איאן צייר מעגל באמצע הגג באמצעות צבע שחור כמו דיו אבל זה היה משהו אחר, סמיך יותר.
אבא שלי נחת על הגג בידיו היו עלים ענפים ושורשים הוא פיזר אותם בתוך המעגל בזמן שאיאן צייר סמלים שונים ניסיתי לחשוב על דרך להימלט מזה, אני לא רוצה להתנתק מג'ון.
איאן ואבא שלי סיימו, "אתה ראשון", אבא שלי פנה לאיאן והוא נכנס לתוך המעגל הוא התיישב על הרצפה והחל לדקלם לחש הענפים העצים והשורשים שבמעגל החלו לעלות באש, עשן סמיך יצא מהם.
איאן עצם את עיניו בחוזקה היה נראה שכואב לו גשם החל לטפטף עלינו אבל האש לא כבתה איאן התקפל מכאבים האווירה הייתה קודרת ונוראית.
הוא קם מהמעגל מתנדנד כשדם נוטף לו מהאף.
"תורך ילדה", אבא שלי פנה אליי אבל לא יכולתי לעשות אז זה ונשארתי לעמוד במקום, לנתק את הקשר היחידי שנשאר לי מג'ון יהיה הדבר הכי קשה שאצטרך לעשות בחיים שלי.
"בבקשה תקשיב אני לא יכולה לעשות את זה", התחננתי בפניו אבל זה לא עניין אותו, הוא תפס בידי והרים אותה גבוה באוויר.
"המדריך שלך, הארוס שלך, הוא הסיבה היחידה שאת לא אתנו במאת אחוזים, הוא בעיה והגיע הזמן להיפטר מהבעיה".
אבא תפס בטבעת שג'ון הביא לי ניסיתי לעצור אותו אבל הוא היה חזק ממני והוריד את הטבעת מהאצבע שלי.
"לא בבקשה", התחננתי בפניו אבל הוא תפס בטבעת והשליך אותה מהגג, "לא!"
אבא שלי עוד אחז בי הוא דחף אותי לתוך המעגל בזמן שאיאן הסתובב סביב המעגל מדקלם את הלחש הענפים והעלים עלו שוב באש נשארתי על הרצפה רטובה מהגשם הגוף שלי כולו החל לכאוב הרגשתי כאילו הנשימה נלקחת ממני עצמתי את עינייי והכול נהיה שחור.
ראיתי דמות מולי שלא התבהרה, זה היה ג'ון הוא היה נראה שונה אבל זה היה הוא אני יודעת.
"ליה שלי אל תעשי את זה", הוא התחנן.
"זה לא אני!", בכיתי מכאב ודמותו של ג'ון נעלמה פתחתי עיניי כל הגוף כאב לי הרגשתי חלשה פיזית ונפשית הרגשתי כאילו הורידו לי חלק בגוף בניתוח אכזרי.
הגשם הפך חלש יותר האש כבתה לאט אבא שלי ואיאן ירדו מהגג השאירו אותי שם לבד, ניסיתי לקום לאט.
ירדתי במדרגות לכיוון החדר ברגליים חלשות התיישבתי על המיטה שלי בכבדות לא הצלחתי לעצור את הדמעות.
שלחתי ידי לצוואר שלי הורדתי את השרשרת של אדם עדיף להחביא את זה לפני שאבא שלי יפטר גם מזה הנחתי את השרשרת מתחת למזרן ונשכבתי על המיטה.
רציתי לקבור את עצמי רציתי למוות לא יכולתי לחשוב אפילו על הכאב שהעברתי בו את ג'ון ומי יודע אם אי פעם אצליח להחזיר את החיבור בנינו או אם ג'ון בכלל ירצה.
אני שונאת את אבא שלי אני שונאת אותו ואני נשבעת שברגע שאימא שלי תהיה בטוחה אני אהרוג אותו אני אראה לו איזה פוטנציאל יש בי.
YOU ARE READING
שייך לי - בני הנפילים 2
Fantasiaעונה שנייה לסיפור שייכת לי !! .. "אז למה נסעת בלעדיי? למה לא סיפרת לי שאבא שלי הוא זה שתקף אותך? למה לא ספרת לי שכבר תקף אותך מלאך בעבר?", צעקתי לעברו. "בגלל שלא רציתי שתרגישי אשמה", ג'ון השפיל מבטו ואני כבר הייתי מבולבלת ממש, "על מה אתה מדבר ג'ון?"...