•17

6.8K 177 142
                                    

Jungkook~

Doktordan çıkınca onun canını yaktığımı bir kez daha konu edindim kendime. Bu elimde değildi, kendimi konu ne olursa olsun yönetemiyorum.  Birine zarar vermem hiçbir acıma hissi ve buna benzer hisler göremiyorum. Bu sevdiğim kadın olsa da durum aynıydı.

Hatta şuan onun en mutlu günleri idi. Bunu hissediyordum. Ben.. Ben normal biri değilim. Ona zarar gelmesin diye daima koruyacağımı çok iyi biliyorum ama asıl zarar benden gelebilirdi. Işte bu en kötü olandı..

Zaten oldukça küçük olan vajina deliği zarar görmüştü. Canı ne kadar yansa da belli etmiyordu. Ama biliyordum işte.

Eve gelir gelmez zaten gece olduğu için Yuna yatmıştı.
Dışarıdaki kıyafetleri ile direk uzanmış olduğu yere uyuyuvermişti.

Valizden iki parça siyah, şort ve ipli atletten oluşan geceliğini alıp yanina oturdum. Nasıl melek gibiydi bir bilseniz. Kapalı gözleri kirpiklerini uzun göstermişti olduğundan. Hafif aralanmış dudaklari yastıkla iç içe girmiş saçları bu halde bile kusursuzluğunu koruyordu.

Üstündekileri yavaş hareketler ile uyanmasına neden olmamaya çalışarak çıkarttım. Zaten zayıftı bu yüzden çıkartmak oldukça kolay olmuştu.

Aynı renkle giydiği iç çamaşırları vücuduna olan sevgimi tekrar hatırlatmıştı. Her hücresi beni körüklüyordu.

Ayaklarından geçirdiğim şortunu kalçasını kaldırarak beline kadar çektim. Elimdeki bluzu üstüne geçireceğim sırada göğüslerine kaymıştı gözüm.

Ben..Ben göğüslerine dayanamıyordum, benim için en can alıcı nokta idi. Birde üstüne sevdiğim kadında en iyileri vardı.

Fakat o yorgun ve acı çekiyordu bunu yapmak istemiyordum. Dinlenmeye ihtiyaci vardı.

Üstünü giydirip kendi üstümü çıkarttım. Sadece boxer ile uyuduğum için hemen soyunup uzanacaktım ki aklıma Yuna'nin kremini sürmediği geldi. Bir saate kalmaz acı ile uyanacak ve sabaha kadar bi mucize olmasa uyuyamayacak sessizce ağlayacaktı öylece.

Onu uyandırmak yerine kremi sehpadaki poşetten alıp  yatağa geri döndüm. Yuna elini aşağılarına doğru götürüyordu. Sanırım yavaş yavaş acısı başlıyordu tekrardan.

Şortunu ve iç çamaşırını,  bacaklarını aralayıp önüne geldikten  sonra sıyırdım.

Kremden biraz alıp acıtmamaya özen göstererek ilk defa bir iste nazik olmaya çalışarak yedirdim küçüğümün acıyan yerine.

Yataktan yavaş yavaş kaydığım için yerimden doğrulayım derken elim ister istemez sert olduğunu düşündüğüm hareketle vajinasına denk geldi.

Bunu hisseder hissetmez zaten demin uykuda boncuk boncuk terlemiş ve kısık kısık inledigi için bi anda doğrulup ağlamaya başladı.

Benden oldukça korkmuştu ki bi anda kendine çektiği bacakları ile geri gidip benden uzaklaştı.

"J-jungkook yapma l-lütfen"

Ağlayarak dedikleri canımı yakmıştı. Ben onun olduğu durumu çokta takmasam da o oldukça etkilenmişti bunlardan. Olan bir gerçek de o henüz 19 yaşına yeni girmiş genç bir kızdı. Y-yani ona sahip olduğum için k-kadındi. Sadece beni sevdiği için engel olmadı bu ani evliliğe,  birlikte olmaya.. herşeye.

En çok da benden korkmuştu ya ona bitmiştim. G-gerçi haklı.. Ben ona zarar veren ve vermekten  çekinmeyecek biriydim. Ama onun bana olan aşkı kör etmişti onu. Benim ona olan aşkım ise beni engelleyemiyordu bile.

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin