חלק 30 - להפסיד

1.3K 75 5
                                    

ככה זה היה במשך כל השבוע במקום ללמוד הלכתי אל איאן סיפרתי לי הכול או יותר נכון את כל מה שאבא שלי אמר לי להגיד לו.

איאן לימד אותי לחשים עתיקים בדרך כלל הייתי לומדת את זה עם ג'ון כשלא היינו כאן אבל איאן עסק בזה כל החיים שלו הוא היה טוב יותר מג'ון בקטע הזה.

עמדתי באמצע הכיתה של איאן בעיניים סגורות, "אני לא מצליחה", פתחתי את עיניי ושפשתי את המצח שלי.

"זה בסדר את בדרך לשם, את בטוחה אבל שזה מה שהוא ביקש ממך ללמוד?", איאן שאל אותי כשראשו תחוב בתוך הספר שקרא.

"כן למה?".

"סתם זה לחש שהוא קצת מסובך", הוא אמר.

"אתה יודע אנחנו מתאמנים כבר שלושה ימים ואומנם סיפרתי לך מה שאבא שלנו סיפר לי אבל לא ממש יצא לנו לדבר עליו או עלייך".

את דריק אני מכירה טוב את נטלי ואמיר הייתי מעדיפה לא להכיר אבל את איאן דווקא פספסתי.

"מה את רוצה לדעת?", הוא שאל והניח את הספר שלו בצד.

"מתי למדת כאן? מתי גילת על שאר האחים? מתי פגשת את אבא שלנו?", התחלתי לשאול במהירות אבל איאן עצר אותי מלשאול עוד.

"כשנולדתי אימא שלי לא הצליחה לגדול אותי בעצמה אז גדלתי בפנימייה גדולה מלאה בילדים נטושים אל הפנימייה היה מגיע פעם בתקופה איש מבוגר שלפעמים היה לוקח ילד או שנים, אתו איש מבוגר היה מורה כאן באקדמיה ללחשים שחורים וזימון שדים לפני הרבה שנים, בנוסף להיותו מורה הוא גם אסף הרבה בני נפילים הנה, כשהייתי בן חמש עשרה הוא אסף גם אותי אל האקדמיה אבל בדרך לשם עברנו תאונת דרכים והכנפיים שלי התפרצו כדי להציל אותי עד עכשיו אני זוכר את המבט שהיה לו כשהוא ראה שהכנפיים שלי שהיו גם שחורות וגם לבנות הוא לא הסכים שאכנס לאקדמיה הוא חשב שיפחדו ממני ויגרשו אותי אז הוא גידל אותי בעצמו הוא לימד אותי כל מה שאני יודע היום", הוא אמר בחיוך והמשיך.

"כשהמורה שטיפל בי מת ניסיתי לחקור על אבא שלנו ניסיתי לחפש אותו במשך שנים ובסופו של דבר גם מצאתי אותו והוא סיפר לי את מה שהוא סיפר לך, הוא סיפר לי על דריק ואיפה אוכל לפגוש אותו ובאמת פגשתי ודריק סיפר לי שדברים השתנו והוא הציע לי לבוא הנה לפגוש את כל האחים ללמד את כל מה שלמדתי בעצמי והסכמתי כי ידעתי שאבא שלנו לא יסתפק רק בי לתכנית שלו והייתה לי הרגשה שהוא יבחר בך".

צמרמורת עברה בי, "למה אתה חושב שהוא בחר דווקא בנו?", שאלתי אותו בחצי חיוך.

"כי לנו יש הכי הרבה מה להפסיד", הצלצול של סוף היום קטע את השיחה בנינו.

"נמשיך מחר?", הוא שאל.

"כן יש לי אימון עם דריק", לקחתי את התיק שלי וירדתי במדרגות אל היציאה.

למה הוא התכוון בזה שלנו יש הכי הרבה מה להפסיד?

שייך לי - בני הנפילים 2Where stories live. Discover now