אני וג'ון התעוררנו מוקדם, לא יצא לנו לדבר על הקטע של הטקס, התארגנו ויצאנו במהירות למשרד של דריק.
צמד השומרים שעקב אחרינו חיכה לנו מחוץ למשרד של דריק כשג'ון סגר את הדלת אחרינו.
"הכול בסדר? מה אתם עושים כאן כל כך מוקדם?", דריק שאל בהפתעה.
"זה בקשר לאיאן אנחנו חייבים ללכת להביא אותו לפני שמסדר הכנפיים יגלה איפה ג'ולי אי אפשר לדעת מה הם יעשו לה בשביל למשוך את איאן החוצה".
אמרתי לדריק בשקט מוודא ששני השומרים הסתומים שלנו לא מצמידים את האוזן שלהם לדלת ומקשיבים לנו.
דריק שפשף את המצח שלו בדאגה, "מה אתם מציעים?", הוא שאל בחשש.
"אדם רון דן לב האנשים הכי חזקים שיש לך כאן", התחלתי להגיד אבל דריק ישר התנגד וקם ממקומו.
"לא ממש לא", הוא לא היה מוכן לשמוע אפילו.
"למה לא? הרי עשית את זה בשבילי", אמרתי לו מזכירה לו שלפני רק כמה שבועות הם באו לחלץ אותי מאבא שלי.
"בדיוק בגלל שכבר עשינו את זה אני יודע כמה זה מסוכן ואני לא מתכוון לסכן אף אחד שוב את לא מודעת למה שהיה שם", הסתכלתי על ג'ון לרגע ועל דריק שניהם היו מתוחים.
"מה קרה ביום שבאתם לחלץ אותי?", שאלתי אבל שניהם שתקו, "ג'ון!".
"אבא שלך תקף באותו הלילה את דריק עם הנוצות שלו", ג'ון אמר ואני הופתעתי לשמוע לרגע הבנתי למה דריק לא מוכן לחזור להתמודד מול אבא שלי.
לרגע ריחמתי על דריק הוא תמיד הגן על אבא שלנו למרות שלא הכיר אותו, הוא ציפה למצוא אבא טוב ובסוף האבא הזה כמעט הרג אותו.
"הלוואי והייתי יכול לעזור, באותו הלילה באנו לחלץ את שניכם אבל לא הצלחנו והיינו חלשים מידי אני בשוק שג'ון הצליח לחלץ אותך", דריק אמר.
לפתע זכרתי איך שכבתי על הכביש אחרי שג'ון ירה בי על השיחה שלו עם אבא שלי.
"דריק יש משהו שאתה חייב לדעת אנחנו חייבים למצוא את איאן כי אני מפחדת שמסדר הכנפיים יעשה משהו לילדים של איאן", אמרתי לו ודריק יישר את מבטו אליי.
אני וג'ון בילינו את רוב היום במשרד של דריק מעלים תכניות ואז פוסלים אותם חושבים איך אפשר למשוך את איאן החוצה.
זה היה יום מתיש הראש שלי התפוצץ ממחשבות יצאנו מהמשרד של איאן לכיוון החדר של ג'ון, מזג האוויר היה קריר אבל יותר נוח.
"ג'ון אני חייבת לשאול אותך משהו באותו היום שבאת לקחת אותי מאבא שלי אני שמעתי אתכם מדברים".
התחלתי להגיד אבל ג'ון נעצר במקומו והסתכל עליי במבט חשוד הוא תפס בידי בחוזקה והתקדמנו במהירות לחדר שלו.
"מה שמעת?", הוא שאל אותי כשהוא סגר את הדלת אחרינו.
"אותך מאיים על אבא שלי שתהרוג את איאן".
ג'ון העביר יד בשערו ואז תפס בידי ישר מבטו אליי.
"ליה שלי אני הייתי חייב להוציא אותך מהזרועות של המפלצת הזאת ואיאן היה לו חשוב ואם הייתי צריך הייתי הורג את איאן בשביל להציל אותך בלי לחשוב פעמיים".
YOU ARE READING
שייך לי - בני הנפילים 2
Fantasyעונה שנייה לסיפור שייכת לי !! .. "אז למה נסעת בלעדיי? למה לא סיפרת לי שאבא שלי הוא זה שתקף אותך? למה לא ספרת לי שכבר תקף אותך מלאך בעבר?", צעקתי לעברו. "בגלל שלא רציתי שתרגישי אשמה", ג'ון השפיל מבטו ואני כבר הייתי מבולבלת ממש, "על מה אתה מדבר ג'ון?"...