חלק 54 - לנתק

1K 71 4
                                    

לא הצלחתי לישון כל הלילה רק ראיתי שוב ושוב במחשבותיי את הפנים של אותו איש שהרגתי, את העיניים הירוקות שלו שהזכירו לי את העיניים של ג'ון.

הסתובבתי מצד לצד במיטה לא הצלחתי להירדם, כשהייתי ישנה עם ג'ון הוא היה מלטף את השער שלי עם האצבעות שלו מנשק אותי במצח בלחיים ובשפתיים עד שהייתי נרדמת בחיבוק שלו.

הגעגועים אל ג'ון הטריפו אותי הכאיבו לי אני מתגעגעת אליו אבל הזיכרון בו הרגיע אותי והצלחתי להירדם.

"ליה", שמעתי קול חלש קורא לי, "ליה שלי", זה היה קולו של ג'ון פתחתי עיניי וקמתי בבהלה הסתכלתי סביבי הייתי בחדר לבד כנראה שזה היה רק חלום.

קרני אור נכנסו מבעד לחלונות קמתי בחוסר חשק וירדתי למטה אל איאן ואבא שלי הם דיברו בניהם בכעס, משהו לא היה בסדר.

אבא שלי חבט בשולחן בחדר בחוזקה, "אני חשבתי שנפטרנו מהם".

"מה קרה?", איאן ואבא שלי לא שמו לב אליי עד ששאלתי אותם והם שניהם הסתכלו עליי.

"אולי תספרי לנו את ילדה יקרה שלי? החברים הקטנים מהאקדמיה יצרו אתך קשר?", הוא שאל בכעס ואני צחקתי בחוסר הבנה, "על מה אתה מדבר?".

"אמיליה יכול להיות ששמעת מישהו קורא לך יכול להיות שדיברת עם מישהו מבלי לשיים לב כמו במחשבה או דמיון?", איאן ניסה לשאול.

"או בחלום? אני שמעתי את ג'ון קורא לי הלילה אבל זה היה רק חלום", חשבתי לעצמי בקול.

"ג'ון הוא גם המדריך שלה", איאן הסביר לאבא שלי, "אני לא מבינה מה קורה", פניתי לאיאן אבל אבא שלי נאנח בכעס.

"הם מנסים לאתר אתכם מנסים להגיע אל החלומות שלכם למחשבות שלכם אז אנחנו ננתק אתכם, אותך מאדם", הוא פנה לאיאן ואז הסתכל עליי, "ואותך מג'ון".

לבי התכווץ הנחמה היחידה שיש לי זה החיבור שלי לג'ון אני לא יכולה להתנתק ממנו.

אבא שלי הלך להביא כמה דברים בזמן שאיאן עלה לגג, עננים החלו לכסות את השמש הרגישו את החורף שעוד רגע כאן.

"אתה לא יכול לעשות את זה", רדפתי אחרי איאן, "יש לנו ברירה?", הוא שאל אותי וידעתי שלא אבל לא יכולתי להסכים לכל זה.

"אדם כבר איבד מדריך אחד אתה מבין מה יקרה לו אם גם אתה תתנתק ממנו הוא יהיה חלש יותר חסום יותר פגיע יותר", התחננתי בפני איאן.

"הוא יהיה חלש יותר וזה יכאב לו מאוד אבל לפחות הוא יהיה בחיים לעומתה אם אני לא אעשה את זה", הוא אמר לי בכעס.

יכולתי להבין את איאן הרי זאת גם אימא שלי שעומדת על הפרק אבל אני ראיתי מה קרה לג'ון כשניתקו את הקשר בניו ובין נטלי וזה לא הפעם הראשונה שמישהו מתנתק מג'ון ורק אני נשארתי איתו.

אני לא יכולה להעביר אותו את זה אני לא רוצה לאבד את התקווה שלי, את הקשר היחידי שמשאיר אותי שפויה כאן.

יותר משישה שבועות שכואב לי, כל יום ויום שחלף רק הרחיק אותי מג'ון השבועות הראשונים היו סיוט מתמשך שלא יכולתי לעמוד בו אני לא יכולה לעשות לו את זה, אני לא רוצה לעשות לו את זה.

שייך לי - בני הנפילים 2Where stories live. Discover now