•5

12.1K 281 141
                                    

Yuna~

Sabah olduğunu yan oda kapısının kapanma sesi ile anlayıp yataktan doğruldum. Evin havasından mıdır bilmem ama uzun zamandır bu kadar iyi uyuduğumu hatırlamıyorum. Belkide onunla aramda bir duvar olduğundan ve onun varlığını kendime çok fazla yakın hissetmekten kaynaklanmıştı.

Onun evinde kaldığıma hala inanamıyorum. Dün gece aklıma geldikçe içimde birseydir sürekli uçuyor gibiydi. Bu düşüncelerden ayrılıp kalkacağım sırada kapım çalındı

"Yuna müsait misin uyandın mı?"

Ahh sesi hiç bıkmadan dinleyeceğim şarkı gibi geliyordu.

"Evet şimdi uyandım, bir saniye"

Dün geceden sonra benden etkilensin diye elimden geleni yapmalıydım artık. Sayamadığım yıllarımı  ona verdim ve aramızda hiç bitmeyecek birşeyler olsun istiyordum lütfen.

Üstümde sadece onun tişörtü olduğu için bacaklarımin yüzde doksan beşi dışarıda idi. Bu sırada kapı açılıp içeri giren Jungkook ile şoka uğradım, hayır aslında benim için problem yoktu da onun böyle rahat davranması tuhaftıma gitmişti. Altında dizine kadar olan gri,geniş ve rahat olduğu belli olan bir şort ve üstü çıplak bir şekilde eli kapı kolunda bana odaklandı ve

"Kahvaltı hazır aşağı inelim mi diyecektim"

Der demez merak ettiğim şeyi içimde tutmadan hemen sordum.

"Sen mi hazırladın?"

Hafif gülümseyip cevap verdi

"Hayır, mutfak ile aram hiç yoktur
, zaten dün bu yüzden evime gelmeni istemiştim ya. Ayrıca bunun için tekrar teşekkürler elin çok marifetliymisş"

Ben hayran olmuş bir şekilde bi dediklerini dinleyip bir de kaslarını süzerken konuşması bitince önemli olmadığını söyleyip ayaklandı. Ve onun aşağı inmesini soylıyıp birazdan geleceğimi de ekleyip banyoya doğru yol aldım.

Rutin işlerimi halledince, Jungkook'un demin kahvaltıyı ben hazırlamadim demesi ile evde yardımcı olduğunu düşündüğüm için sadece tişört ile inmek istemedim. Jungkook'un odasına yol aldım ve içeri girdim dün geceden burada bıraktığım kıyafetimi göremeyince telefonumdan hemen jungkook'a yazdım.

                            Jungkook~♡
Yn: Jungkook kıyafetlerimi bulamıyorum..

Jk: geliyorum.

Jungkook'un dediğinden sonra birşey yazmadım ve yatağında oturup sağ ayağımı kendime çekip incelemeye başladım. Dün arabadan inince kapı kenarına çarpmıştım, Jungkook ne kadar görmese de. Açılan kapı ile elinde bir poşet ile içeri giren kook'a odaklandı.

Jk: "elbisen günlük için hiç uygun değildi ve sabah sana birkaç parça Kıyafet aldım umarım bedenine uyar ve beğenirsin"

Gülümsemesinden gözlerimi alıp teşekkür edip odama gittim.

~ Onun zevkine göre giyinmiş eve gitmek için kapının önünde ayakkabılarımı giyme çabasına tekrar girmiştim. Sonunda giyip Jungkook'un sesi ile ona döndüm

" herşey için teşekkürler "

Gülümseyip

"Önemli değil, görüşürüz "

Dedim ve yürümeye başladım arkamdan gelen ses ile ona döndüm

"Seni bırakmamı istemediğinden emin mısın?"

Gülümseyip el salladım ve gelen taksi ile eve doğru yol almaya başladım. Bu ne güzel iki gündü böyle. Hâlâ inanamıyorum, onun evindeydim ve hiç görmeyeceğim şeyler En açık hali ile önüme serilmişti...

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin