Pov Rosalie
"Ik ben je afleiding?" Vraag ik en Ashton knikt. "Als je bij me bent dan- dan denk ik niet aan iets waar ik mezelf mee pijn kan doen" Mompelt hij. "Het klinkt heel zielig, maar bij jou ben ik veilig" Zegt Ashton en ik bijt op mijn lip. "Ik voel me ook veilig bij jou maar ik heb niks scherps nodig om zonder jou door te komen" Is dat echt het enige wat je kan bedenken Rose. "Het is een verslaving" Mompelt hij en ik zucht. "Een verslaving waar ik je vanaf ga helpen, maar dan moet je me een ding beloven" Ashton knikt en ik zucht. "We zijn vrienden, beste vrienden" Glimlach ik en hij knikt. "Voor altijd, dat weet je" Mompelt hij en ik glimlach en geef hem een knuffel. "Bel jij de jongens?" Vraag ik Ashton en hij knakt zijn knokkels. "We kunnen ook samen een filmpje kijken, de jongens zijn toch al weg" Mompelt hij zacht. "Ashton" Mompel ik op een zeurderige toon. "Rosalie" Zegt hij op dezelfde toon en hij pakt zijn armbandjes en doet ze weer om. "Bel ze, kijk die film, het word leuk, promise" Glimlach ik. "Kijk je mee?" Vraagt hij en ik haal mijn schouders op. "Please?" Vraagt hij en ik knik. "Als je ze belt" Mompel ik en hij bromt en pakt zijn telefoon.
Pov Ashton
Een half uur later staan Niall, Michael en Calum weer in de woonkamer. Ik heb ze gebeld en ze zijn eigenlijk meteen gekomen. We gaan Oculus kijken, een film die Rosalie niet zo leuk vind. "Serieus, jullie waren opeens weg" Mompelt Rosalie. "Jullie hadden even wat privicy nodig" Mompelt Calum. "Laten we die film nou maar kijken" Zegt Niall. "Yes please" Lacht Calum. "Ehm" Mompelt Rose en ik bijt op mijn lip. "We kunnen een an-" voor ik kan uitpraten gaat de bel en ik shock naar de deur. "Pizza!!" Hoor ik Niall en ineens staat hij naast me. "Ik regel dit wel" Hoor ik hem dus ik loop terug naar de woonkamer en Rose glimlacht. "We gaan gewoon die film kijken, ik ga toch naar huis vanavond" Glimlacht ze en ik bijt op mijn lip. Ik wil niet dat ze weg gaat, nu niet, nooit niet. "Awh, blijf nog een nachtje?" Smeekt Michael en hij knikt naar me en fluistert iets in Rose's oor. Ze giegelt en knikt en rolt erna met haar ogen. "Oke, ik blijf"
Pov Rosalie
Ik geef Michael nog een knuffel en dan sluit ik de voordeur. Ashton is de pizzadozen en de popcorn aan het opruimen als ik binnenkom en ik grinnik en spoel alle glazen om. "Ik zei toch dat het leuk zou worden" Grinnik ik. "Je zei er niet bij dat jij en Michael met popcorn gingen spelen" Mompelt Ashton lachend. "Ik ving de popcorn toevallig goed" Probeer ik maar Ashton lacht en schudt zijn hoofd. "Het kwam inderdaad heel mooi naast je terecht" Lacht Ashton. Ik knik en als ik op de klok kijk zie ik dat het al bijna midden nacht is. "Waarom wou je eigenlijk zo snel weg?" Vraagt Ashton opeens en ik haal mijn schouders op. "Ik wou voor midden nacht thuis zijn" Mompel ik. "Maar je slaapt hier vanacht, toch?" Vraagt Ashton en ik zucht. "Oke" Mompel ik. "Waarom ben je zo bot?" Vraagt hij door en ik zucht geiriteerd. "Ben ik niet" Mompel ik. "Rosalie" Mompelt hij en ik zucht. "Fletcher" Treiter ik hem terug en hij trekt een wenkbrauw op en komt op me af rennen. Van schrik laat ik vallen wat ik vast had en we rennen de woonkamer door. "Please Ash!" gil ik en ik hoor hem schaterlachen en dan voel ik zijn sterke armen om mijn middel. Hij tilt me op en ik spartel met mijn benen in de lucht. "Please" Hik ik maar het helpt niet en ik word op de bank gelegd en hij begint me te kietelen. Ik lach harder dan normaal en probeer me in te houden maar zodra hij weer in mijn zij prikt lukt dat niet meer. "Please" smeek ik en hij stopt en ik ga tegen hem aan liggen. "Ik wil niet weten hoe mijn haar er nu uit ziet" Mompel ik. "Verschrikkelijk" Mompelt Ashton en als ik hem aan kijk trekt hij een walgend gezicht. "Dus wat wil je doen om, half twaalf s'nachts?" Vraagt Ashton en ik haal mijn schouders op. "We kunnen al gaan slapen?" Vraag ik en Ashton gaat onderuit gezakt liggen en trekt me meer tegen hem aan. "Goed idee" Mompelt hij en ik kijk naar zijn gezichtsuitdrukking terwijl hij met zijn armbandjes bezig is. "Staar niet zo" Mompelt Ashton als hij terug kijkt en ik kijk in zijn lichtbruine ogen. Dan kijkt hij weg en staart hij voor zich uit terwijl ik me nogsteeds concentreer op hem. Ik denk niet na, ik staar gewoon. Hij glimlacht en haalt een hand door zijn haar. "Weetje Rose, we hoeven niet eens iets zeggen om het naar ons zin te hebben" Zegt Ashton ineens en ik frons. "Hoe bedoel je?" Vraag ik en ik steun met mijn elleboog tegen de bank leuning en Ashton kijkt op. "Gewoon, hoe ik het zeg. Meestal heb je awkward stiltes en weet je niet wat je moet doen maar wij zijn- het is bij ons niet awkward" Legt Ashton uit en ik grinnik. "En wat is je hele punt?" Vraag ik en hij haald zijn schouders op en sluit zijn ogen. "Het punt is, nouja never mind" Mompelt Ashton. Ik ga er niet op door en sla mijn armen om zijn middel. "Blijven we liggen of gaan we naar bed" Fluistert Ash maar ik hoor hem al bijna niet meer en val in een droomloze slaap.
Vote = Opdraging
Rosalie's Kleding; http://www.polyvore.com/cgi/set?id=143608769&.locale=nl
JE LEEST
Amnesia ~ Dutch
FanficI remember the day you told me you were leaving. I remember the make-up running down your face. And the dreams you left behind you didn't need them, Like every single wish we ever made. I wish that I could wake up with Amnesia. And forget about the...