עמדתי באמצע היער עם הכנפיים שלי פרוסות לצדדים, הסתכלתי סביבי לא הצלחתי למצוא את ג'ון הכול היה שקט ורגוע מידי אבל הייתי שאננה מידי.
עפתי בפראות לאחור עד שנתקלתי באחד העצים נחבטתי בגב ונפלתי על האדמה הרמתי מבטי אל ג'ון הוא חייך חיוך ערמומי למדי.
הוא עיצבן אותי כל כך קמתי במהירות תפסתי בעץ בוא נתקעתי תלשתי אותו משורשיו וזרקתי לעברו של ג'ון הוא התחמק מהעץ ורץ לכיווני במהירות הוא תפס בי בעוצמה עד שנתקלתי שוב באחד העצים.
"את חזקה בחיים לא ראיתי עוצמה כזאת אבל זה יוצא ממך רק כשאת כועסת יש לך יותר מידי מחשבות בראש זה עלול לפגוע בך בקרב".
ג'ון שחרר את ידיו לאט והכניס את כנפיו השחורות והפראיות שכל כך אהבתי, הכנסתי את הכנפיים שלי גם.
ג'ון נשאר צמוד אלי הוא התכופף אל פניי ליטף אותם בעדינות וקירב את שפתיו החיוורות, הנשיקות שלו היו כמו אוויר לנשימה בשבילי הנחתי את ידי סביב צווארו.
ג'ון תפס באגן שלי הוא הרים אותי והצמיד לעץ כרכתי את רגליי סביבו הרגשתי כמה הוא מגורה ורוצה אותי.
הוא הוריד את רגלי לרצפה וירד על ברכיו מולי מוריד את המכנסיים ממני נצמד עם לשונו אל בין רגליי והעביר בי זרמים שגרמו לי לרעוד.
*
שכבנו ערומים על הבגדים שלנו ג'ון שכב מעלי כשהוא ממשיך לנשק את הצוואר שלי, הרגשתי הכי חשופה ופגיעה ככה אבל לא היה לי אכפת כי הייתי עם ג'ון אהבתי אותו למרות איך שהכול התחיל בנינו.
"בואי נחזור לפני שיחשיך יש עוד הליכה ארוכה", ג'ון קם ומשך אותי מהאדמה ניקינו את הבגדים שלנו התלבשנו והתחלנו להתקדם אל עבר האופנוע.
"אני רעבה בטירוף".
"מה בא לך לאכול?", ג'ון שאל אותי אבל בדיוק כשבאתי לענות הוא תפס בי בפראות השתיק אותי ודחף אותי אל מאחורי אחד העצים הוא סימן לי להיות בשקט ולהסתכל.
הצצתי אל עבר מגרש החניה שני גברים עמדנו ליד האופנוע שלנו חיטטו לנו בדברים.
"זה שלהם הם כנראה כאן בסביבה", אחד הגברים אמר כשהוא מעיף לי דברים מהתיק הוא היה גבוה כמו ג'ון אבל היה לו עור שזוף ושיער בהיר.
"בוא נלך לבדוק", הם שלפו אקדחים והחלנו לרדת אל עבר היער לא זזנו ולא נשמנו עד שהם עברו והתרחקו מאתנו.
ג'ון תפס בידי ורצנו אל האופנוע הוא התניע אותו במהירות ואני הסטתי מבטי לאחור שני הגברים שמעו אותנו והתקדמו לעברנו אבל ג'ון כבר נסע משם.
הקלה הציפה אותי ככל שהתרחקנו שני האנשים האלה לא נראו כלל כמו בני הנפילים שאחי בדרך כלל שולח.
אבל כנראה ששמחתי מהר מידי רכב התפרץ לכביש ונסע מאחורינו במהירות אלה היו אותם גברים.
"ג'ון הם מאחורינו", צעקתי לו ותפסתי בו חזק הוא הגביר את המהירות אבל גם הם.
אחד הגברים הוציא את ידו מבעד לחלון הוא אחז באקדח וכיוון אותו לעברנו הוא ירה לעברנו ופגע באופנוע.
ג'ון איבד שליטה על האופנוע עפנו שנינו בפראות על הכביש, התגלגלתי מהתנופה ונחבטתי בכל הגוף.
המכונית אחרינו עצרה שמעתי סביבי רק צפצוף נורא חיפשתי בגוף כואב ובחצי מבט את ג'ון, הוא שכב ליד האופנוע מחוסר הכרה.
YOU ARE READING
שייך לי - בני הנפילים 2
Fantasyעונה שנייה לסיפור שייכת לי !! .. "אז למה נסעת בלעדיי? למה לא סיפרת לי שאבא שלי הוא זה שתקף אותך? למה לא ספרת לי שכבר תקף אותך מלאך בעבר?", צעקתי לעברו. "בגלל שלא רציתי שתרגישי אשמה", ג'ון השפיל מבטו ואני כבר הייתי מבולבלת ממש, "על מה אתה מדבר ג'ון?"...