"Chang kook! Abin görse bu sefer seni kurtaran ben olmayacağım bilmiş ol!""Ahh tamam Yuna, biraz kalıp döneceğiz söz."
Devirdiğim gözlerim ile ters ters, onumlu bir cevap bekleyen chang'a bakmıştım elimi sıradaki sebzeleri almak için yıkarken.
"Chang bu sefer ben sorumlu değilim. Izin veriyorum ama Jungkook gelip kafanı eze eze seni öldürürse sadece oturup kahvemi yudumlayacağım."
"Tamam tamam hemen döneceğiz. Sen söylemeden ben sıralayayım; terlemesine izin vermeyeceğim, çok koşturmayacak, mutlaka birşeyler yedirecegim ve en geç 3 saate döneceğiz.
Artık gidebilir miyiz?"
Başımı olumlu anlamda sallayıp sebzeleri doğramaya devam ettim.
Chang yaklaşık yarim saatir benden, Dong ile oyun fuarına gitmek için izin istiyordu. Jungkook'un yokluğundan yararlanmış olacakki o çıkar çıkmaz hemen sızmıştı evime.
Jungkook Dong'un yetişkinlerin bulunduğu ortamlarda olmasını hiç sevmiyordu ki şuanda Chang Donghyun'ı alıp çoktan çıkmıştı bile.
Son sebzeleri de doğrayıp pişen yemeğe attim. Kapağını kapatıp ellerimi bulduğum peçete ile silerek yatak odasına doğru çıkmaya başladım.
Kapıyı en sessiz şekilde açarak içeriye girmem ile dikkati bana kaymış minik bir beden görüş açıma girdi.
Kocaman gülümseyip bebeğime doğru yürüdüm.
Yanina gidip kucağıma almam ile neşeli sesler çıkarmaya başladı.Yanaklarına kondurdugum öpücüklerden sonra kucağımda iken arkasından altını kontrol ettim.
"Ahh benim Jonghyun'um altını pisletmezmiş. Afferin bebeğime"
Derin bir öpücük daha kondurup kucağıma iyice yerleştirmistim bebeğimi.
Yatakta başlığa yaslanmış oturur pozisyonda yer edinmeye başlamıştım.
Tişörtümü sıyırıp göğsümü kucağımdaki miniğe götürmüş ve açıkmış olacakki hemen küçük dudakları arasına alıp emmeye başlamıştı.
Çok yorgun hissediyordum. Evin tüm işlerini halledip yemeği de hazırlamış pişmeye bırakmıştım.
Chang büyük ihtimalle yine beni kandırmış ve Donghyun'ı evine götürecekti fuar sonrası....
Jungkook.. sonunda herşey yoluna girmiş güzel bir düzen kurmuş tekrar eskisi gibi aile olmuştuk. Aramıza katılan Jonghyun ile de üçten dörte güzel bir aile olmuştu.
Çok mutluydum. Yaşadığım onca şeye rağmen sonunda kazanan ben olmuş gibi hissediyordum ki şuan olduğum konum bunu rahatca gösteriyordu..
Wona evlenmiş ilk çocuğuna hamileydi. Tam karşı eve yerleşmiş tekrar eskisi gibi bağlarımiz kuvvetini korumuştu.
Changkook ve Jungkook kardeş olduklarını benim isteğim üzerine dna testi sonucu öğrenmiş ve doğal olarka eunji teyz- yani kayinvalidem de yılların kahrını çekse de öldü diyerek kandırılan oğluna kavuşmuştu..
Hoseok mu? Hoseok burayı terk etmişti...
Ondan hicbir haber alamadan burayı terk edip gitmişti. Üzerinden aylar sonra wona ona ulaşmış ve başka bir ülkede yeni bir hayata başlamak istediğini söylemişti.
O yetişkin birisi olarak neye nasıl karar verdiğini biliyordu. Onunla son kez konuşma fırsatım olduğunda sadece çok ama çok mutlu olmasını dilemekti sevgili tanrıdan..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...