•26

4K 137 95
                                    


Heyecanımı bastıramıyordum, ne kadar bebeğimin varlığına alışsam da heyecanıma yenik düşüyordum işte. 

O gün bugün derken karnımdaki  8 aylık meleğin  gelmesine az kalmıştı. Yanıma gelmesine az kalmıştı.

Bu zamana kadar cinsiyetine bakmamıştık belli nedenlerden dolayı ama şuan sonunda hastaneye gelmiştik. Heyecanım tamamen bu yüzdendi..

"Güzelim?"

Kapımı açmış ve elini bana uzatmış bir şekilde duran Hoseok ile gülümsemiştim. Karnım iyice büyümüş ve kilom artmıştı çok fazla olmasa da.

Bekletmeden elimi uzatıp beni tutmasını sağladım. Arabadan inip bir an önce hastaneye girmek istiyorduk ikimizde. O benden daha heyecanlı idi, ne kadar oğlum diye hitap etse de gerçek cinsiyetini bilmek istiyordu bi an önce.

"Eve dönerken kıyafet bakalım sana, seninkiler çok dar. Doktor geniş giyinmen konusunda uyarmıştı Yuna."

"Sen dün şirkette iken Wona ile almaya gitmiştik zaten. Üç beş parça aldım."

Gülümseyip başını olumlu anlamda sallayıp doktorun kapısını çaldı. Ahh yine gelmiştik eunji denen kadının yanına. Nedeni hakkında bir fikrim yok fakat Hoseok'a olan ilgisi sinirlerimi okşuyordu..

"Buyrun?"

Gel komutunda sonra girmiş ve bizi bekleyen eunji ile selamlaştıktan sonra fazla uzatmadan sedyeye uzanmıştım.

Hoseok baş  ucumda  durmuş merakla bekliyordu eunji karnıma kaygan sıvıyı sürerken.

Karnımda gezdirdiği alet ile Hoseok ile anında ekrana dönmüştük. Bir-kac karaltı vardı Fakat birşey anlamış değildim, Hoseok'un da benden farkı yok gibiydi.

"Bence erkek, ha eunji?"

Ahh Hoseok erkek erkek diye tutturdu kaç aydır.  Neden filmlerdeki gibi kız olsa da erkek olsa da fark etmez sağlıklı olsun da bize yeter filan demiyorsun ki.

Gözümü devirip doktora dönünce aleti çekmiş ve güler yüzle bize bakıyordu. Yok yok Hoseok'a bakıyordu çünkü bebek Hoseok'un karnında..

"Evett oğlumuzun adını ne koydunuz bakalım?"

"Işte bu!!! Biliyordum.. bak Yuna hissediyorum demiştim işte, oğlum oluyor."

Önce gülümsemiştim fakat Hoseok'un haykirmalarindan sonra gözlerimi tekrar devirip ters ters bakmıştım. Ne yani kız olsa sevinmeyecek miydi..

"Y-yani kız olsa erkek olsa da önemli değil.."

Sonunda ciddiyetimi anlamış ve ters köşe yapmıştı.

Doktor çoktan üstümü temizlemiş ve sedyeden inmeme yardım eden Hoseok ve bana dönüp konuşmaya başlamıştı.

"Vitamin haplarınızın bitmesi gerekiyordu bugün eğer düzenli aldıysanız. Bundan sonra kullanmanıza gerek yok sadece bi krem yazacağım çünkü karnımız büyüdükçe büyüyor ve çatlaklar başlıyor her akşam düzenli sürün ta ki doğuma kadar."

Kendi masasına oturunca bizde karşısına oturmuştuk ki hemen devam etmişti konuşmasına ki Bu sefer Hoseok'a dönüp devam etmişti

"Ve ilişkiye girmenizi 1 ay önce sonlandırmanız gerekiyordu. Bebeğimiz yerini değiştirip aşağı doğru yerleşmeye başlıyor yavaş yavaş, 7. Aydan sonra ilişkiye girmeniz ciddi zararlar verebilir. Bundan da kaçınmanıza dair ısrarla uyarıyorum."

"Ahh y-yok uzun zamandır kaçınıyoruz bundan zaten.. b-bebek için. Yani zarar gelmesin diye."

Çekinerek birkaç cümle söyleyen Hoseok'u onaylayıp doktorun birkaç cümle daha eklediği konuşması bitince çıkmıştık hastaneden.

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin