(Lütfen oy vermeyi unutmayın.. iyi okumalar~♡)
"Heyecanlı mısın bebeğim?"
Gözleri ışıl ışıl parlayan ve öylece beni izleyen oğluma yönelttiğim sorum kısa zamanda cevap bulmuştu.
"Evet anne! Hediyenizi çok merak ediyorum."
Üstüme son bir göz atıp yatağımın bir köşesine oturmuş Donghyun'ın yanına gidip tatlı yanaklarını sıkmaktan kendimi alamadım.
Doğum gününü kutlayacağımız yeri hiç görmemiş heyecanlı heyecanlı bu günü beklemişti.
Akşam giyeceğim sade ve zarif elbiseye tekrar bakmak için aynaya giderken Donghyun o sırada çağırdığı arkadaşlarını saymak ile meşguldü.
Üstümu incelerken arkamdaki yatakta uyuyan Hoseok, demin örttüğüm çarşafı tekrar üstünden atmıştı.
Asla kiyafetle uyuma gibi bir huyu yoktu. Üstündeki siyah dar boxerlar hatlarını belirginleştirdiği ve Hoseok'un da dağınık yatması ile Donghyun için hoş bir görüntü oluşturmuyordu.
Arkamı dönüp söylenerek yere düşen çarşafı tekrar üstün örtmeye başladım.
"Ahh Hoseok uyan artık!"
Söyledigim ve yaptığım zıt olsa da uyansa iyi olacaktı artık.
Mırıltılar çıkararak esnemeleri bitince etrafı izlemeye başladı ki o sırada denemek için giydiğim elbisemi çıkarmaya koyuldum aynanın karşısında.
Üstümdekini çıkarmaya çalışırken gözüm aynadan yansıyan ve tatlı seslere takıldı.
"Baba uyandın mıı!"
Sevinçli sevinçli koşup yatağa babasının üstüne atlamıştı.
"Babacım gel bakim buraya"
Baba oğul birbiri ile oynarken hazir elbiseyi çıkarmamışken ayakkabıları da denemiştim.
Siyah ve çok hafif bir dekoltesi vardı yok denecek kadar.
Dar ve vücuduma yapışmış, dizimjn üstüne kadar uzanıyordu.
Doğrusu Wona'ya vaktim yok sen bir elbise almaya gider misin derken bu kadar beklemiyordum, oldukça zevkli davranmıştı.
Ev halin saçlarıma bakmazsak harika görünuyordum.
Çoktan ayaklanan Hoseok'u görünce üstüme bu sefer gerçkten son kez bakıp çıkarmayı düşünuyordum fakat aşk yaşıyordum resmen. Akşama kadar beklemek istemiyordum giymek için..
"Oğlum hadi odanı toplama git sonra kahvaltı yapalım, hadi hadi"
Popusuna vurup çocuğu kovuyordu resmen..
"Kahvaltı yaptırdı annem baba. Odamı da çoktannn toplaydım."
Ahh sanırım yiyeceğim çok tatlıydı konuşması.
Karşılıği geciktirmeyen Hoseok konuşmuştu fakat öncekinden biraz daha yüksek çıkmıştı sesi.
"Salona in ve çizgi film izle geleceğiz birazdan Donghyun."
Net konuşması ile Donghyun onaylayıp çıkmıştı ki Hoseok'un da amaci belli olmuştu..
Ona dönükken yanıma gelip omuzlarımdan tutulmuş aynaya karşı çevirmişti.
Arkamda kendini iyice bana yaklaştırmıştı.
Sağ eli ile dağınık saçlarımı yana yatırmış açıkta kalan boynuma nazik öpücükler konduruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...