(Lütfen oy vermeyi unutmayın(!) Iki bölümü de atıp kaçıyorum, iyi okumalarrr~♡)
Yüzüme dik bir açıyla vuran ve oldukça rahatsız eden ışınlar yerimden doğrulmama neden olurken sağ elimle destek alıp zor bela diğer yanıma dönmüştüm.
Gözlerimi açmadan yaptığım hareketimi sonlandırınca yatağın döndüğüm tarafinda kısa süreli bir çökme olmuştu.
Dağınık olduğunu bildiğim saç tutamlarımın arasında gezinmeye başlayan uzun ve yapılı parmaklar ile yüzüme ister istemez bir gülümseme yayılmıştı.
Aşırı rahatlatıcı, saçlarımda ileri geri giden el iyice uyuşmama yol açıyordu.
Hoseok erken uyanınca sıkılır ve uyanmam için sürekli benimle uğraşırdı fakat bu hareketini çok seviyordum. Bana arsızca onu hatırlatıyordu..
Aynı pozisyonda bu rahatlığın keyfini çıkarmam başımdan çekilen el ile sonlanmıştı.
Elimi başımın çevresinde gezdirip Hoseok'un devam etmesi için tekrar başıma koyacaktım ki dizine denk gelen elimle hissetmiştim ince uzun parmakları.
Tekrar başıma doğru getirirken boğuk ve uykulu sesimle mırıldanmıştım.
"Hoseokkk~ahh devam et lütfen, bunu seviyorum.."
Başımı tekrar okşamaya başlamıştı fakat birşey dememişti oysa genelde bu şekilde konuşma ile dalga geçerdi.
"Bunu sadece ben yapınca sevdiğini söylemiştin."
Başımdan tüm vücuduma yayılıp ayak parmağımda biten bu korku ile karışık tuhaf his ile tüm hücrelerim buz kesilmişti.
B-bu bi rüya olmalıydı dimi?
Kötü bir rüya.. belkide güzel bir rüya..
Asla onun sesini başkası ile karıştırmazdim. Saçlarımı okşayan Jungkook'tu fakat çok korkuyordum bakmaya.
Ona bakarsam kaybolurdu. Bırak giderdi..
Sadece biraz daha böyle kalıp onu hissetmek istiyordum. Sadece varlığını baş ucumda hissetmek istiyordum bi süre daha.
Dokunuşları o kadar güzeldi ki adeta dokunduğu yerler alev alıyor gibiydi.
Sahi nasıl bu kadar gerçekçi olabiliyordu, başımda net bir şekilde hareketlrini hissediyordum...
Gitmesinden korkuyordum fakat bu bir rüya da olsa onunla konuşmak istiyordum.
Rüyalar kısa sürerdi fakat o hala yanımdaydı, hissediyordum. Dokunmak istiyordum özlediğim tene, lütfen bunu bana hak gör tanrım onu özledim..
"Je-jeongguk?"
Sımsıkı kapattığım gözlerim ve korkak sesim ile ismini sessizce hitap etmiştim bir cevap beklemek umudu ile.
Fakat bir ses yoktu, neden rüyalar uzun uzun konuşmak için elverişli değildi, onunla eskisi gibi olmak için sadece rüyalar mı uygundu?
Gözlerimi son derece sıktığım için ağrı hissetmeye başlamıştım. Yavaş yavaş eski haline getirmiş ve iyice sinmiştim olduğum yere.
Yeter ki gitmesin hicbirşey söylemem, sadece biraz daha dokunuşlarını bana bahşet Kook, lütfen..
"Sende özledin Yuna biliyorum, doğruları dile getirmenin bir önemi yok ben hissediyorum. Benimle aynı ortamda iken gözlerindeki özlemi görebiliyorum bebeğim, bende özledim. Yıllarca özleminle yaşadım, bende.."
Yavaş ve kısık sesi ile sıraladığı sözcükler gözlerimden çoktan akan yaşlarin sebebi idi.
Doğruydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...