"אני מחכה להסבר, באמת פגשת את אבא שלך?", אדם עמד מולי בשילוב ידיים ומבט קשוח.
"כן באותו יום בצוק", החלתי להסביר ואדם קטע אותי, "כשקפצת?", הוא שאל.
"לא קפצתי נפלתי, אבא שלי תפס אותי לפני שפגעתי במשהו מסתבר שהוא הסתובב מסביב לאקדמיה בימים האחרונים במטרה לפגוש אותי".
אין טעם להסתיר רק לקוות שאדם ייקח את הצד שלי וישמור על הסיפור הזה בשקט.
"למה דווקא עכשיו?", הוא שאל ואני לא יכולתי שלא לחייך אני ואדם כנראה חושבים אותו הדבר, "זה בדיוק מה ששאלתי אותו והוא אמר כי הוא צריך אותי עכשיו".
"צריך אותך להרוס את האקדמיה", אדם אמר בכעס שלא הייתי רגילה לחוות ממנו.
"והאקדמיה זה רק הצעד הראשון שלו", נאנחתי בייאוש.
"אני לא מבין למה את עושה את זה? למה איאן עושה את זה? זה לא מתאים לכם", אדם העביר את ידיו בשערו החום שקיצר.
"כי לשנינו אין ברירה", אמרתי בקול את מה שפחדתי להודות מול עצמי.
"אם הוא מאיים עלייך אפשר לספר לדריק לג'ון כולנו נשמור עלייך את יודעת את זה", עיניו של אדם נצצו עם כל מה שעברתי אותו עדיין אכפת לו ממני.
"אדם אתה חייב להבטיח לי לא לספר לאף אחד, יש לי תכנית אבל זה חייב ללכת בדרך שלי", התחננתי בפניו.
"איך אני יכול להאמין לך אולי את באמת שונאת את המקום הזה, אותנו, אותי", הוא אמר בכאב.
"אני שונאת את אבא שלי הוא אמר שהוא ידאג לי לכל מי שאני אוהבת הוא הבטיח לי כל מה שאי פעם חלמתי עליו הוא הציע את כל העולם לרגלי אבל אני לא מאמינה לו", התפרצתי על אדם וניסיתי לחנוק את הדמעות.
"למה את לא מאמינה לו?", אדם שאל בשקט.
"הוא אמר שהוא יעשה את כל זה אם אעזור לו הוא אמר כמה אכפת לו ממני כמה שהוא אהב את אימא שלי וסה"כ רצה משפחה, אבל החוקים לא אפשרו לו להישאר ואני כמעט והאמנתי לו עד שהוא קרא לאימא שלי איזבל", צעקתי בדמעות אל עבר אדם.
"לאימא שלך קוראים אנה", אדם הבין.
"רק על זה אני רציתי להרוס לו את הכול אבל זה לא משנה מה הוא הבטיח לי אם אעזור לו כי הדברים שהוא יעשה אם לא אעזור לו גרועים יותר מכל סיוט שאי פעם חלמתי", צמרמורת עברה בי שנזכרתי איך אבא שלי איים שיפגע שוב בג'ון עם הנוצות שלו.
אדם הסתכל עליי במבט מאוכזב אבל אני חושבת שהוא הבין שהייתי חסרת ישע מול אבא שלי הוא התקרב קרוב אליי החזה שלו התנפח עם נשימתו הוא הניח את ידיו סביבי וחיבק אותי חזק הנחתי את ידי סביב צווארו והנחתי את ראשי על כתפו.
"אני מנסה לחשוב על דרך לצאת מזה אבל כרגע אני עושה כל מה שהוא ביקש בשביל שיחשוב שאני לטובתו שאני מאמינה לו אני חייבת, אחרת זה ייגמר לא טוב", אמרתי לאדם מבלי לשחרר את חיבקו.
"אני אתך ליה אנחנו נחשוב על משהו ונוציא אותך מזה אני לא אתן לו לפגוע בך", אדם לחש לי לאוזן השתחררתי מחיבוקו לאט.
"אני חייבת ללכת לג'ון אני לא רוצה שהוא יחשוד במשהו, הוא לא יודע כלום".
YOU ARE READING
שייך לי - בני הנפילים 2
Fantasyעונה שנייה לסיפור שייכת לי !! .. "אז למה נסעת בלעדיי? למה לא סיפרת לי שאבא שלי הוא זה שתקף אותך? למה לא ספרת לי שכבר תקף אותך מלאך בעבר?", צעקתי לעברו. "בגלל שלא רציתי שתרגישי אשמה", ג'ון השפיל מבטו ואני כבר הייתי מבולבלת ממש, "על מה אתה מדבר ג'ון?"...