•6

13.3K 277 184
                                    

Jungkook~

Hâlâ uyumamış yuna ile birlikte film izliyorduk. Bugün yorucu idi fakat onunla birşeyler yapmak beni mutlu ediyordu onda beni çeken birşey vardı. Bugün arabada bu çekime sahip çıkamadım ve hiç uygun olmayan şeyler yaptım.

Yuna'nın sesi ile düşüncelerimi terk ettim ve kahverengi saçlarının kapattığı gözlerine döndüm.

" çok acıktım birşeyler yiyeceğim sende ister mısın?"

"Olur, aslında aç değilim ama elinin tadını özledim desem yeridir." Dedim ve gülümsedim.
Çok güzel bir kızdı, gözleri hep parlak ve hep gülen yüzü ona tatlı bir hava katarken vücuduna göz atınca aslında ne kadar sexy biri olduğu apaçıktı. Doğrusu onu evime davet ettiğim ilk gün benim olmasını istemem di.

Okulda ara sıra onu görürdüm ve her görüşümde ne kadar sexy ve güzel olduğunu düşünürdüm. Fakat son 3 haftadir ondan hoşlanmaya başladığımı fark edince onu kullanma gibi bir niyeti kafamdan silip atmıştım.
Arabada ona yaptığım şey istemeden olsa da sadece ona dokunarak bile boşalacağıma emin olmuştum. Hoseok ondan hoşlandığımi biliyordu bu yüzden ona dağ evine gitme fikri sunmuştum şimdi burdaydık ve onu mutaf kapısına yaslanmış izliyordum. Evde rahat etmek için hergün boyle giyindiğini düşünmemin sebebi yukarı valizi ile birlikte gider gitmez zaten şort ve üstünün de altı ile.takım olduğunu düşündüğüm gecelik ile aşağıya inmesi ile şaşırmıştım. Benim yanımda rahattı ve bu beni çok mutlu ediyordu aynı zamanda tabikide azdırıyordu.

Giydiği şorttan iyice belirginleşen kalçaları beni benden alıyordu. Göğüsleri küçücük ipli atlete zor sığdırılmış gibiydi. Bu kadar küçük narin ve zayıf bedene çok belirgin hatlar değil miydiler?

Düşüncelerimden ayıran ses onun ipeksi sesiydi.

"Otursana diyip kendi de oturmuştu masaya. Geniş mutfaktaki beyaz mermer masada ikişer sandalye yan yana konulmuştu bende hemen onun yanına yerleşip yemeğe başladım. Eli ciddi anlamda merifetliydi hep yemek yapmayı iyi bilen eşim olsun istemiştim. Iyi huylu ve sexy bir kadın da kriterlerim arasında iken oklar direk yunayı gösteriyordu.

Yemek yemiştik ama hala masada aynı şekilde oturuyorduk. Yuna bulaşıkları hallederken bende onu inceleme fırsatı bulmuştum. Bu tacize giriyordu resmen fakat o elinde sonunda benim olacağı için bi sorun yoktu.

Yanıma gelmiş ve öylece kahvesini yudumluyordu. Isteyip istemediğimi sorduğunda hayır demiştim çünkü market alışverişinde üç şişe alkol almayı ihmal etmemiştim.
Bira şişesini açıyordum ve yuna dikkatle hareketlerimi inceliyordu anladigim kadarı ile daha önce hiç içmemişti.

Bardağıma doldurduğum alkolün boğazımı yakmasına izin verip bir dikişte içmiştim. Hâlâ bana bakan yuna

"Tadı nasıl , acı mı, bende deneyebilir miyim ?"

Onun zararlı şeylerden uzak durmasını istiyordum. Onu herşeyden herkesten sakınmak, kendime saklamak istiyordum. Sorusunu yanıtlama kararı aldım .

" Şşşt olmaz, bünyen kaldırmaz en ağır olanından aldım."

"Ya lütfen Kook, daha önce hiç içmedim, denemek istiyorum. Çok az"

Aegolu konuşması ile dudaklari büzüşmüştü ve ben buna karşı koyma güçü bulamıyordum. Yuna ayağa kalkmış elimdeki alkolü almaya çalışıyordu bende havaya kaldırmıştım yetişmemesi için.

" Uslu ol Yuna! "

Diye sesimi yükseltmeme karşı yerinden sıçramıştı resmen. Bu kadar bağırdım ki ürkmüştü. Yerine geçip kahvesine odaklandı.

BAD WIFE - JJK  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin