ניגבתי את הדמעות שלי כשסיימתי לכתוב על התמונה וקיפלתי את התמונה חזרה לכיס שלי ג'ון נכנס לחדר ניגבתי את הדמעות שלי במהירות לפני ג'ון התקרב אליי ונישק אותי.
"מה קרה?", הוא שאל בדאגה, הוא לא היה צריך לראות את הדמעות שלי הוא הרגיש אותי.
"כלום איפה היית?", שאלתי את ג'ון והוא חייך והתיישב על המיטה, "יצאתי להביא משהו מחוץ לאקדמיה", הוא אמר בפשטות.
"למה יצאת? אבא שלי מסתובב שם בחוץ מה היה דחוף כל כך?", קמתי בהפתעה מנסה לברר מה עובר עליו.
"הלכתי לאסוף את זה", הוא אמר כשהוא הוציא מהכיס שלו קופסה קטנה ופתח אותה מולי.
בקופסה הייתה טבעת כסופה עם יהלום שחור במרכזה הטבעת הייתה מדהימה ונראתה יקרה.
"חשבתי שנהפוך את זה לרשמי", הוא אמר מוציא את הטבעת מהקופסה ועונד לי אותה על האצבע.
*
"התכנית מובנת?", איאן שאל אותי כשעמדנו מחוץ לאולם הספורט הייתי לחוצה בטירוף שיחקתי עם הטבעת שלי בעצבנות.
"כן הכול מובן", אמרתי לו בחוסר חשק.
"חיבלתי בהגרלה הקרב הראשון שלך יהיה מול לב זה קטן עלייך", הוא אמר מסתכל לצדדים שאף אחד לא מסתכל עלינו ואז עליי במבט קשוח.
"אמיליה אני מקווה שאת מבינה מה מונח על הכף את תצליחי להתמודד מול ג'ון אחר כך? את חייבת להפיל אותו ולא להפסיק לא משנה מה קורה ואת יודעת איך".
איאן היה לחוץ כמוני, "אל תדאג אני לא אסכן את התכנית".
נכנסנו לאולם הספורט דריק היה באמצע הנאום שלו הלהיב את כל התלמידים והמורים.
על הלוח חולקו כל הקרבות השמונה שהגיעו לגמר חולקו בזוגות אני התמודדתי מול לב כמו שאיאן סידר למרות שאני לא בטוחה לגבי זה, לב הייתה חזקה.
המשכתי לקרוא את שאר השמות על הלוח דריק מול רון, איאן מול דן, וג'ון נגד אדם.
התקדמתי אל עבר ג'ון, "היי איפה היית?", הוא שאל אותי.
"יצאתי החוצה לנשום קצת אוויר ג'ון בבקשה אל תיכנס באדם חזק מידי", ביקשתי ממנו הוא חייך וכרך את ידו סביבי הצמיד אותי אליו ונשק אותי נשיקה קטנה לפני שעלה לזירה לא הייתה לי תחושה טובה לגבי זה, "בהצלחה".
פניתי אל עבר הזירה שלי.
דריק קרא לכל המתמודדים לעלות לזירות, עליתי לזירה מול לב היא חייכה חיוך ערמומי אות הפתיחה נשמע לב שלפה את הכנפיים הלבנות שלה שלפתי גם אני את הכנפיים שלי והקרב התחיל.
לב הייתה חזקה אין בזה ספק היא תפסה בי העיפה אותי לאחור על הגב שלי בהפתעה היא באה להכות בי התגלגלתי במהירות על הרצפה קמתי ותפסתי בכנפיים שלה חזק.
דקלמתי אותו לחש בשקט שאיאן לימד אותי מבלי שהיא תשים לב לזה והיא איבדה לרגע כוחותיה, הידקתי את אחיזתי בכנפיים שלה והעפתי אותה מחוץ לזירה, ניצחתי.
ירדתי מתנשפת מהזירה הלחש הזה קשה הוא מרוקן אותך מאנרגיה, איאן ודריק נצחו בקרבות שלהם גם בדיוק לפני התכנית.
התקדמתי אל עבר הזירה של אדם וג'ון הם נלחמו בקרב עד המוות הם שניהם היו חבולים ומלאים בדם.
ג'ון פרס את כנפיו הוא קפץ והכה את אדם בחוזקה הוא ניצח, אני לא מאמינה שאיאן ואבא שלי צדקו הכול הולך לפני התכנית המזדיינת שלו! זה לא טוב.
ג'ון ירד מהזירה ניגש אליי נישק אותי בחוזקה מול כולם השמות על הלוח התחלפו הקרבות הבאים הם דריק מול איאן ואני מול ג'ון.
"אני לא מתכוון לרחם עלייך", ג'ון הסתכל על הלוח בחיוך לא מודע למה שעומד לבוא.
YOU ARE READING
שייך לי - בני הנפילים 2
Fantasyעונה שנייה לסיפור שייכת לי !! .. "אז למה נסעת בלעדיי? למה לא סיפרת לי שאבא שלי הוא זה שתקף אותך? למה לא ספרת לי שכבר תקף אותך מלאך בעבר?", צעקתי לעברו. "בגלל שלא רציתי שתרגישי אשמה", ג'ון השפיל מבטו ואני כבר הייתי מבולבלת ממש, "על מה אתה מדבר ג'ון?"...