•14

7.5K 194 41
                                    

Yuna~

Sabahın ilk ışıkları ile altımdaki acı uyanmama sebep olmuştu. Dün geceden üç kat daha fazla acıyordu vajinam ve bacaklarım. Yine beni şaşırtmadı yıne ve yine sertti. Daha ikinci ilişkimdi, ikisi de ona aitti ve bundan sonrakiler de ona ait olacaktı. Mutlu ediyordu bu düşünce.

"Bebeğim..."

"Kocacım.."

Diyip gülümsemiştim. Yanımda çıplak yatıyor olsa da şuan sadece aşık olduğum yüzüne odaklanmıştım. Belimden kavrayıp beni üstüne çekmişti. Kana ve meni  lere bulanmış beyaz ince çarşafı üstümüze örtmüştü. Bende hafifçe doğrulunca göğüslerim onun için sergide gibiydi. Onunda dikkati hemen oraya kaymıştı zaten. Bi anda gelen utanma duygusu ile kafamı göğsüne koydum yana bakacak şekilde.

Tok, kalın,  boğuk ve sexy derecede erkeksi sesi benim en büyük zaafımdı.

"Dün çok iyiydin tatlım, sona doğru boşalamayınca kendim hallederim sanıyordum. Beni şaşırtıyorsun, zaten vücudun beni benden alıyor..."

Kafamı iyice gömmüştüm onun kaslı göğüslerine. Kıkırdamasını ve inip kalkan göğüsunden güldüğü ortadaydı. Bilerek utandırıyordu işte.

"Acıktın mı"

"Kurt gibiiii!"

Keyifli çıkan sesi ile doğrulmaya çalıştım. Ama nasıl kalksam da vücudumun belirli yerleri açılacaktı.

"Gözlerini kapat Jungkook!"

Ben hala üstünde  iken oturur pozisyona gelip beni de üstüne oturmuştu. Altta çıplak teni bana değdikçe kendimden geçiyordum. Üstelik tam deliğimle aynı hizada olan penisi korkmami körüklemişti.

"K-kook hadi kalkalım a-artık"

"Benden vücudunu saklama diye uyardığımi gayet net hatırlıyorum!!"

Yüksek sesinden sonra bedenime sardığım çarşafı bi çırpıda çekip yerle buruşturmuştu. Elleri vücudumda gezinmeye başlamıştı. Agrım oturunca daha çok artıyordu. Ama kook'un aklından sabah sexi geçiyor buna emindim.

Balayına gideceğimiz yer jeju adası idi. Daha önce gitmemiştim oraya,  Jungkook bunu biliyor olacakki orayı seçmişti gitmek için.

"Jungkook, uçağımıza az kaldı."

O çoktan emmeye başladığı göğüsume daha çok emmelerini bırakıyordu. Fakat sadece sol göğüsumde eleri belimde sıkıca sarılmış, bir bebek gibi sadece ucunu emiyordu. Bebek tavşan lakabını hak ediyordu, fazlası ile.

"Koca bebek bırak artık göğüsümü. Senin yemeğin mutfakta"

Gülerek dediğim şeyler üzerine ciddi bir ses ve ifade ile yüzüme çıkartı gözlerini.

"Neden süt gelmiyor?"

Ahh delirmiş bu adam. Birde ciddi ciddi cevap vermemi bekliyordu. Şaka gibi..

"Jungkook, bir bebeğim yok. Sadece anne olunca süt gelebilir.. ha tabi bir bebeğim şuan var biraz büyük ama.."

Hâlâ aynı sürat ifadesi ile konuştu.

"Cidden mi, bunu bilmiyordum...Neyse Ee ne zman çocuk yapma çalışmalarına tam olarak başlıcaz güzelim?"

Çocuk için fazla erkendi,  daha ona doyamadan küçük bir bebekle uğraşacağımi sanmıyordum.

"Kook çok erken. Aşkımızı yaşamaya bakalım şimdilik."

Kafasını sallayıp evet anlamında birkaç hamurdandı ve beni kucağında havalandırdı.

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin