•18

6.2K 173 99
                                    

Ü-üstünü soyuyordu ve ben korkudan ölmek üzereydim. Lütfen yapma Jungkook lütfen.. buna dayanamayacağımı en iyi sen biliyorsun.

"J-jungkook ne ya-yapıyorsun?"

Ağlamaklı çıkan sesim onu çokta etkilenmemışti ki boxer ile duruyordu önümde. Gerçekten  bu halde iken yapacak miydi bunu bana..

"Senin dilin uzamış dimi, iyi bir ders almadan anlamayacaksın kocana karşı çıkmamayı! ŞIMDI SOYUN!"

Yine yapacaktı, hemde bu sefer hiç acımadan.  B-ben dayanamazdım buna, lütfen dur Jungkook lütfen...

"H-Hayır yapma Jungkook.. Lütfen yapma özür dilerim.. Lütfen zarar verme bana,  bu haldeyken kaldıramam lütfen..."

Umurunda bile değildi şuan hiçbişey! Ağlamam şiddetlenmiş oda çoktan üstümü en sert  hareketleri ile soymaya başlamıştı.

Üstüm çırılçıplak kalmıştı. Engel olamıyordum. Gücüm yetmiyordu.. Engel olmak için çabalarım anında boşa çıkıyordu.

Üstüme çıkıp ellerimi başımın üstünde sol eli tutmuştu. Kafası direk göğüslerime gitmiş çoktan emmeye, daha çok ısırmaya başlamıştı bile.

O kadar hızlı ve acı veriyordu ki ağlamam şiddetlenmişti...

"J-jungkook... yapma. Ahhh! Ho-hoseok kurtar b-beni lütfen..."

Haykırışlarımı takmayarak işine devam ediyodu. Bi anda boxerini çıkarmaya başlamıştı.. ıslanmama izin vermeden yapacaktı. Sırf daha fazla acı çekeyim diye...

Bacak arama yerleşip bi anda oldukça büyük penisini içime gönderdi. B-bu öldürecek bir güçte idi.

Çığlıklarıma karşı elini ağzıma kapatmış en derine inip çıkıyor gücünü toplayıp bir daha giriyordu. Canım hiç bu kadar  yanmamıştı..

"J-jungkook..."

Konuşamamıştım. Gücüm yoktu, yaklaşık bi saat olmuştu ve aynı güçle devam ediyordu. Dayanacak gibi değildim artık. Bi anda durup beni ters çevirdi.. H-Hayır bunu yapamazdı. Ona bunun benim için doğru olmadığını söylemiştim. Oda güler  yüzü ile zaten o fanteziyi sevmediğini söylemişti.

Nerdeydi şimdi o adam. Çünkü karşımda canavardan farksız biri vardı... Bi anda arkamdan girmesi ile en acı çığlığımı bırakmıştım. Birde üstüne vajinamda iken yaptığı hareketlerin 3 katı kadar sert ve hızlıydı, yada ilk defa bu yönden olduğu için öyle geliyordu bana.

İnlemelerini baştan beri arsız arsiz bırakıyordu. Benim çektiğim acıdan bi haber devam ediyordu. Ben fazla bile dayanmıştım buraya kadar.

Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı, etraf bulanık oluyordu. Gözlerim tam kapanmadan kendimi serbest bırakmıştım, onun belimdeki kolları aynı pozisyonda kalmamı sağlıyordu. En son hissetiğim şey beni düz hale getirip ön deliğimden girmesi olmuştu. Ve tabiki inlemeler eşliğinde içime akan sıvısı..

Gözlerim kapalı baygın gibiydim dışardan fakat dışarıyı duyuyor hissediyordum. Jungkook beni bu hale getirmesi yetmiyor gibi işi bitmesine rağmen tekrar göğüslerime yönelmiş emmeye başlamıştı.

Iki buçuk saat olmuştu bana bunu yapmaya başlayalı. Hareket edecek bi gram halim yoktu. O görmüyor muydu bu halimi...

Bi anda sertçe açılan odanın kapısı ile Jungkook benden ayrılmış o taraf bakmıştı. Ben zaten yarı baygındım hareket dahi edemiyordum. Gözlerimi açacak gücüm yoktu..

Hoseok'un sesini duymam ile görülmeyecek bi tebessüm ettim. Çok geç olsa da beni bırakmamıştı.
Kurtarmaya gelmişti beni. Anlaşılan yarıda kesilen lafım,  otelin adını duymasına engel olmamıştı. Gelmişti..

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin