03:45
Ağrılarım kesinlikle uymama engel etkenlerin başında geliyordu.
Vücuduma belli aralıklar ile saplanan ağrılar canımı oldum olası yakıyordu.. üstümden ayaklarım yardımı ile çektiğim battaniye ile yan taraftaki koltukta büzülmüş uyuyan adama baktım.
O kadar eşsizdi ki adeta bir meleği andırıyordu...
Bacaklarını kendine çekmiş yan şekilde uyuyan Jungkook hafifçe seslenmem ile aniden gözlerini açmıştı.
Bu kadar çabuk duyup kalkacağını tahmin etmemiştim ki zaten uyandırmak değildi amacım. Hemen oturur pozisyona gelmiş açık gözlerini üstüme dikmişti.
"Noldu? Bir sorun mu var ?"
Endişeli görünüyordu. Bu kadar birşey yoktu aslında ortada fakat sanırım doğumuma günler kaldığı için gergindi.
"Birşey olmadi sakin ol.. Sadece burada yatabilirsin. Hasta olmanı yada vücudunun ağrımasın istemiyorum."
Sessizde sıraladığım cümlelerim ile geri uzanmaya çalıştım acı içinde.
Burada kalmak konusunda çok ısrar etmişti suanlik gerek olmadığını söylesem de.
Yanımda yatmayacagini söyleyip koltukta uyuyabileceğini söylemişti. Ben ise umursama gereği duymadan uyumuştum.
Yan tarafımda oluşan çukur ile doğrulmuş kaymıştım kendi tarafıma.
Üstünde ince uzun kollu kazağı altındaki geniş eşofmanı ile uyurken bile ne kadar iyi göründüğünü bir kere daaha gösteriyordu.
Ondan gözlerimi çekip yanıma uzanmasını izledim bir elim başımın altındayken.
Üzerine örttüğü bataniye ile benim gibi yan dönmüş elini de tıpkı benim gibi basının altına sıkıştırmıştı.
O hareketisiz kalıp bana odaklandığı an arkama dönmeye yeltendim ki yanıma iyice sokulup elini belime atıp sımsıkı, hiç bırakmak istemezcesine sarmıştı. Ellerim direkman göğüslerine gidip siper almıştı.
"Uzak dur bende-"
"Şttt... sessiz ol Yuna. Bebeğimiz uyuyor.."
Tepkisiz ve hareketsiz kalmıştım sadece. Elleri belimi hafifçe yukarı aşağı okşuyor ve bu derin bir iç çekmeme neden oluyordu.
Narın ve kısık sesi ile konusmasina tekrar kulak verdim.
"Ne zaman eskisi gibi olacağız.
Seni çok özledim Yuna, bizi özledim. Jeon Jungkook ve onun eşi Jeon Yuna...Ne zaman tekrar bu aramızdaki eşsiz çekimi canlandiracağız. ten uyumumuzun farkında değil mısın?
Bu siktiğim ayrı geçen yıllar umurumda değil, kalbin ve ruhun hep benimle, hep benimdi. Bunu nasıl bir güç değiştirebilir?
Buna bi son verip geri kalan yıllarımızı tekrar birbirimizin olarak geçirelim, iki küçük bebeğimizle geçmişi umursamadan tekrar benim ol. Sadece bana ait... eskisi gibi Jeon Yuna ol....lütfen..."
Haklıydı belkide. Daha fazla uzamamalıydı bu.
Ne kadar hala benden çekeceği olsa da biz diye bir gerçek vardı ve bu hiç değişmezdi.
Ona son bir sans verme fikri güzel geliyordu.
En azında karnımdaki bebeğim, Dong'um gibi babasi sandığı birilerine baba demeyecekti... Bu neden bile yeterdi onunla olmaya.
Peki eskisi gibi olacak mıydık? Herşeye rağmen bir sey yaşanmamış gibi davranabilecek miydim?..
"Onunla olduğun her gün kendimi öldürmeye yöneldim..
Bir süre sessizlikten sonra daha kısık ve bu sefer üzgün gibi çıkan sesi ile devam etti. Ben ise gözlerim kapalı dinliyordum onu tüm dikkatim ile.
"Onun sana dokunduğu, bana ait olana sahiplendiği her saniye kalbime binlerce ok saplanıyordu.
Seni her yerde takip ettiriyordum ve her şeyden haberim vardı fakat o şerefsize baba diyen oğlum beni daha cok sürüklüyordu çıkmaza..
Herşeye rağmen herşeyim ile buradayım. Yanındayım istesende istemesend-..."
Kesilen ses ile gözlerimi yavaş yavas açıp hafifçe yukarı kaldırdım.
Gözleri kapalı melek gibi uyuya kalmıştı. Bu kadar eşsiz olması korkutuyordu..
"Jeongguk?"
Sessiz olduğunu düşündüğüm tonda adını seslendim ki hicbir tepki vermedi. Yorgun Olmalıydı. Yada belkide sevdiği kokuyu içine çekmek onu mayıştırmış ve uykuya dalmasini sağlamıştı.
Dudaklarımı alnına götürüp sıcak bir öpücük bıraktım sevdiğim adamın kollarında.
Duymaması için extra sessiz mırıltım ona aşkımı hissettirmek istiyordum.
"Seni herşeye rağmen çok seviyorum Jeon Jungkook. Seninleyim sonsuza kadar.."
Sessizlik ortama hakim olurken bunu bozmuştu uyuyor sandığım meleğim..
"Seninleyim sonsuza kadar..."
Bi anda dedigimi tekrarlaması ile gözlerim büyümüş yüzüne bakmıştım.
Fakat aynı şekilde uyuyor gibi görünüyordu. Dediklerimi duymuştu ve bu artık sorun değildi...
"Uyuyorsun sanıyordum."
Gözlerini aralamış ve beklemeden dudaklarını dudaklarım ile birleştirdi.
Narın bi o kadar da istekli şekilde emdiği dudaklarım onun esiri olmuş, reddetmekten çok daha fazlasını istiyordum adeta.
Üzerime çıkmasını sorun etmemiştim. Dizlerinin üzerine eğilip ağırlığın vermemeye özen gösteriyordu.
Bir eli kanıma giderken diğer eli çenemi okşuyor dudaklarımdan ayrılmak bilmiyordu.
Tişörtüme giden eli yukarı çekmiş ve çıplak şişik karnımı tutmuş baş parmagi ile okşuyordu.
Nefes nefese bi anlığına ayrılıp içimi ısıtan iki kelime sıralamıştı.
"S-izi seviyorum.."
Yüzünü boynuma gömerken yüzümde kocaman bir gülümseme bırakmıştı.
Sesi bile beni etkiliyorken söyledikleri ile hormonlarımla basa çıkamıyordum.
Ağırlığını karnıma vermemeye özen göstererek penisini bacak arama sürtmeye başlamıştı. Bu beni fazlaca isteklendirmeye yetiyordu..
Beni gerçekten nasıl dize getireceğini çok çok iyi biliyordu.. hareketine inlemelerim eşliğinde son vermiş aşağı doğru inmişti.
Karnımda durup ıslak öpücük ve dil darbelerini bırakıyordu.
Tekrar yukarı çıkıp alnıma dudaklarını bastırmış nefes nefese geri çekilmişti.
"Herşeyin ile bana aitsin Yuna. Hep bana ait olacaksın..."
Yüzümün bir an ekşimesi ile ellerimi gözleri kapalı boynumu emen Jungkook' un omuzların siper ettim.
"Jungkook midem.. bulanıyor,,"
Başını hemen kaldırıp kalkmamda yardim etti ve hemen banyoya götürdü.
Klozetin önüne eğilip içimdekileri dışarı çıkarmıştım adeta...
Saçlarımı arkada tek eli ile tutarken diğer eli karnima destek olarak duruyordu.
Canım hiç olmadığı kadar çok yanıyor ve öylece acı çekiyordum.
Akmaya başlayan göz yaşlarım ile endişeli yüz ifadesini çoktan alan Kook'a bakıp sarildim beline.
Zaten normal de boynun gelen kafam en sevdiğim yere denk geliyor ve beni mayıştırıyordu .
"Geçecek dayan meleğim.."
"J..jungkook. Doktor ça-çağır....",
(Iyi okumalar.. sanırım fikir kıtlığına girdim ve bir sonraki bolum final olacak😥
Sonraki kitap için sabırsızlık ile bekleyin🌸)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...