חלק 80 - טעות

1K 69 13
                                    

הייתי המומה לא ידעתי אם לצחוק או לבכות, "אנחנו נשואים? ממתי לבני הנפילים יש טקסים כאלה בכלל?".

"לפני שהאקדמיה הוקמה בכלל בני הנפילים היו חיים בקבוצות אם זוג היה בוחר להתחתן הם היו עוברים את הטקס הזה שגרם להם להיות מחוברים יותר אחד לשנייה זה הפסיק כי לרוב בני הנפילים התערבבו בין בני האנוש ובחרו להיות עם אנושים".

ג'ון הסביר ואז קם ועצר אותי מלהסתובב בחדר הלוך חזור.

"אני יודע שזה מפתיע אבל בכל מקרה תכננו לעשות את זה", ג'ון אמר בחיוך אבל לא הבנתי איך הוא יכול לקחת את זה ככה בקלות.

"לא ככה לא עכשיו אני אוהבת אותך אבל מעולם לא חשבתי שדבר כזה יקרה, אין דרך לבטל את זה?", שאלתי והתחרטתי מיד שראיתי את החיוך של ג'ון נעלם כלא אהיה.

"ג'ון אני לא התכוונתי לזה".

"זה בסדר אני נכנס להתקלח", הוא סגר אחריו את דלת המקלחת, נשכבתי לאחור בכבדות על המיטה אני מטומטמת הוא בטח שונא אותי עכשיו.

דפיקה נשמעה על הדלת ניגשתי לפתוח אותה זה היה הבחור ממסדר הכנפיים שהצמידו לי כשומר.

"דריק צריך אותך במשרד", הסתובבתי לאחור ג'ון עוד היה במקלחת עדיף שאתן לו קצת זמן, "בסדר בוא נלך".

התקדמתי אל המשרד של דריק כשהשומר הזה לא זז ממני זה מתחיל ממש לעצבן, דריק ישב עם הבחור ממסדר הכנפיים מאתמול.

"אמיליה שבי בבקשה", הוא ביקש הוא היה מנופח בשרירים ונמוך יותר מדריק לא היה לי הכוח אפילו לתקן אותו כשקרא בשמי המלא.

זאת הייתה השיחה הארוכה ביותר בחיים שלי הוא ודריק לא הפסיקו לשאול אותי על אבא שלי על איאן על כל מה שקרה על החטיפה של אימא שלי.

סיפרתי להם מה שיכולתי אבל לא סיפרתי להם שיריתי במישהו או שזרקתי מישהו אחר מהגג.

"אנחנו לא מאשימים אותך אנחנו רק רוצים לתפוס את אבא שלנו כדי שזה יפסיק", דריק אמר אבל אני צחקתי על התמימות שלהם.

"הוא לא יפסיק הנקמה מניעה אותו".

"ליה אמרת שיש אפשרות להחזיר את איאן", דריק אמר לפתע ואני פתחתי את עיניי והסתכלתי עליו בהפתעה איך הוא העז לספר על זה?

"אני נותן לך את המילה שלי שלא אפגע באיאן", אותו אחד ממסדר הכנפיים אמר אבל לא האמנתי לו.

סיפרתי להם בכל זאת קרסתי תחת הלחץ שלהם אחרי היום העמוס הזה.

"ג'ולי החברה של איאן, אבא שלי החזיק בה יחד עם אימא שלי שחררנו אותה", אמרתי.

"איפה ג'ולי עכשיו?", הוא שאל ואני צחקתי הוא באת חושב שפשוט אגיד לו?

"במקום בטוח", אמרתי להם ולא הסכמתי להמשיך את השיחה הזאת הם אמרו שזה מספיק להיום ושחררו אותי.

חזרתי במהירות לחדר של ג'ון כשהשומר ששמו עליי עוקב אחריי.

ג'ון ישב על המיטה שלו והרים את מבטו אליי הוא ראה את הפנים המודאגות שלי וקם לעברי.

"מה קרה איפה היית כל היום?", הוא שאל בדאגה לא היה לו אכפת ממה שקרה הבוקר.

"הם חקרו אותי ואני חושבת שעשיתי טעות, סיפרתי להם על ג'ולי לא אמרתי להם איפה היא אבל הם ימצאו אותה והם עלולים לנצל אותה כדי למשוך את איאן החוצה".

שייך לי - בני הנפילים 2Where stories live. Discover now