•16

7K 178 66
                                    

Sandalyedeki kocamın arkasına dolanıp eğildim onunla aynı hizaya gelmek için.  Kollarımı arkadan boynuna dolayıp oldukça narin sesimle konuştum.

"Kook, bi sorun mu var bitanem?"

Kafasını kaldırıp arkaya doğru bana bakmaya çalıştı. Gülümseyip eski halini aldı aldı ve elime dolanan eli ile beni önüne çekti. O bi hamle yapmadan kucağına yan bir şekilde oturup manzarayı izlemesine ortak oldum.
Boğuk ve erkeksi sesi ile cevap verdi.

"H-Hayır güzelim, bir sorun yok. Nerden çıkardın.. ahh neyse aşağı inelim yemek yiyelim artık. Cidden duvarları kemirmek üzereyim.

Dediğine kıkırdayip konuyu açmadan kapatmasıyla daha sonra ilgilenme kararı alıp üstünden doğruldum.

Bir sorun vardı ama söylemiyordu. Şirket ile alakalı desem olamazdı çünkü isler yerine koyulduğu için bir tatil olacağı duyurulmuştu tüm çalışanlara.

Herkesin iyice dinlenip bu yılda yeni şirket olmayı eş geçip, yatırımları yükseltmek daha çok şirket ile ortak olma ve daha birçok gelişme yapılmak isteniyordu. E tabiki bunun için de dinamik ve motive olmuş çalışanlar gerekti. Iyi bir tatil herşeyi yenileyebilir kararı alınmıştı..

~

Masamızım olduğu yer deniz ile arası kısacık mesafede idi. Dalga sesleri huzur veriyordu karşımdaki adam kadar huzur vermesede.. saat gece yarısina yaklaştığı için bir çift ve bizden başka kimse yoktu. Zaten o çift de en üç köşede orta yaşlı karı koca olduğunu düşündüğüm kişilerdi.

Yemeğimizi yemeğe başlamıştık. Benim midem bu aralar birşey almıyordu. Ne yesem çıkarıyordum hemen ardından.

Jungkook zaten yemekle aşk yaşıyordu adeta. Nasıl iştahlı bir kocam vardı böyle.

Yemeğini çoktan yemiş etrafı izliyordu. Işe atıldıktan sonra tatil ona iyi gelecekti. Onun adına mutluydum..

Yüzünü bana çevirip tabağıma göz attı. Birşey sipariş etmemiştim zaten ama kendine göre birşeyler getirmelerini söylemişti. Kısaca masayı donat diyip herşeyden yemiş benimde onun gibi olmamı bekliyordu..

"Birşey yemedin (?!) "

Yine imali tavırları ile sorduğu gizli soruyu yanıtladım fazla uzaması diye.

"Midem almıyor Jungkook.. Bu aralar ne yesem anında çıkarıyorum."

Kafasını olumlu anlamda hareket ettirip birşey hatırlamış gibi deminki gibi yüzüme çevirdi yüzünü.

"Ha bu arada seninle ciddi ciddi bu konuyu konuşalım..."

"Ne konusu?"

Hemen ardından sorduğum soru ile rahatlıkla cevap vermişti.

"Bi an önce çocuk sahibi olmak istiyorum. Sen her konu açılınca reddediyorsun fakat artık sıkmaya başladı.."

"Kook şunun şurasında kaç haftadır evliyiz. Ne bu acelen böyle?  Elbette ikimizin çocukları olacak. Seni bu histen mahrum bıkmayacağım elbette. Harika bir baba olacağına da eminim sadece erken, henüz erken."

"Yuna, ben aile sevgisi ne bilmeden büyüdüm. Küçük bir çocukken babam.. babam herşeyden mahrum bıraktı beni.
Arkadaşlarım olacak kişiler dışarda oyun oynarken, Gözümün önünde doyasıya eğlenip coşarken annem benim onlarla bir olmadığımı söyler babama çıkmamam konusunda tembihlerdi.

Bazen kaçınca da babam o yaşta hiç çekinmeden döverdi beni.. ben çocuk olamadım Yuna. B-ben çocukluk neydi bilmiyordum, diğer iki kardeşim hep mutlulardı. Annem ve babam onlara değer verirdi hep. Her istediklerini alırlardı. Varlıklılardı, hemde çok ama benim için hep pars yok git çalış kendin al oyuncak filan diyorlardı."

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin