hij. ''Niet zo roddelen guys'' Mompelt Luke en Calum grinnikt.
Het is bijna drie uur als Luke uitstapt. Hij protesteerd nog maar Lynn duwt een bosje bloemen in zijn hand en hij zucht en loopt naar de voordeur. Hij belt aan en we kijken allemaal vanaf de auto in afwachting tot de deur open gaat en er een blond meisje open doet.
Pov Luke
Ik slik en kijk naar mijn schoenen tot de deur open gaat. Een blond, lang meisje staat in de deur opening en ik glimlach kort. ''Hey'' Glimlacht ze en er komt een brok in mijn keel. ''Wat doen zón hottie als jij hier?'' Vraagt ze en ik bijt op mijn lip. ''Ik kom voor Elena'' Mompel ik. ''Elena? Oh right, die woont hier wacht'' Zegt ze en dan gaat de deur dicht. ''Elena! Er staat een knappe jongen voor de deur en hij komt voor jou!'' Roept het meisje en ik rol met mijn ogen. ''Ik zie er niet uit!'' Hoor ik Elena en ik zucht. Ze ziet er altijd mooi uit. ''Maar hij is leuk'' Zegt iemand en dan gaat de deur open. ''Elena komt er zo aan'' Zegt ze en ze wilt de deur weer dicht doen maar ik hou hem tegen waar ik zelf van schrik. ''Wat doe je?'' Vraagt ze en ik slik. ''Ik kom voor Elena'' Probeer ik nog een keer. ''Luke?'' Hoor ik achter de deur en dan zie ik Elena staan. Ze heeft een zwarte broek aan met een topje en haar haar is los. Ze heeft geen make-up op en zo heb ik haar nog nooit gezien. Zo, zo ongelovelijk mooi. ''Wat- wat doe jij hier?'' Vraagt Elena en ik glimlach. ''Ik ehm, wou nieuw jaar met je vieren'' Mompel ik en ze komt naar buiten en slaat haar armen om me heen. ''Maar, hoe?'' Vraagt ze met tranen in haar ogen en ik glimlach. ''Last minute ticket op tweede kerst dag'' Mompel ik. ''Maar- en de rest dan? Je liet ze gewoon achter?'' Vraagt Elena en ik hoor achter me de auto open en dicht gaan. ''Suprise!'' Hoor ik iedereen en Elena slaat haar handen voor haar mond. ''Omg!'' Roept ze en dan pakt ze mijn wangen vast en zoent ze me. Ik voel tranen langs haar wangen vallen en bijt op mijn lip. ''Ik hou zo ontzettend veel van je'' Mompelt ze en ik glimlach. ''Ik hou ook van jou Elena, ik hou ook ontzettend veel van jou''
Pov Rosalie
En dan is het zover. Het laatste half uur van 2014. Ik zit bij Ashton op schoot en Marlee, Michael, Emma en Macy zijn bezig in de keuken. Toen Adam zei dat haar vriendinnen, Emma en Macy, niet aardig waren en net zoals Elena praatte, overdreef hij enorm. De meiden zijn super aardig en op dit moment dus in de keuken. Elena laat Luke haar huis zien, en bedankt ons nogsteeds voor het komen. Ik grinnik en pak mijn telefoon om te kijken hoelaat het is, bijna kwart voor elf. In Sydney is het al 2015, nu hier nog. ''Rose'' Fluistert Ashton en ik kijk op. ''Kijk langzaam, naar lings'' Fluistert hij en ik draai me om en zie Lynn en Calum naar elkaar glimlachen en steeds dichterbij komen.
''De cakejes zijn klaar!'' Roept Michael en de twee schrikken op. Lynn bijt op haar lip en schuift van Calum weg en Calum zucht zacht. Als Lynn me aankijkt knik ik naar haar en ze bloost en kijkt weg. ''Bijna Ash, ze hadden bijna gezoent'' Mompel ik en hij lacht. ''Wie wil er een cakeje?'' Vraagt Michael en Elena en Luke komen de huiskamer binnen. ''Bijna nieuwjaar!'' Roept ze en ze ploffen naast ons op de bank. ''Awh, jullie zijn zo schattig'' Zegt Elena terwijl ze mij en Ashton aanwijst en ik grinnik. ''Zetten jullie de tv aan dan pakken wij de champagne'' Zegt Macy en Elena knikt. ''Hee Rose'' Hoor ik dan naast me en Adam glimlacht. ''Hee Adam'' Grinnik ik en ik weet niet wat ik moet zeggen maar dan begint hij al met praten. ''Zou die Emma mij wat vinden?'' Vraagt hij en ik haal mijn schouders op. ''Vraag het'' Lach ik en hij zucht en knikt. Dan hoor ik dat we zo gaan aftellen en iedereen gaat rondom de tv zitten. ''Tien'' Zegt iedereen. ''Negen'' Ashton wijst naar Calum en Lynn die awkward naast elkaar zitten en grijnst. ''Zal ik maar het voorbeeld geven dan?'' Zegt Ashton en iedereen kijkt ons aan, terwijl Ashton zijn lippen tegen die van mij drukt. Elena en Luke zoenen, Marlee en Michael zoenen en dan zie ik dat Lynn en Calum inleunen. Ik laat Ashton los en we kijken tegelijkertijd hoe mijn kleine zusje en Calum eindelijk zoenen. ''Ik hou van je Rose'' Mompelt hij en net als onze lippen elkaar weer raken, horen we overal vuurwerk. ''Ik hou echt van je'' Zegt Ashton en ik glimlach. "Ik hou ook ontzettend veel van jou Ashton, gelukkig nieuw jaar''
Rosalie's Kleding; http://www.polyvore.com/cgi/set?id=144884324&.locale=nl
The End
Vote=Opdraging
JE LEEST
Amnesia ~ Dutch
FanfictionI remember the day you told me you were leaving. I remember the make-up running down your face. And the dreams you left behind you didn't need them, Like every single wish we ever made. I wish that I could wake up with Amnesia. And forget about the...