Yuna ~
Hoseok'un istememesine karşı ısrarlarım onu kabullendirmiş ve şuan birlikte bara gidiyorduk. Donghyun'un bensiz durabilme yaşları geldiği için rahattık, 6 yaşında okul cağına gelmişti.
Seneye küçük bebeğim de okullu olacaktı. Ne kadar kendimi yaşlı gibi hissetsem de onu okuldayken görmek iyi hissetirirdi.
Eskiden Wona, Hoseok ve ben birlikte yaşarken Eunyie teyzeye ısrarlarımız sonucu 2 yıldır bizimle birlite idi. Donghyun'a da bakıcılık yapması en çok istediğim şeydi. Biz onunla birlikte büyümüş, bir-çok şeyi öğretmişti bize. Hoseok'da ne yapıp edip ikna etmişti..
Gönül rahatlığı ile Donghyun'u onun evine bırakıp uzun sayılmayan yolumuza devam ediyorduk.
Dikkatlice arabayı süren Hoseok'un dikkatini dağıtmak istemedigim için birşey konuşmuyurdum. Ki o bi adım atmıştı bile.
"Güzelim, yanımdan ayrılma orda sakın. Seni bu tür yerlere getirmekten hoşlanmadığımı biliyorsun, ilişkiye girmemekle tehtit etmek de neyin nesi oluyor?"
Kıkırdamama sinirlenmiş olacakki bi bi anlık ters Bakış atıp önüne dönmüştü geri.
"Yah! Sanki çocukmuşum gibi davranıyorsun. Aramızda 3 yaş olması çocuk olduğum anlamına gelmiyor. 26 yaşındayım..."
"Hadi uzatma da in."
Ne zaman durduğunu bile anlamamıştım, kapıyı yavaşça açıp dışarı çıkmıştım arabadan. Üstümdeki dizimin üstüne kadar, bacaklarıma tam anlamı ile yapışan eteğimi düzeltirken yanıma yaklaşan Hoseok her zamanki laflarından birkaç tane sıralaliyordu yine ve yine..
"Kaç kere dedim giyme şu etekleri diye Yuna. Vücut hatlarını çok belirgin gösteriyor."
Yüzümu buruşturup üstümdeki askılı siyah bustiyeri de düzelttikten sonra koluna girip içeri doğru yürüdüm.
Buraya ara sıra arkadaşları ile kafa dağıtmak için geldiğini biliyordum ki bu yüzden kapida bekleyen adamlar Hoseok bey diye hitaplarıyla selam verip iyi eğlenceler dileklerinde bulunmuşlardı.
Içeriye tam olarak girince Hoseok'un koluna sardığım elimi indirip elini belime dolayıp kendine çekmişti. Ahh hiç değişmiyordu bu kıskanç halleri...
Ses o kadar yüksekti ki sadece görme yeteneğim devrede idi. Müzikten başka bir ses yoktu. Ha birde bu leş koku heryeri sarmış durumda idi.
Etraftaki insaların çoğu ayak üstünde sarmaş dolaştılar. Bazıları ise kendinden geçmiş resmen insanların içi olduğunu önemsemeden sevişiyorlardı.
Ahh iğrençsiniz! Bu koku ile bu görüntüler midemi bulandırmaya yetmişti daha birşeyler içmeden.
"Şuraya oturalım mı?"
Yüksek sesime rağmen beni duymadığını anladığım surat ifadesi ile kulağına yaklaşıp tekrar ettiğim soru ile işaret ettiğim yere bakıp başını olumlu anlamda sallamıştı.
Kolunu elime indirip elime getirmiş sıkıca tutmuştu. Üçlü geniş koltukta zaten Hoseok'un arkadaşları vardı.
Yoongi ve jimin dışında tanımadığım 2 kız daha vardı. Sanırım sevgilileri idi. Doğrusu onları 4 yıldır tanıyorum fakat bir kızla dahi hiç görmedim. Sari saçlı olan genç kızın üstünde benim gibi dizlerinde biten elbisesi vardi, benden tek fark onda elbise bende etek ve atlet bustiyer olmasiydi. Onun yanında duran kumral kız ise sarışına oldukça benziyordu fakat bunlardan hiçbiri Jimin 'in sevgilisi olacak tipler değildi çünkü Jimin sürekli tek gecelik ilişkiler yaptığına dair birşeyler söylüyordu kız arkadaş konusunu açtığımda..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD WIFE - JJK (+18)
Fanfiction(#yetişkiniçerik ve diyalog) Onunla olmak için yıllarca Tanrı'ya yalvarmam sonunda sonuç vermişti. Fakat onunla evlendikten sonra , bu denli değişmesini hiç tahmin etmemiştim. Tüm çektiğim acılara rağmen, asla kopamamıştım ondan taki beni bir parça...