פתחתי את עיניי לאט ניסיתי לעכל את מה שקרה לא הייתי צריכה לזלזל בכוח של ג'ון הוא תוך רגע מפיל אותי על רגליי.
הזזתי את השמיכה שכיסתה אותי, הייתי בחדר במלון דרכים והייתי לבד, ג'ון הבין כמה אני טיפשה והחליט לעשות צעד חכם ולברוח ממני?
קמתי אל עבר החלון והסטתי טיפה את הווילון היה חושך בחוץ וגשם ירד כנראה שאיבדתי הכרה לכמה שעות טובות.
התקדמתי אל עבר המקלחת הדלקתי את האור וסגרתי את הדלת אחריי.
בחדר המקלחת הייתה אמבטיה פתחתי את זרם המים והורדתי מעלי את הבגדים בזמן שהמים התחממו.
נכנסתי אל האמבטיה והתיישבתי בתוכה כפפתי את רגליי והנחתי את ראשי על ברכיי בזמן שזרם המים יורד על הגב שלי על שני הצלקות הגדולות שלי.
עצמתי עיניי לרגע קטן אני מרגישה טיפשה ותמימה איך נפלתי למשחקים שלהם? רעש דלת נפתחת גרם לי לפתוח את עיניי.
"ליה?", זה היה קולו של ג'ון כנראה הוא לא חכם מספיק בשביל להבין שהוא צריך להתרחק ממני כמה שאפשר.
דלת חדר האמבטיה נפתחה ג'ון הציץ פנימה, "הבאתי לך משהו לאוכל".
"אני לא רעבה".
ג'ון סגר את זרם המים והתיישב על ברכיו לצד האמבטיה הוא שלח את ידו קדימה וליטף את פניי.
"אתה יודע שהייתי קטנה תמיד חשבתי על אבא שלי מי הוא ומה הוא עושה בחיים תמיד קיוויתי שהוא איש עשיר שיקנה לי את כל הצעצועים בעולם", סיפרתי לג'ון והוא חייך.
"אבל ככל שעברו השנים ידעתי שהוא לא יגיע ואז התחלתי לחשוב מה אם הוא איש רע ועדיף לי לא לפגוש אותו והאמנתי בזה במשך הרבה זמן, אבל תמיד אמרתי לעצמי שאני אספר לילד שיהיה לי מי זה אבא שלו לא משנה מה יקרה ושנכנסתי להריון בשנה שעברה למרות שזה היה כנגד כל סיכוי אני שמחתי שאתה האבא".
אמרתי וראיתי את החיוך של ג'ון הופך לכואב.
"עכשיו אני הייתי נותנת הכול כדי לחזור לאחור ולא לגלות על אבא שלי ולא לדעת שיש לי ארבעה אחים ולא לעבור הפלה ולא להגיע לאקדמיה".
ג'ון שתק לרגע וליטף את גופי הערום.
"אני יודע שנפגעת שאת מרגישה נורא וגם אני הייתי רוצה שנחייה חיים אחרת אבל אנחנו עוד יכולים לתקן דברים אני תמיד אהיה כאן לעזור לך גם במקרים שאת שונאת אותי", הוא אמר בעצב.
"אני אף פעם לא שנאתי אותך", אמרתי במהירות אני לא מאמינה שהוא בכלל יכול לחשוב את זה.
ג'ון שלח ידו אל הכיס שלו, "אז תענדי שוב את זה?", הוא שאל מחזיק בידו את הטבעת שלי.
"פשוט סחבת את זה כל הזמן הזה?", שאלתי בחצי חיוך והוא צחק.
"קיוויתי שעוד נשתמש בה", הוא אמר בחיוך כשהוא עונד אותה על האצבע לי.
YOU ARE READING
שייך לי - בני הנפילים 2
Fantasyעונה שנייה לסיפור שייכת לי !! .. "אז למה נסעת בלעדיי? למה לא סיפרת לי שאבא שלי הוא זה שתקף אותך? למה לא ספרת לי שכבר תקף אותך מלאך בעבר?", צעקתי לעברו. "בגלל שלא רציתי שתרגישי אשמה", ג'ון השפיל מבטו ואני כבר הייתי מבולבלת ממש, "על מה אתה מדבר ג'ון?"...