אותה אישה לא הפסיקה לבהות בי היא צחקה בצחוק מטורף, "פשוט לא יאמן זה נכון אתם קיימים לא האמנתי לו מעניין איזה יצור מטורף יצר אותך?".
העיניים שלה לא הפסיקו לסרוק את הכנפיים שלי האישה הזאת נראית מטורפת אני נשבעת.
"ליה תברחי", אדם סינן מבין שפתיו לעברי.
"אני לא משאירה אותך לבד ", אמרתי לו בכעס אבל הוא ניסה לדחוף אותי לאחור עם כנפיו השחורות האישה לקחה צעד אחד לעברנו ואני ואדם פסענו לאחור.
"מה שבטוח זה שצריך לפתור את העולם מדברים כמוך", היא הפנתה אצבע רועדת לכיווני.
"אני לא מציע לך להתקרב אליה", אדם קרא לעברה בכעס.
"אתה כמוני בן שדים אתה חלק מאתנו אל תגן עלייה, היא בטח כישפה אותך!", היא אמרה וצחקה.
אדם היה חסר סבלנות כלפיה היא פרשה את הכנפיים שלה לצדדים והכתה באדמה בחוזקה גרמה לאדם ולי ליפול.
היא התקדמה לעברנו במהירות אבל אדם קם הוא תפס בה והעיף אותה על אחד העצים היא נחבטה בראשה ונפלה על האדמה.
קמתי מהאדמה התקרבנו אליה לאט היא צחקה לפתע וקמה במהירות פרשה את הכנפיים שלה בחוזקה והעיפה את אדם רחוק.
היא נעמדה מולי, הבטתי על עיניה הקטנות ושיערה הבלונדיני המבולגן היה בה חוסר של שקט נפשי ושפיות היא רצה לעברי.
התכופפתי תפסתי אותה ברגליה והעפתי אותה בחוזקה באוויר זזתי והיא נחתה בחוזקה על האדמה.
היא קמה בכעס וקפצה לעברי הפילה אותי לאדמה על גבי ורכנה מעלי היא הוציאה מאחורי גבה סכין.
היא הרימה את הסכין גבוה בכוונה לפגוע בי זזתי במהירות הצידה והיא פספסה היא הרימה שוב את ידיה במהירות אבל לפתע יד תפסה ביד שלה בכוח והסכין נפלה על האדמה.
אותה אישה נמשכה בפראות לאחור, ג'ון תפס אותה בגרון וחנק אותה היא לא הצליחה להשתחרר ג'ון לחץ על הגרון שלה חזק יותר ויותר.
"ג'ון אל תהרוג אותה", קראתי לעברו.
"תני לי סיבה טובה למה לא? היא עמדה להרוג אותך, הסכין הזאת מלאה באדמה מהר הגעש שכמעט הרג אותך ואת אדם שנה שעברה", הוא אמר בכעס מתגבר.
"כי מישהו שלח אותה ואם תהרוג אותה לעולם לא נדע מי זה", אמרתי לו בעודי קמה לאט מהאדמה המלוכלכת.
ג'ון עזב את הגרון שלה ונתן לה אגרוף שגרם לה לאבד הכרתה היא שכבה על הרצפה ללא תנועה.
התקרבתי לכיוונו של ג'ון שתפס בי וחיבק אותי חזק, "אני מצטער שלא הייתי כאן", הוא אמר לי בשקט.
"זה בסדר אני בסדר העיקר שהגעת".
איאן ודריק רצו לעברנו הם הביטו באישה על הרצפה, "מה קרה כאן?", דריק שאל בכעס.
"ליה איפה אדם?", איאן שאל אותי, למה זה מעניין אותו? איך הוא בכלל יודע שאדם כאן? הצבעתי לעבר היער ואיאן רץ לעברו.
"אדם היה אתך?", ג'ון שאל כשהוא משחרר לאט את אחיזתו בי, "ג'ון הוא הגן עלי".
"מה קורה כאן מי זאת?", דריק התקדם לעברנו בכעס בזמן שאיאן עזר לאדם.
"היה פיצוץ בזמן המסיבה הוא הגיע מכאן ואני ואדם הלכנו לבדוק כשהגענו לכאן נתקלנו באישה הזאת והיא תקפה אותנו", אמרתי לדריק מנסה לסדר את השמלה של לב שהרסתי.
"למה היא תקפה אתכם?", דריק שאל אותי.
"לא בדיוק הצלחתי להבין אותה היא הסתכלה על הכנפיים שלי היא אמרה שהיא לא האמינה לו היא שאלה איזה יצור מטורף יצר אותי ואמרה שצריך לפתור את העולם מדברים כמוני".
חזרתי על מילותיה וצמרמורת עברה בי ג'ון הידק את האחיזה שלו בי בניסיון לנחם.
"מי זה הבחור שהיא לא האמינה לו?", איאן שאל.
"אני לא יודעת".
YOU ARE READING
שייך לי - בני הנפילים 2
Fantasíaעונה שנייה לסיפור שייכת לי !! .. "אז למה נסעת בלעדיי? למה לא סיפרת לי שאבא שלי הוא זה שתקף אותך? למה לא ספרת לי שכבר תקף אותך מלאך בעבר?", צעקתי לעברו. "בגלל שלא רציתי שתרגישי אשמה", ג'ון השפיל מבטו ואני כבר הייתי מבולבלת ממש, "על מה אתה מדבר ג'ון?"...