•59

3K 135 69
                                    

(Merhaba, daha sık bölüm atacağım fakat bu sıklık verdiğiniz oylara göre değişecek, yani oy verin işte iyi okumalar)


"YUNA! AÇ KAPIYI LÜTFEN AÇ ŞU LANET ŞEYI DE KONUŞALIM"

Bir türlü gitmiyordu bu ses.. sabah sabah başım şişmişti adeta.. yoktu, cidden rahat yoktu bunlardan yana bana.

Sinirle yataktan doğrulmuş saçımı bi çırpıda topuz yapmıştım.

Yan tarafıma korkuyla dönünce gördüğüm ile sessiz kalkmıştım.

Dün gece Jungkook ile yıllar sonra bedenlerimiz bir olmuş, birbirimizi hissetmiştik.

Pişman değildim ki oda değildi asla.

Beline kadar bedenine sarılmış beyaz çarşaf, ters yattığı için görüş alanımı tamamen kaplayan büyük omuzlarıyla çok sexy idi.

Dağılmış saçları ve uykuda olduğundan, yastık ile kendi arasında yamulan pempe dudakları opulesiydi âdeta.

Ahhh tekrar kendimi kaybediyordum bu eşsizlik karşısında..

"YUNA HADI AÇ KAPIYI!"

Düşünceleri kovup dışarıdan taa ikinici kata yani buraya kadar gelen Hoseok'un sesi olduğuna emin olduğum ses beni deli ediyordu.

Bıkmamış mıydı, neden defolup gitmiyordu ki. Zaten az zamanım kaldi, gidecektim yeni bir hayat kurmak için.

Rahat bıraksa beni olmaz mıydı haa?

Ses kesilince kalkmaktan vazgeçmiştim.

Uzanacakken bir bebek gibi kıpırdanan Jungkook ile onu izlemeye başladım elimdeki çarşafla vücudumu sıkıca kapatarak.

Çok güzeldi.

Eşsiz.

Ve mükemmeldi.

Ona aşıktım hala ve hala..

Düşünüyorum da ona en ufak gelecek bir zarar da herşeyimi verirdim.

Ona nasıl bu kadar yıldır hala aşığım bilmiyordum. Bir jnsan bir insanı nasıl bu kadar severdi Tanrım...

Elimi saçlarına daldırıp sarkan dudaklarına uzun uzun öpücükler kondurmaya başladım.

Iyice kipirdanmis ve düz dönmüş tekrar uzanmıştı.

Kapali gözleri uyuduğunu gösterse de uykusu kaçmış gibiydi çoktan. Uyanmıştı.

Rahat davranıyordum. Istediğimi, istediğim gibi yapıyordum. Çünkü kısa zman sonra gidecektim ve o bir daha ne hayatım da olack nede onu görebilecektim.

Onu yillar sonra bulmuşken hep yanimda kalsın istesem de bunu yapmayacaktım.

Donghyun'um için sadece onun için var olacaktim.

Onu haketmeyen hiçbir baba ile büyüsün istemiyordum.

Ben ona yeterdim, oda bana...

Sahi uyanmış mıdır? Kalıp bakmaya karar vermişken elimden beni geri yatağa çekmişti Jungkook.

"Günaydın meleğim. Deminki öpücükten başka kaldı mi?"

Otomatikman oluşan sinirli suratım ile öylece baktım. Şuan terslemem gerekti onu aslında fakat tek dayanağım gidecektim.

Bu yüzden onunla özlem gidermek istiyordum sadece.

Ahh tanrim çok güzel gülüyordu..

Kalbim hep olduğu gibi sakin kalmıyordu bu mükemmel insan için..

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin