•4

11.6K 276 219
                                    

Yuna~

Arabadan inmek için üstümü düzeltirken Jungkook'un kapımı açması ile gülümsedim. Arabayı kilitleyip aramızdaki mesafeyi kapattı ve yanımdan yürümeye başladı karşıda evini görmemle yine büyülenmiştim, daha önce onu takip ettiğim için çok gördüm fakat her seferinde gözümü alıyordu. Iki katlı beyaz renkli duvarları kahverengi çatısı ile çok güzel görünüyordu dışardan.

Jungkook kilidi açmaya çalışırken onu süzüyordum, giydiği siyah takım ile çok şık ve sexy idi. Üstüne atlamamak için kendimle savaşa giriyordum Düşüncelerimden beni ayıran eli ile içeri gir işareti yapıyordu. Bende hemen girip üstümdeki ince şalı asıp eğilip ayakkabılarımı çıkarmaya çalıştım. Zorlanıyordum çünkü oturacak yer yoktu buda çıkarmama hiç yardımcı olmuyordu. Jungkook'un küçük bir öksürüğü ile aynı pozisyonda kafamı geriye doğru atıp baktım. Jungkook bacaklarımı yiyecekmiş gibi bakıyordu, çok şaşırmıştım çünkü o kızlara çok uzak birisiydi hep hatta Wona onun gay olduğunu bile düşündürmüştü bile bana.

Çıkartıp doğruldum ve öylece onu izledim oda ben kalkar kalkmaz gözlerini yüzüme çevirdi. Eteğimi aşağı çekiştirip yürümeye başladım, onunda ayak seslerini duyunca önümdeki yukarı kata çıkan merdivenleri es geçip geniş salona yöneldim. Çok güzeldi gri ağırlıklı döşenmiş salon Jungkook'un zevkinin de ne kadar harika olduğunu fark ettim. Üçlü koltuğa oturup oldukça kısa olan eteğimi çekiştirmeye başladım o sırada Jungkook elindeki yumuşak küçük kare yastık denebilecek şeyi bana uzatıyordu. Bende alıp ne yapmam gerektiğini sorunca harika sesini bana bahşetti

Jk: "Sanırım rahatsız oluyorsun bacaklarını örtmen için" diyip gülümsedi.

Bende gülümsememe engel olamadım çok zarifti ve oldukça düşünceli. Oysaki bilmiyordu ki vücudum onun dokunuşları için yanıp tutuşuyordu. Yıllardır her erkeği reddetmiştim ilk ilişkimi ona vermek için umarım bu isteğim geri tepilmezdi ona artık eşim diyeceğim zamanlar yakın olsun lütfen.

Jungkook un istediği yemekleri sordum biraz utangaç davransa da 4 çeşit yemek saymıştı. Hazırlayıp masayı da kurunca ona seslendim. Içeriden "geliyorum!" Diye yanıt verince,  evliymişiz gibi hissettim bu harika bir duyguydu..

Saat gece biri geçerken dışarıdan böcek sesleri ve ay ışığı ile aydınlanan ev cok güzel bir ortam sunuyordu. Jungkook beni film izlemek için ikna etmiş ve şuanda +18 sayılabilecek bir film izliyordum doğrusu o gözünü kirpmadan izlerken iyice odaklanmış onu süzüyordum.

Yavaş yavaş gözüm aşağıları kayarken gerçekten filmden etkilendiği çok belli oluyordu çünkü penisi giydiği pantolondan fırlayacakmış gibi duruyordu.

Bir anda Jungkook'un elini penisini kapatacak şekilde koyunca korkarak yüzüne çıkardım gözlerimi bir anda dediği şey ile ağlayarak ve koşarak oradan uzaklaşmak istedim.

Jk: "Normalde bu kadar büyük değildir,  film biraz etki yapmış olabailir."

Dediği şey çok şaşırmama neden olurken kafamı  önüme eğdim oda bana yaklaşıp damarlı ellerini çeneme götürüp hafif yukarı kaldırdı ve konuştu

Jk: "sırf kendimi şuan tatmin etmek için seni kullanacağımı düşünüyorsan lütfen korkma benden, sana zarar verecek birşey yapmam. Ayrıca şaka yaptım neden bu kadar utandın ki"diyil güldü.

Ben bana dokunman için yalvaracak durumdayım sana sen neyden bahsediyorsun şuan... sorun olmadığını anlatmak için gülümsedim ve ayaklandim

Yn:" Ş-şey ben gitsem iyi olacak saat baya geç oldu bugün çok yorucu bir gündü."

Jk: "Lutfen beni kırma ve bugün burada kal seni bu saate kız başına dışarı gönderemem,  bu sokak işlek caddeye çıkana kadar it köpükle dolu. Yukarıda boş odam var rahatsız olmazsın"dedi ve tavşan gülümsemesi takındı.
Peki reddetmeli miydim?Ne saçmalamayın tabikide seve seve kabul ederdim.

Yn:"peki tamam yarın gitmem de bi sakınca yok "dedim
Jungkook ile birlikte merdivenden yukarı çıkarken önde olduğum için rahatsızdım eteğim kısaydı diye düşünürken jungkook konuştu

Jk:" bugün çok şık olmuşsun ama bu kadar kısa bir eteği olan birşey giymesen de şık olacağından eminim."

Yn :"aslında bende sevmiyorum vücut hatlarımı belli eden şeyler giymeye ama Wona adında birisi başında ise açık giyinmek kaçınılmaz oluyor."

Jungkook cevap vermeden bir odaya girdi sanırım kalacağım odaydı ikimizde hala balodan kalan üstelerimiz ileydik. Odaya girmekle buranın kesinlikle ona ait olduğunu anladım yine salon gibi kapalı renkler ile döşenmişti.

Jungkook dolabına yönelip içinden birşeyler çıkarmaya başladı önce kendini gri geniş bir eşofman altı çıkardı sonra da siyah ince ve oldukça uzun bir tişört ve yine aynı genişlikte eşofman aldı çıkartıp tişört ve eşofman altını bana uzattı. Bende alıp inceledim ve yüzüne baktım.

Jk:"evet biraz.. yok yok baya büyük gelecekler sana ama en küçük beden eşofmanlarım bunlar " dedi

Yn:*gülümseyip " sorun yok teşekkür ederim kıyafetlerini paylaştığın için"

Jk:" kalacağın oda burası"

Diyip hemen yan odaya geldik ve o odadaki dolaptan bir çarşaf ve yastık kılıfı çıkarıp takmaya girişti ki ben hemen atlayıp elinden aldım ve ben hallederim dedim oda tamam deyip kapıya yöneldi katmadan iyi geceler dedi aynı şekilde yanıt verip gülümsedim.

Çarşafları serip üstüme onun kıyafetlerini geçirdim kokusu tüm bedenimi ele geçirmişti vücudumu yıkamak istemiyorum artık.

" Kıyafetleri üzerime geçirdim" cümlesi tam anlamı ile doğru sayılmazdı çünkü eşofman altını bıraktığım an yerle buluşuyordu. Bende zaten yer olan esofmanı alıp jungkook un odasının kapısını tıklattim, ses gelmeyince içeri daldım bayo kapısı aralık içeride sesler yükseliyordu. B-bir dakika bunlar inleme sesleri idi ve sanki sürekli alkış sesleri geliyor du jungkook ne yapıyordu orada..

Zaten aralık olan banyo kapısında bakınca Jungkook sağ eli ile baş başa kalmış kendini tatmin ediyordu. Keşke hiç gelmeseydim diye düşünüp geri adım atacağım sırada ıslak olan kapı önü yüzünden kayıp yere kapaklandım, Şansıma lanet etmiştim ki bi anda bağırma sesi ile irkildim içeri bakıp jungkook un beline doladığı havlu ile bağırmaya başladı.

Jk:"Yuna !! Ne arıyorsun burada?? Ne bok vardı da kapıyı çalmadan girdin içeri ha?

O sinirlenince çok korkunç oluyordu korkmuştum ondan.

Yn:" ö-özür d-dilerim Ben çaldım ama duymadın girip esofmanini v-vermek için şey yapmıştım özür dilerim.

Jungkook eğilip yüzümdeki ıslaklığı baş parmağı ile sildi zaten yüzüm eli yüzünden tam kapatılıyordu. Sahi ben ne zman ağlamaya başlamıştım?

Jk:" Tamam, özür dilerim bağırdığım için beni bu şekilde görmen seni korkutabilirdi ondan sert tepki verdim" dedi

Ahhh sen neyden bahsediyorsun Jungkook ! Şuan beni altına al diye bağırmam mi gerekiyor illa.. düşüncelerimden ayıran sesi bunları söyledi

Jk:" Ahhh~ siyah iç çamaşırı mı.. Yuna zaten şuan zor durumdayım ve sen altında birşey yokken önümde iç çamaşırın görünecek şekilde uzanıyorsun! Bu adil mi ? erkeğim ben.

Yn:" ş-şey ben odama gideyim. Eşofmanin çok genişti ondan sana geri getirmek için gelmiştim diyip kalktım jungkook ben kalktıktan üç saniye daha yere bakarak bekledi ve ayaklandı beni kendine çevirip

Jk:" gördün mü?"

Yn:" e-efendim? Anlamadım neyi gördüm mu?"

Ahh bu çocuk öldürecek beni...

Jk:" Yuna yapma ama açık konuşmak istemiyorum!"

Ama ben deli gibi istiyorum açık konuşmanı.

Yn:" B-ben anlamıyorum özür dilerim"

Jk:" Neyse tamam git yat hadi."

Neden hemen kapattın ki konuyu ne vardı biraz daha seni süzmeme izin  vermedin. Ilk defa tüm vücudun tüm çıplaklığı ile önümdeydi...

Yn:" tekrar özür dilerim ve iyi geceler "

Jungkook kafa sallayıp kapıyı katip çıkana kadar beni süzdü ve ışığını kapatma sesi duydum. Bir dakika o çıplak mi uyuyor? Çırılçıplak mı....

Aslında böyle şeyler isteyen birisi değildim  , bakire kendi halinde biriyim ama konu o tavşan olunca vücudum alarm veriyordu. Şimdi gidip jungkook un harika kokusu ile uykuya teslim olmak istiyordum.

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin