חלק 72 - אמיתית

1K 72 5
                                    

ישבתי על השולחן בסלון ליטפתי את פניו של ג'ון בעדינות הוא פתח את עיניו לאט, "היי", הוא אמר בחצי חיוך כל כך שמחתי שהוא התעורר.

"איך אתה מרגיש?", שאלתי אותו בדאגה.

"איפה אנחנו?", הוא שאל ראו שהוא עוד היה קצת מטושטש.

"בבית שלי הגענו לפני כמה שעות כולם כבר אחרי מקלחות ובמיטות נתתי לג'ולי את המיטה שלי אז אתה נאלצת לקבל את הספה", אמרתי לו והוא חייך.

"זה בסדר", ג'ון שלח את ידו קדימה ומשך אותי לאט לעברו התיישבתי לצדו על הספה צמודה אליו.

"מי זאת ג'ולי דרך אגב?", ג'ון שאל כשהוא מלטף את שערי ואני צחקתי.

"אתה לא תאמין לי אם אספר לך אבל ג'ולי היא החברה של איאן והיא בהריון ממנו".

ג'ון הסתכל עליי בהפתעה, "אז זה בעצם הקלף שהיה לאבא שלך על איאן? אז למה איאן שיקר לך שזאת אימא שלו שמחוזקת ולא החברה שלו?".

גם אני לא ידעתי איזה סיבה יש לאיאן לשקר לי על זה.

"אין לי מושג אולי הוא פחד שאני לא אבין את זה, מה שכן אנחנו חייבים לספר לאיאן שג'ולי אתנו ככה הוא יספיק לעבוד עם אבא שלי, ג'ולי אמרה לי שהיא אפילו לא הספיקה לספר לאיאן שהיא בהריון לפני שחטפו אותה אנחנו נצטרך להזמין לה בבוקר רופא".

ג'ון הרים מבטו אל השעון, "הבוקר הוא עוד שעתיים את בכלל הספקת לנוח?".

הרמתי מבטי אל השעון לא ישנתי מהרגע שהגענו הנה, "הראש שלי מלא במחשבות אני לא מצליחה להירדם והעדפתי להישאר לראות שאתה בסדר שכולם בסדר".

"מה עם אימא שלך?", ג'ון שאל ואני נאנחתי בייאוש לא ממש יצא לי לדבר אתה הנסיעה הייתה שקטה ושהגענו היא הייתה עסוקה בלשקר לטום איפה היא הייתה ולעזור לג'ולי להתקלח ולהיכנס למיטה.

"היית צריך לראות את המבט של אימא שלי ברגע שהיא ראתה את הכנפיים שלי", המבט האוהב שלה נעלם ברגע אחד זה שבר אותי.

ג'ון הצמיד אותי יותר קרוב אליו בזהירות הנחתי את הראש שלי על החזה שלו, "היא לא חלק מהעולם הזה פתאום חטפו אותה והיא מגלה שהבת שלה אחרת זה המון לעכל".

"היא פשוט היחידה שגידלה אותי והייתה שם גם שהייתי ילדה קטנה ומעצבנת היא לא אח או אחות שצצו באמצע החיים היא לא אבא שחזר רק כדי לנצל אותי היא המשפחה האמתית שלי".

ג'ון והוא הסתכל עלי במבט עקום, "היא ואתה כמובן", אמרתי וצחקנו שנינו בשקט.

"שום דבר לא השתנה הכול יהיה בסדר את תראי אימא שלך תישאר כאן לצדך", הוא הבטיח.

הרמתי מבטי אל ג'ון אל העיניים הירוקות שלו אל השער השחור כפחם.

"לא הייתי מסוגלת לעשות את זה בלעדייך ואני מצטערת שירו בך בגללי שוב פעם אני אוהבת אותך ג'ון, אני מוכנה למוות בשבילך".

לבי נשפך החוצה לא סיננתי דבר רציתי להגיד לו את זה יותר נכון הייתי צריכה להגיד לו את זה הוא הסתכל לתוך העיניים שלי וחייך.

"אני אוהב אותך ליה".

שייך לי - בני הנפילים 2Where stories live. Discover now