המבט של אימא שלי על הכנפיים שלי הדאיג אותי, היא פוחדת ממני? מאוכזבת?
קול נשמע מאחורי העצים תפסתי במהירות באקדח שהיה מאחורי גבי וכיוונתי אותו למקום הרעש.
"אל תירי זה רק אני", ג'ון אמר כשהוא מחזיק חזק בבטן שלו שהייתה מלאה בדם הם באמת פגעו בו הכנסתי את הכנפיים שלי רצתי לעברו במהירות והוא נשען עליי בכבדות.
"בואו נזוז מכאן עכשיו לפי שאחד השומרים יחזור", צעקתי לעבר אימא שלי היא עזרה לג'ולי והן עקבו אחרינו אל עבר האוטו ההליכה לשם הרגישה כמו נצח כשג'ון פצוע ועם ג'ולי שבקושי זזה.
"אימא את מסוגלת לנהוג?", שאלתי אותה אבל היא שתקה עוד הייתה בהלם ובפחד ממה שקרה.
"אימא", צעקתי לעברה והיא הנהנה לחיוב עזרתי לג'ון להיכנס למושב האחורי ונכנסתי גם אני לשם אימא שלי עזרה לג'ולי להיכנס למושב שליד הנהג.
אימא שלי נכנסה למכונית התניעה ונסעה משם במהירות שיא.
"זה לא כדור רגיל תצטרכי להוציא אותו", ג'ון לחץ על הפצע שלו, שלחתי ידי אל התיקים שלנו מאחור חיפשתי את התיק שלי ומשכתי אותו אליי בתיק שלי הייתה ערכת תפירה קטנה מי אמר שזה לא באמת שימושי? הוצאתי מהערכה פינצטה קטנה.
הסתכלתי על הפינצטה ואז הסתכלתי על ג'ון, "אני לא מסוגלת לעשות את זה", הסתכלתי עליו הוא היה נראה נורא.
"את חייבת אלא אם כן את ממש רוצה להיפטר ממני", הוא אמר מנסה לחייך.
"אמיליה אל תעשי את זה את לא רופאה אנחנו ניקח אותו לבית חולים ואז נלך לתחנת משטרה!", אימא הביטה בנו במראה של הרכב בפחד היא עוד לא מבינה מה קורה כאן.
"אימא בבקשה תקשיבי אל תעשי את זה תיסעי הביתה! יש לי תכנית היא חייבת לעבוד בבקשה אל תעצרי אסור לנו להגיע לבית חולים או לערב את המשטרה בזה", התחננתי בפנייה.
"אנה תעשי מה שהיא אומרת לך היא כמו איאן שלי שסיפרתי לך עליו", ג'ולי לפתע אמרה והלסת שלי נשמטה לרצפה.
מה לה ולאיאן? רציתי לשאול אותה אבל ג'ון היה כרגע הרבה יותר חשוב הדלקתי את האורות שבתוך האוטו הרמתי את החולצה שלו הפצע עוד נטף דם הקליע לא נכנס עמוק יכולתי לראות אותו.
תפסתי ביד אחת בג'ון בחוזקה וביד השנייה את הפינצטה הכנסתי אותה לתוך הפצע של ג'ון והוא צעק מכאב.
רציתי לבכות רציתי להקיא אבל לא עצרתי עד שתפסתי בכדור ומשכתי אותו החוצה, "הוצאתי אותו", אמרתי אבל ג'ון איבד את ההכרה.
עטפתי את הפצע שלו בכמה שיותר חולצות שמצאתי והדמעות עכשיו הרשו לעצמם לפרוץ.
"ליה", שמעתי את קולה של אמי קורא לי ברוך אבל לא הרמתי מבטי מג'ון.
"אני בסדר הוא בסדר הוא חזק הוא יחלים הוא חייב".
YOU ARE READING
שייך לי - בני הנפילים 2
Fantasyעונה שנייה לסיפור שייכת לי !! .. "אז למה נסעת בלעדיי? למה לא סיפרת לי שאבא שלי הוא זה שתקף אותך? למה לא ספרת לי שכבר תקף אותך מלאך בעבר?", צעקתי לעברו. "בגלל שלא רציתי שתרגישי אשמה", ג'ון השפיל מבטו ואני כבר הייתי מבולבלת ממש, "על מה אתה מדבר ג'ון?"...